http://public.fotki.com/kirst2/auto/turbo-2.html
http://public.fotki.com/kirst2/auto/turbo.htm
http://public.fotki.com/kirst2/auto/turbo-3.html
Lihtne küsimus
Kas selline kõnts võib tekkida turbo õlitustorudesse 12000 km jooksul?
E61 350d turbo
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 19.07.2013 01:27 09
- Peamine sõiduk: E61 530d AT
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 350d turbo
Kirjutasin 12000km sinna sellepärast, et selline ports kilomeetreid tagasi sai turbo vahetatud (taastatudturbo BR Turbost).
Eelmine kord see vahetati yhe remondiluksepapoolt, nüüd vahetasin sõbraga koos ise. Sõber teenib oma igapäevastleiba samuti autoremondialal ning tema hinnang oli, et see kõnts ei saanud sinna tekkida 12000 kilomeetri jooksul ja hindas olukorra selliseks, et eelmine kord, kui see taastatud turbo sinna peale pandi, jäeti õlitustorud puhastamata. Õlitustorud olid nii paksu nõgi all, et sealt ei tahtnud ka breakcleaner läbi minna, millega sai neid torusid puhastatud. Torude puhastus vüttis väga suure osa tööle kulunud ajast.
Sellest siis ka küsimus, et kas on võimalik nii lühikese läbisõiduga (umbes aasta jooksul on see läbisõit sinna tekkinud) selline mustus sinna torudesse koguda?
Turbo läks uuesti vahetusse kuna autol kadus jõud ja valge suits oli meeletu. Uuesti katki läinud taastatudturbol oli nii piki kui ka laiupidi lõtk päris suur ja lõpptulemusena see isegi kõrises.
Kuna aga hirm nahas, et järgmise 12000 pärast äkki on jälle sama mure, siis tekkiski see konkreetne küsimus. Probleemi ennetamiseks millele võiks tähelepanu pöörata, kui on võimalik, et selline asi sinna nii lühiklese ajaga tekib?
Eelmine kord see vahetati yhe remondiluksepapoolt, nüüd vahetasin sõbraga koos ise. Sõber teenib oma igapäevastleiba samuti autoremondialal ning tema hinnang oli, et see kõnts ei saanud sinna tekkida 12000 kilomeetri jooksul ja hindas olukorra selliseks, et eelmine kord, kui see taastatud turbo sinna peale pandi, jäeti õlitustorud puhastamata. Õlitustorud olid nii paksu nõgi all, et sealt ei tahtnud ka breakcleaner läbi minna, millega sai neid torusid puhastatud. Torude puhastus vüttis väga suure osa tööle kulunud ajast.
Sellest siis ka küsimus, et kas on võimalik nii lühikese läbisõiduga (umbes aasta jooksul on see läbisõit sinna tekkinud) selline mustus sinna torudesse koguda?
Turbo läks uuesti vahetusse kuna autol kadus jõud ja valge suits oli meeletu. Uuesti katki läinud taastatudturbol oli nii piki kui ka laiupidi lõtk päris suur ja lõpptulemusena see isegi kõrises.
Kuna aga hirm nahas, et järgmise 12000 pärast äkki on jälle sama mure, siis tekkiski see konkreetne küsimus. Probleemi ennetamiseks millele võiks tähelepanu pöörata, kui on võimalik, et selline asi sinna nii lühiklese ajaga tekib?
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 19.07.2013 01:27 09
- Peamine sõiduk: E61 530d AT
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 350d turbo
LIsaks siis veel, et auto ei ole andnud veateadet, et DPF probleemi oleks ja ei ole seda meelega kõrvetatud kordagi selle aja jooksul, mil minule selle auto ajalugu teada on, ehk eelmise aasta maist. Musta suitsu ta ka tagant välja ei löö kuigi heitgaasid just roosipõõsa järgi ei lõhna Garaaži tagurdades on garaažis tunda heitgaaside lõhna, kuid selle väljumist oma värvusetu olemuse tõttu märgata ei ole. Kuidas seda DPF või katalüsaatori korrasolekut kontrollida saab.
Autol on lamda vahetatud eelmine sügis ja selle vahetusevajadus tuli vaid diagnostikas välja. Auto selle kohta ise miskit viga ei ilmutanud.
Autol on lamda vahetatud eelmine sügis ja selle vahetusevajadus tuli vaid diagnostikas välja. Auto selle kohta ise miskit viga ei ilmutanud.
Re: E61 350d turbo
BR turbodel on garantiipass kaasas, kus kõik tööetapid märgitakse ristiga ära ja lõppu paneb vahetaja oma allkirja ja andmed. Õlitorude puhastamine oli minuteada küll kindlasti seal üks punkt.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53