39 mure vooluga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

39 mure vooluga

Postitus Postitas tsonnyboy »

Autoks on 97a 528 ja mure on selles,et mingi segane värk toimub vooluga,ehk keegi teab mis viga...
Kui auto käima panna ja tuled järgi lülitada ja salongis tuled põlevad,siis tundub nagu jääks voolust väheks,tuled on sellised tuhmid,mõni hetk hiljem nagu hakkaks alles süsteem laadima ja kõik tuled lähevad ilusti erksalt põlema.Peale vaevalist käivitust hakkab ette taguma ka igast erroreid kuna ei jõua kogu süsteemi korralikult tööle panna ilmselt, vahest tahab käigukasti avariireziimi lüüa ja lööb ette,et kõikvõimalikud tuled on katki,jahutusvedelikku on vähe,õli on vähe,aga kõik on tegelikult korras.
Kui gaasiga mängida madalatel põõretel siis hakkab valgus kaasa mängima,madalal põõrdel nagu kaoks voolu ära ja gaasi andes lähevad jälle tuled erksaks.
Ja kui maanteel sõita siis kaugtuledest on näha,et nagu mingi kindla intervalli tagant käib korra läbi koht kus tuled lähevad tuhmimaks,täpselt selline tunne jääb nagu,et kui geneka ratas teeb täis tiiru peale siis ühes punktis ei toimu nagu head laadimist.
Pagassis on kondekas võimendil vahel ja kui mootor käib näitab see 14,1
Kui auto seisab ja salongis tuled põlevad näiteks 15 minutit siis on suht lootusetu variant,et enam auto käima läheb ja kui mootor seisab siis on kõikvõimalikud tuled sellised tuhmid salongis nagu oleks tühi aku peal.
Ja siis selle voolu kõikumisega on esimesed udutuled lolliks läinud,seal on xenon tuled ja kui auto käima panna,siis on kaks varianti,kas nad ei hakka üldse põlema või hakkab juhipoolne tuli vilkuma ja kui jällegi gaasi anda siis kogu salongis jälle tuled lähevad erksamaks ja lööb udutuled ka kohe ilusti tööle.
Aku klemmid on puhastatud,nii akul kui auto poolsed, kere mass on pagassis puhastatud,mootori ja kere massid on puhastatud,aga ei mingit vahet. mitmeid erinevaid akusid on proovitud,et äkki on akus asi,aga iga aku imeb tühjaks kui seistes makk käib natuke aega või lihtsalt salongi tuled põlevad.
Ja auto läheb koguaeg vaevaliselt käima, isegi kui panna täiesti täis laetud aku,siis läheb mõned korrad ilusti,kõik tuled on erksad aga tunni-kahe pärast läheb juba auto vaevaliselt käima aga samas järgmisel päeval veel niipalju vurtsu on,et auto käima panna.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas arnis »

70% et generaatoriga on probleeme.
40% et aku on totaalselt surnud.
20% et mingi tõsisem elektriline kala

Eemalda ajutiselt oma audiosüsteem. Mõõda pinget voltmeetriga või varjatud menüüst.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas tsonnyboy »

Peale päevotsa pagassis elamist on asi nii kaugel,et auto käivitub ilusti ja starter veab nüüd jõuliselt käima.
Salongituled põlevad ka erksalt isegi kui mootor seisab. AGA nüüd ma arvan küll,et asi on geneka harjades või on aku väsinud. Kohati on ikka seda näha,et kui tuled seinapeale suunata ja gaasiga mängides toimub ikka kerge voolu muutumine,et tuled lähevad õrnalt gaasi andes erksamaks ja spido ploki valguses on ka näha erinevust.
Aga muidu on asi positiivsem juba,enam ei lähe sedasi käima nagu kohe kohe saaks aku tühjaks.(nüüd läks erksalt käima peale seda kui salongi valgustus oli 2h põlenud )
Pagasnikus sai kõikvõimalikud juhtmed mis sinna eelmine omanik on vedanud maha kistud, igast eri kohtadest jooksis kokku kolme võimendi toide ja pundar miinuseid, enamus neist vedeles lahtiselt jumal teab kus vahel...
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas arnis »

Multimeetriga või test menu test9-ga saad teada, kas aku üldse veel elab.
Lae aku täis laadijaga.
Mõõda pinget. keera süüde 2 peale aga ära autot käivita. Pane
lähi ja kaugtuled ja udutuled põlema. Jälgi pinget. Kui see 10 minutit tuledega
ei pea vastu (kukub alla 11.4) siis suht surnud aku jah. Kui 10 minti möödas ja
käima läheb, siis võibolla elab talve üle :D
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas tsonnyboy »

Kuna autoga saan tegeleda ainult nädalavahetusel, siis see nv. oli tulemus selline.
Auto oli 5 päeva seisnud, proovisin õhtul käivitada, aku tühi. Hommikul lohistasin akulaadija auto juurde , panin juhtmed järgi ja panin auto tööle. 10 minutit hiljem jätsin auto seisma ja 30 minuti pärast käivitus auto nagu oleks uus aku peal ja poleks kunagi mingit probleemi olnudki. Ja nii oli terve päeva, igal käivitusel vedas starterit jõuliselt, salongis olid koguaeg tuled erksad, isegi kui auto ei käinud, ei visanud peale käivitust kordagi ühtegi segast veateadet ette mida tal muidu oli kombeks ette loopida, kõik oli ühesõnaga ideaalne.
Jaaa siis järgmise päeva hommikul hakkas kõik otsast peale, vaevaline käivitus, salongis tuled läksid viivitusega erksaks ,tagus peale igat käivitust erinevaid veateateid ette ja nii terve päeva.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas arnis »

Võta peale sõitu klemm maha. Kui järgmisel hommikul ikka ei käivitu, on aku kutu.
Kui järgmisel hommikul käivitub, on autol püsiv tarbija, siis tegeleb edasi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas killer666 »

Tuleb leida tester või ampermeeter ja mõõta voolutugevust kui kõik tarbijad on välja lülitatud. See peab jääma kuhugi 0,1-0,2A juurde. Teine asi oleks mõõta käiva mootoriga sama asja. Kui ikka pinge on norm 14,x V ja voolutugevus madal, siis on kas aku täis või aku kutu.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas arnis »

Mäletamistmööda oli see 20mA umbes, mitte 200.
Aga seda siis pärast 16. minutit kui auto magama läheb.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas tsonnyboy »

Varjatud menüü test nr.9 näitab laadimist 14,6 kõige enam, töötava mootoriga.
Käivitus on endiselt samasugune nigel. ja õige vool jõuab süsteemi endiselt viivitusega.
Mõned päevad tagasi oli jälle veider juhus. Auto töötas ja õhutasin vee süsteemi ja ilmselt sattus tosooli generaatorisse ja vaatasin,et 10 minuti möödudes polnud ka salongis tuled erksaks läinud,vaatasin pagasnikust,et kondekal vilkusid ees numbrid 9.19 ja hetke pärast kadusid numbrid üldse ära ja tabloo lihtsalt vilkus. Jätsin auto seisma,et uuesti käima panna,siis starter ainult plõksutas ja armatuuris tuled vilkusid. Panin laadija järgi ja käivitasin, käivitus oli ergas nagu peab olema. Võtsin laadija järelt ära ja terve ülejäänud päeva käivitus auto ilusti, starter vedas jõuliselt ja salongis töötasid kõik tuled erksalt , peale käivitust ei toimunud kordagi seda voolu viivitust ega kompuuterei läinud lolliks ja järgmisel päeval hakkas kõik endistviisi tööle, käivitus on uimane ja vool jõuab viivitusega, kompuuter läheb lolliks ja kõik tuled on alguses tuhmid.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas killer666 »

Ma ei tea , vaata akuklemmid ja kõik need ühendused üle. Mul näiteks on genekas lõpukorral vist , tühikäigul näitab 14 ja kui tuled ja kõik taha lükata siis langeb isegi kuhugi 13 peale. Käivitusega siiani pole probleeme olnud, kusjuures on saanud aku pealt tulesid põletada jne.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas tsonnyboy »

Ma mõtlen ka,et äkki genekas õhtal. Aku mis mul lõpuks vedas vaevu vaevu käima ,töötab nüüd venna volvo peal paremini kui tal enda oma töötas.
Ma praegu võtan genekat maha, uuema tüübi 523 mootor vedeleb niisama,mõtlesin,et äkki saan toda peale proovida,saaks selgust kas asi genekas, kui ta muidugi istub mu omale peale.
aga vaatasin,et mul 140Ah ja 2,5 mootori oma on ainult 90 Ah.
Võtsin kinni jäänud konditsioneeri tiiviku ja helivõimendi ka järelt ära kui ennem proovisin,siis oli ikka kõik selline uimane ja siis mingihetk lõi ilusti tuled särama nagu koguaeg.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: 39 mure vooluga

Postitus Postitas tsonnyboy »

Lõpuks sai ostetud uus aku peale. 100ah.
Nädal peal olnud ja pole kordagi mingit jama olnud käivitusega enam.
Ei loobi enam ridamisi veakoode ka ette,salongis tuled põlevad kohe ilusti erksalt,ega lükka käigukasti avarii reziimi kuni pole voolu pinge tõusnud 14,x-ni

Aga genekas tuleb ka ilmselt välja vahetada, või siis vähemalt see tablett.

Laeb küll ilusti 14,x koguaeg ees,aga sõidu ajal kaugtuledega häirib ikka see,et tuled nagu vilguks,käib ikka see kindla intervalliga hetkeline nagu voolu langus või midagi.Samas kui sõita nii,et test nr 9 on ees, siis sealt ei loe mingit suuremat voolulangust sedasi välja sellel hetkel kui tuledest see vilksatus läbi käib.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta