Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Viisakalt öeldes küsi induktiivanduri tööpõhimõtte omandamise kooliraha tagasi, sest sellega oled koos neitsimaarjaga kuupeal .
ooDDoo kirjutas:Millest sul nüüd raske arusaada oli. Kui lakk aegapidi kulub mähisepealt maha siis temperatuuri tõustes surutakse mähisekeerde omavahel tugevaminu kokku ja sellest muutub takistus ja sellega pöördvõrdeliselt voolutugevus.
Vana monopritse vb ei käinud ku vv andur vähe segast pani. kuid ms41 aju saab sädeme jaoks signaali nukalt. bensupumba relee hakkab tööle vändast ja kütusemap-e arvutab vända anduri järgi.
Oma neitsimaarjaga võid kuupeale käija
Olen omanud viimased 6a m52 mootorit ja usu mind seal autos pole mitte ühtegi asja millest ma siiamaani aru ei saa.
Tööpõhimõte on selge. Lammuta nüüd mõni m52 mootori vändaandur pilbasteks ja vaata mis sa seal sees näed? Sina lihtsalt ei usu seda. et vigase anduriga üldse mootor töötab!
Oleneb andurist ja selle tööpõhimõttest. Sama hästi võib küsida, mis juhtub kui püsimagnet läheb pooleks . Magnet-takistusega andurit vända anduritena pole kohanud.
ooDDoo kirjutas:Aga kui takistus muutub siis mis veel muutub?
kui anduri takistus muutub muutub ka väljatulev voolutugevus. takistus mängib rolli kõikides andurites. olgu nad siis induktsioon või hall effect või muud tüüpi. See kui anduri töövõimet pole testriga võimalik kontrollida ei tähenda seda, et takistus anduri töös suurt rolli ei mängiks.
Möla hakkas sellest ,et kasutaja ttsys ei usu vigase vädaanduriga mootori töötamise võimalikkusest.
Kuna teema kisub vaidluseks ära, siis proovin siia enam mitte postitada
Palju õnne muidugi vända anduri testriga mõõtmisel aga see ei ole teema, kus kõik oomi seadusele taandada. Piirväärtused on absoluutselt teised ja voolutugevus ei koti sisuliselt vända anduri tööpõhimõtte juures otseselt midagi, sest kõige selle peal käib sageduse ja amplituudi arvutus.
ooDDoo kirjutas:kui anduri takistus muutub muutub ka väljatulev voolutugevus. takistus mängib rolli kõikides andurites. olgu nad siis induktsioon või hall effect või muud tüüpi. See kui anduri töövõimet pole testriga võimalik kontrollida ei tähenda seda, et takistus anduri töös suurt rolli ei mängiks.
Neid juhtumeid on korduvalt olnud, kus väntvõlli või nukkvõlli asendi andurid n.ö. "poolpidused" on. Külma mootoriga on kõik korras, kuid soojenedes tuleb anomaalia esile. Mootor siis enam käia ei taha ning puterdab lõpuks välja surres.
Võimalik; kui vända anduri amplituud kukub vahemikust välja siis sureb välja. Mõnele võib mootori pöörete inerts olla "puterdamine" aga sisuliselt on süsteem juba offlines. Nuka anduri peedistustest ei ole sõna võtnud ja nende tööpõmõte ja data tõttu ka muid anomaaliaid.
PeeterA kirjutas:Neid juhtumeid on korduvalt olnud, kus väntvõlli või nukkvõlli asendi andurid n.ö. "poolpidused" on. Külma mootoriga on kõik korras, kuid soojenedes tuleb anomaalia esile. Mootor siis enam käia ei taha ning puterdab lõpuks välja surres.
Oli aasta tagasi oma 528l vändaandur läbi ja sümptonid olid sellised, et külmalt käima oli pea võimatu saada.
Kui käima läks siis esialgu puterdas ja suitses, kui mootor soojaks sai siis käis kui kell, lihtsalt vahest lampi
suri välja. Panid käima, sai kenasti edasi sõita, kuni jälle kuskil foori taga lambist ära suri.
Need on minu kogemused vändaanduri puhul.
Nüüd siis vahetatud ka vändaandur. Probleem siiski ikka veel alles. Täna teen proovi korra teise auto ajuga mis on samalat autolt pärit kust mootor. Ja käisin diagnostis siis öeldi, et nuka andur läbi sai vahetatud ei muutunud midagi. Siis see koht kus tehti ütles et oli vahepeal kompuuter näidanud ka vända andurit aga nüüd kõik vahetatud ja jama ikka veel alles :S mõistus hakkab otsa saama.
Proovisin siis selle aju ära see ei sobinud kuna imo ei toiminud sellega ja auto ei läinud tööle enam. Panin siis vana aju tagasi sain auto uuesti tööle ja töötamise ajal proovisin mis juhtub kui lambda andurid tagant ära võtta, et äkki asi nendes. Võtsin siis ära ja mootor hakkas korralikult tööle. Panin pistikud tagasi ja jäigi normaalselt käima. Lasin mootoril maha jahtuda ja siis tegin otsast peale. Panin auto tööle läks kenasti käima ja kui mootor soe oli, oli ka puterdamine kadunud. Ei kujuta ette millest see viga võis tekkida igatahes nüüd on auto jälle korras
Tea kas asi nii hull on Kuna ühekorra ka juba ennem võtsin need pistikud lahti ja siis ma vahetasingi neid omavahel ja siis ei muutunud nagu midagi see pärast küsingi et mida nad seal siis teevad. Tean et on kolmel 1 andur ja teisel kolmel silindril 2 andur. Mis nagu lambda töö põhimõte üldse on ei tea sedagi. Ja kuidas siis kompuuter ei näidanud näiteks et on valesti.
Ma ei saa aru kas inimesed kõne võime kaotand või midagi. Mul ei ole vaja mingit mõla siia vaid tahtsin teada mis selle töö põhimõte on. Tahan teada mida tegin valesti et olla jälle targem teinekord. Nii et kui midagi tarka kirjutada pole siis ei ole mõtet üldse kirjutada!
Lambda andur mõõdab põlemata kütuse sisaldust ja reguleerib vastavalt sellele küttesegu. Parandage mind kui eksin, aga minuarust peaks lambda töötama ainult sooja mootoriga.
Google-st oled midagi kuulnud? http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahetad tööpõhimõtet mõistmata/teadmata lambda sondi pistikus meelevaldselt juhtmeid ja siis tuled sellest siia kui täiesti normaalsest nähtusest jutustama... Mida ikka muud selle peale öelda.
Mõõdab O2 sisaldust ehk selle proportsiooni väljaheite gaasides; sellest ka nimetus "oxygen sensor".
ooDDoo kirjutas:Lambda andur mõõdab põlemata kütuse sisaldust ja reguleerib vastavalt sellele küttesegu. Parandage mind kui eksin, aga minuarust peaks lambda töötama ainult sooja mootoriga.
Enamik tänapäevaseid sõidukeid omavad vähemalt kolmejuhtmelist andurit,
mis suudab oma tööd alustada juba enne esimese minuti möödumist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!