![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Sooviks, et saaksin tagaluugi ilusti puldist lahti, kas kuskilt leiaks õpetuse kuidas luugi mootoris õli vahetada/lisada või peab hoopis kuhugi spetsialisti poole pöörduma ja milline see õige õli peaks olema?
Tänan!
arnis kirjutas:Huvitav, miks ATF talvel hakkama ei saa![]()
Viskoosused on neil väga sarnased, määrdeomadused
vast nii tähtsad pole kui seda 100x kuus kasutatakse.
Luugiamort(detail 6) võib kah väsinud olla, kuna see abistab hüdraulikat tõstmisel.Liia kirjutas:Meil ka undab ja möirgab rohkem ei midagi
Vahetasid siis ikka vana õli uue vastu ära või eiLiia kirjutas:Igatahes selle suurema külmaga ei taha luuk ennast üldse üles ajada tõsta või ära tõsta aga soojema ilmaga, kui nats kaasa aidata hakkab ennast siiski vaikselt üles ajama ja tundub asi vist ikka õlis olevat.
Vaheta õli ära täielikult ja hakkab toimetamaLiia kirjutas:Veel pole midagi vahetatud vana õliga ikka teeb seda pulli, lihtsalt mainisin vahepeal, et mida külmem on seda sitemini see luuk töötab.
Peeter A räägib, et miinusega vedelam mina ei räägi midagi, mina sellest tuletan!Kuno_T kirjutas:Ära aja mõistusevastast juttu, külmaga ei lähe mingi õli vedelemaks.
PeeterA kirjutas:Miinuskraadidega on ta vedelam.
Lihtlabane ATF DIII oli ennem enda E38 luugitõstuki süsteemis. Ise panin tuginedes interneti "tarkusele"![]()
Suvel töötas ilusti vaikselt. Kui sügiseks läks ja ilmad jahenesid, siis hakkas tõstuk "ruigama". Talvel oli puhta metsas - rohkem üürgas kui tõstis. Ühendasid HKM mooduli lahti ja kasutasin külmal ajal luuki manuaalselt.
See oli 2012/2013 talvel.
Nüüd on eelpool nimetatud Fluid 41 sees ja luuk toimetab ka madalate miinuskraadidega edukalt ja madala müraga.
arnis kirjutas:Huvitav, miks ATF talvel hakkama ei saa![]()
Viskoosused on neil väga sarnased, määrdeomadused
vast nii tähtsad pole kui seda 100x kuus kasutatakse.
Nendel kahel tegevusel pole miskit ühist.Liia kirjutas: Kui läheb katusereelingute paigalduseks eks siis laseb ka kellelgi luugi amorte vahetada
Kui luuk on lahtises asendis siis on gaasvedru lõpuni lahti seega miskid jõudu seal vaja pole. Tõstad luugi üles ja paned puutoika luuki hoidma ja hakkad toimetama.Kuno_T kirjutas: Põhjus riistade ja meeste järele selles, et kataloog näitab suure gaasivedru jõuks 1,6kN. See on siis maakeeli 160 kg.
:
hansu kirjutas:Nendel kahel tegevusel pole miskit ühist.Liia kirjutas: Kui läheb katusereelingute paigalduseks eks siis laseb ka kellelgi luugi amorte vahetada
Siin post 30 on pildiseeria kus näha ka vajalikud tööriistad. Mina tegin endale ise selle suur gaasverdu vahetamise tööriista. Ostad uue amordi ära ja selle järgi hea teha. Klaasi omad vahetasin samaga pärast, lõin lihtsalt selle otsas olevad nagad koomale.
Kui luuk on lahtises asendis siis on gaasvedru lõpuni lahti seega miskid jõudu seal vaja pole. Tõstad luugi üles ja paned puutoika luuki hoidma ja hakad toimetama.Kuno_T kirjutas: Põhjus riistade ja meeste järele selles, et kataloog näitab suure gaasivedru jõuks 1,6kN. See on siis maakeeli 160 kg.
: