Tere,
(autoks 96 aasta 525TDS 105kw)
Probleem järgmine, auto ükshommik ei käivitunud, kütusesüsteemis oli õhk vahel ja etteandepump on oma töölepingut vaikselt lõpetamas.
Täna päeval sain autol kütte ülesse ilusti, sain tööle, aga põlema jäi DDE tuli.
DDE ja eelsüüde sama tule all, eelsüüde kustub ära, tuli on paar sekundit kustus ja siis hakkab uuesti põlema.
Mõtlesin, et vahet pole, las põleb, vaja korra sõita, siis ilmnes, et jõudu pole, selline tunne, et kütet nagu ei tuleks peale.
Turborõhk tõuseb 1,1 barini, aga jõudu pole. Samuti rõhk hakkab hiljem tõusma, kui enne seda jama, ennem oli maksimumrõhk saavutatud 2500 rpm juures, nüüd 3500 juures. Autol 1.1 barise rõhu juures tunne, nagu sõidaks 1.9 vabalthingava diisliga.
Tunne selline, et kütet ei tule peale piisavalt.
Kas kellelgi on sellist probleemi ennem esinenud?
Kas sellel mootoril on kuskil ka kütuserõhu andur enne kõrgsurve pumpa? Madala surve pärast avarii režiimis vms?
Kui etteande pump väsinud ja ei suuda piisavalt lüüa, kas on võimalik, et kõrgsurvepump ei saa piisavalt kütet kätte ja sellest ka "kütusepuuduse tunne" ning jõupuudus?
Kütet paagis natuke üle veerandi paagi.
Kõik võimalused, pakkumised, variandid oodatud, homme lähen diagnostikasse, ehk saab midagi targemaks
KORRAS!! E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 23.08.2010 14:50 43
KORRAS!! E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
Viimati muutis soundstream, 04.03.2014 11:05 08, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
Etteande pump paagis on tal oluline osa, kuigi toodab ainult 0.3 bari( vist, täpselt ei mäleta). Külma mootoriga lihtne kontrollida- kapoti alt peale filtrit ots lahti, pudel alla ja süüde sisse. Siis peaks tulema sealt kütet no ütleme et joaga, kuid mitte purskama. Kui seal ei juhtu midagi, siis on pump kutu, eeldusel et filter pole umbes. Paagi pump sobib ka opel omega oma, aint et pistik vaja ringi teha 2 tavalise lapiku klemmi peale( + ja - mitte segi ajada. Pumpade vahe on ainult hinnas, töötavad ühtemoodi. Et sisuliselt lihtsalt teostatav, kui käed peest välja ei kasva. Anna teada kuidas siis lahenes.
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 23.08.2010 14:50 43
Re: E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
Peale filtrit kütet tuleb, aga tuleb vähem, kui teistel TDSidel. Proovisin sõbra autoga sama asja, mul tuleb ca poole vähem kütet. Mõtlesin, et ehk filter umbes, võtsin enne filtrit maha, täpselt sama palju kütet tuli ka sealt.
Omega pumba koha pealt kuulsin vastupidist täna, tuttav oli oma omegale golfi pumba peale pannud.... peab korra varuosa poodi hüppama ja võrdlema.
Tänan abi eest
Omega pumba koha pealt kuulsin vastupidist täna, tuttav oli oma omegale golfi pumba peale pannud.... peab korra varuosa poodi hüppama ja võrdlema.
Tänan abi eest
Re: E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
Lühike diagnostika teeks asja selgeks.
Peapihusti juhtme võiks ära kontrollida.
Peapihusti juhtme võiks ära kontrollida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 23.08.2010 14:50 43
Re: E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
KORRAS!
Arnise pakutud variant oli suureks abiks!
Juhtpihustit oli arvatavasti vahetatud, koht, kust oli juhtmeid ühendatud oli lühises, isoleer oli vahelt ära tulnud ning juhtmed olid koos. Enne hommikust käivitamist vaatasin juhtme üle, eraldasin need kaks juhet, isoleerisin uuesti ja vead kadunud, DDE kustunud ja jõud tagasi
Suured tänud kõigile
Arnise pakutud variant oli suureks abiks!
Juhtpihustit oli arvatavasti vahetatud, koht, kust oli juhtmeid ühendatud oli lühises, isoleer oli vahelt ära tulnud ning juhtmed olid koos. Enne hommikust käivitamist vaatasin juhtme üle, eraldasin need kaks juhet, isoleerisin uuesti ja vead kadunud, DDE kustunud ja jõud tagasi
Suured tänud kõigile
Re: E39 525TDS DDE põleb/jõudu pole
suitsev rehv kirjutas:Etteande pump paagis on tal oluline osa, kuigi toodab ainult 0.3 bari( vist, täpselt ei mäleta). Külma mootoriga lihtne kontrollida- kapoti alt peale filtrit ots lahti, pudel alla ja süüde sisse. Siis peaks tulema sealt kütet no ütleme et joaga, kuid mitte purskama. Kui seal ei juhtu midagi, siis on pump kutu, eeldusel et filter pole umbes. Paagi pump sobib ka opel omega oma, aint et pistik vaja ringi teha 2 tavalise lapiku klemmi peale( + ja - mitte segi ajada. Pumpade vahe on ainult hinnas, töötavad ühtemoodi. Et sisuliselt lihtsalt teostatav, kui käed peest välja ei kasva. Anna teada kuidas siis lahenes.
0,5bar