E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
- seppkristo
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 25.09.2013 22:00 39
E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
1993 aasta touring on, aga tahaks tagaosa veidi kõrgemaks, kas vaid vedrude vahetusest piisab?
Ja originaalis püsikiiruse hoidjat pole, aga kui osta kang, kas saab peale panna?Või pole neid juhtmeid üldse veetud?
Ja originaalis püsikiiruse hoidjat pole, aga kui osta kang, kas saab peale panna?Või pole neid juhtmeid üldse veetud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
Kui on nivooamordid, siis saab ka neid reguleerides tagaotsa kõrgust muuta.
- seppkristo
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 25.09.2013 22:00 39
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
Taga õhkamordid.joffe kirjutas:Kui on nivooamordid, siis saab ka neid reguleerides tagaotsa kõrgust muuta.
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
Mis mootoriga sul see E34 on, diisel, bensiin?
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
Diisli püsika saad lihtsalt ühendada, kõik elektrooniline.
Tagumise osa kohapealt ise pole katsetanud, aga räägitakse, et E39 Touring vedrud pidavat sinna istuma ja saadki otsa kõrgemaks...
Tagumise osa kohapealt ise pole katsetanud, aga räägitakse, et E39 Touring vedrud pidavat sinna istuma ja saadki otsa kõrgemaks...
- seppkristo
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 25.09.2013 22:00 39
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
2.5 bensukas
aga eksisin, olidki nivoo amordid
aga eksisin, olidki nivoo amordid
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
Pysikaga on kehva variant. Kuna 93 aasta auto, siis pole ka juhtmeid suure tõenäosusega tehase poolt veetud. Vaja on seega pysikakangi, aktuaatorit koos trossiga, pysika aju, siduripedaali lylitit (kui manuaal) ja juhtmestikku. Kui kõik yhe doonori pealt võtta, siis pole yletamatu ettevõtmine.
BMW-le kindel
Re: E34 amordid ja püsikiiruse hoidja
Oli vaja enda surnud tagavedrudega E34 TD Touringut tagant kõrgemaks saada.N4pst3r kirjutas:...
Tagumise osa kohapealt ise pole katsetanud, aga räägitakse, et E39 Touring vedrud pidavat sinna istuma ja saadki otsa kõrgemaks...
Lugesin ülaltoodud juttu kunagi ammu siitsamast foorumist ja ostsin e39tds tagavedrud. Mõõtudelt on nad e34 omadest pikemad ja keerde on rohkem, vedru läbimõõt sobib ka, aga traat on peenem. Panin siis alla ja oh seda rõõmu, per*e vajus veelgi allapoole. Koormatud autoga kohe täitsa vastu maad. Suured tänud sellele kõige esimesele "teadjale", kes sellise jutu lahti laskis, krdi ahv
Jätkasin teemat uute järelturu vedrudega. Nende surm saabus ca kuue kuuga. Olin väga rahul...
Siis läksin supleriga romulasse ja hakkasin autode all ukerdama. Ainuke sobiv tundus olevat mersu w124 ja mingite punnsilmade esivedru. Mersu puhul on huvitav, et välimuselt sarnaste autode all on vägagi erinevaid vedrusid. Lõpuks leidsin ca 400mm pikkused vedrud traadi läbimõõduga 13,5mm. Originaal minu e34 all oli 12,5mm, E39-l 11,5mm. Vedru enda läbimõõt on küll ca 5mm suurem, aga mahub ikka tugilaagri sisse. Panin need alla koos 30mm-ste lisakõrgendustega ja lõpuks jõudsin minu ebaharilikele vajadustele vastava tulemuseni- täis paagiga 615mm 16" velje alumisest äärest koopa servani ehk siis tehaseseadest ca +70mm
Juhitavus on pigem parem, jäikus keskmine ja rehvide ebanormaalset kulumist pole siiani täheldanud.
Ainuke viga oli alguses häiriv vedru kriuksumine tugilaagris, aga see kadus ise umbes nädalaga.
Edit:
Aasta on möödas.
Kõrgus vajunud ca 5-10mm. Rehvide ebanormaalset kulumist ei ole. Juhitavus väga hea, tagaots pole ei vedel ega liiga jäik. Ka väga suure koormaga ei vaju alla. Olen rahul.
..