E39 530 142 kw ei käi edasi
E39 530 142 kw ei käi edasi
Sümptomid on järgmised, tühikäigul mootor lonkab, kiirendades algus uimane, kuigi mingist pöördest käib päris hästi edasi, süüte välja keerates jääb mootor veel sekundiks tööle, tühipööretel lati rõhk madal ning gaasi vajutades laneb veelgi. Oskab äkki keegi soovitada kelle juurde Tartus pöörduda või mida võiks ise vaadata ja testida.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Niimoodi foorumis sümptomeid diagnoosima hakata pole vist mõtet, seal võib olla mis iganes ,alates vaakumvoolikutest, pihustid jne. Vii auto Autodiagnostikasse tähe tänaval ja kysi Lillot see poiss jagab bemmistest väga hästi.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Ühisanuma rõhu andur ja pistik, kontrolli.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Mul oli suhteliselt sarnane jama, süüte välja keerates jäi käima paariks sekundiks ja lati rõhk oli vale. Samas mineku probleemi mul polnud. Igatahes sai ära vahetatud pressure sensor, sellest kasu polnud. Siis läks vahetusse pressure regulating valve ja nüüd kõik korras.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... 7%C2%A0537" onclick="window.open(this.href);return false;
Nr 20 siit siis.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... 7%C2%A0537" onclick="window.open(this.href);return false;
Nr 20 siit siis.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Lisan ka veel selle, et kompuutrisse lööb veateate "Einspritzanlage".
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Ja kui seda Einspritzanlage-t lööb siis hakkab mootor imelikku traktori häält ka tegema?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Käi nüüd heaga diagnostikas ära.Mured arvatavasti kütuse suretega vms
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Tõsi, kui selle veateate ette lööb siis hakkas traktori häält tegema Aga vahetasin ära kütusefiltri, see veateade peaks tähendama et süsteemis on vesi või siis rõkude teema. Peale filtri vahetust ei ole ka enam probleeme välja suretamisega. Uuriks veel seda, et äkki kellelgi kokkupuuteid. Turbo tuleb liiga hilja taha kuskil 3000 pöörde pealt hakkab alles korralikult tõmbama. Kas otsida viga egrist või vaakumvoolikutest, või veel mõni hea idee.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Vaata ikka vaakumvoolikud üle.Põhikohad on reservuaarijuurest ära suland v murdunud.Ning mootoripatjade otsad.Paljudel lihtsalt ühendusest lahti tuld ja/või purunend mootoripadi mis vaakumit lekib.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Enam seda einspritzenlagenit vms ei löö enam?jus5 kirjutas:Tõsi, kui selle veateate ette lööb siis hakkas traktori häält tegema Aga vahetasin ära kütusefiltri, see veateade peaks tähendama et süsteemis on vesi või siis rõkude teema. Peale filtri vahetust ei ole ka enam probleeme välja suretamisega. Uuriks veel seda, et äkki kellelgi kokkupuuteid. Turbo tuleb liiga hilja taha kuskil 3000 pöörde pealt hakkab alles korralikult tõmbama. Kas otsida viga egrist või vaakumvoolikutest, või veel mõni hea idee.
Mul olid kõik samad sümptomid peale selle edasi käimise probleemi.
Vahetasin küttefiltri, kütuserõhu anduri ja rõhu klapi. Alles peale klapi vahetust kadusid kõik probleemid ära.
Ahjaa suve alguses oli ka sama probleem, et alles ca 2800 pealt tuli turbo järgi. Viga oli ühes murenenud vaakumvoolikus. Aga see oli paar kuud enne seda einspritzenlageni teemat.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Kas keegi tartust oleks nõus need vaakumvoolikud üle vaatama, kuna see esimene bmw siis ausalt öeldes ei teagi kust otsast läheneda. Elementaarsed tööriistad olemas ning ka kuiv ja soe garaaz. Vastutasuks võin näiteks tuled ära poleerida või tasuda sulas.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Põhimõtteliselt, kui osta voolik ära, siis ainsaks vaevaks on mootori pealt plastikud maha võtta kuuskandiga ja siis ükshaaval neid vahetada: üks maha, võtad pikkuse täpselt samasuguse, lõikad ostetud voolikult maha ja paned vana asemel uue. Ükshaaval läheb ja läheb ja ongi korras
Sellest kollektorist kus nr7 istub peale
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ith_tubes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulevad voolikud siia:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ontrol_agr" onclick="window.open(this.href);return false;
ja siia
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... bo_charger" onclick="window.open(this.href);return false;
Märgitud on, et peaks olema 3.5mm sisemõõduga, kuid jeelijeeli istub ka 3.2 peale. Hea oleks kui leiaksid riidest, aga täitsa ok on ka see ülipaksuseinaga voolik, paigaldada raskem kahjuks.
Lisaks puhu puhtaks ka klappide nr1 küljes olev pisike kuubik "kolmanda tila otsas", seal on filter, mis võib umbes olla. Toatemperatuuril peaks otse maha tulema klõpsudega.
Sellest kollektorist kus nr7 istub peale
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ith_tubes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulevad voolikud siia:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ontrol_agr" onclick="window.open(this.href);return false;
ja siia
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... bo_charger" onclick="window.open(this.href);return false;
Märgitud on, et peaks olema 3.5mm sisemõõduga, kuid jeelijeeli istub ka 3.2 peale. Hea oleks kui leiaksid riidest, aga täitsa ok on ka see ülipaksuseinaga voolik, paigaldada raskem kahjuks.
Lisaks puhu puhtaks ka klappide nr1 küljes olev pisike kuubik "kolmanda tila otsas", seal on filter, mis võib umbes olla. Toatemperatuuril peaks otse maha tulema klõpsudega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Üksaaval vahetades pole jah suht keeruline.Möödavana liini vead uue.
Mõned kohad aga on siiski keerulised ja tuleb vaeva näha.
Ükskoht on ntks sisselaske kolde all olev egeri regulaator vms ja teinekoht on vaakumreservuaar turbojuures.
Vahetamine sobiks kanalikohal hästi.Tuleks võtta ära põhjakate.Peale selle eemaldamist pääseb ligi mootoripatjadele(üks volla jookseb sillatalapealt).Põhjaalt pääseb paremini vaakumpaagile ligi ja sealt minemvale vaakumile mis jookseb turbosse.
Soovitaks võtta umist peale vooliku veel üks kolmik mis asub johipoolse mootoripadja juures.Paljudel see lihtsalt pooleks.
Eelminaasta vahetasin enda e38sal eelsüüteküülaid ja samas võtsin ka kohe ligi vaakumvoolikud.Sest selles etapis on asju väga lihtne vahetada ja kõik eest lammutatud.
Ehk oli abi.
Mõned kohad aga on siiski keerulised ja tuleb vaeva näha.
Ükskoht on ntks sisselaske kolde all olev egeri regulaator vms ja teinekoht on vaakumreservuaar turbojuures.
Vahetamine sobiks kanalikohal hästi.Tuleks võtta ära põhjakate.Peale selle eemaldamist pääseb ligi mootoripatjadele(üks volla jookseb sillatalapealt).Põhjaalt pääseb paremini vaakumpaagile ligi ja sealt minemvale vaakumile mis jookseb turbosse.
Soovitaks võtta umist peale vooliku veel üks kolmik mis asub johipoolse mootoripadja juures.Paljudel see lihtsalt pooleks.
Eelminaasta vahetasin enda e38sal eelsüüteküülaid ja samas võtsin ka kohe ligi vaakumvoolikud.Sest selles etapis on asju väga lihtne vahetada ja kõik eest lammutatud.
Ehk oli abi.
Re: E39 530 142 kw ei käi edasi
Eks ta üks günekoloogi töö ole. Aga sain jagu, see voolik mis tuleb sellest "vacum tank" 'st ja läks sinna egri alla kolmikusse oli keskelt täiesti katki. See sai täna vahetatud ja mineku vahe on nagu öö ja päev.