K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
JanisH
Huviline
Postitusi: 985
Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Tartu

K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas JanisH »

Et tekkis mõte ehitada bensukas diisliks. Kui palju jama oleks ees oodata, milliste suuremate probleemidega tuleks arvestada? Autoks siis 520i e34 ja kohandada sinna 2,5 tdsi. Mis üldse kokku sobib, mis mitte? Kui kellelgi asjaga rohkem kokkupuudet ja kogemusi, siis paluks kirja panna.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas arnis »

Majanduslikult on see totaalselt mõttetu tegu.
Erakorralisuses ei ole samuti mitte midagi huvitavat, kuna
neid tds-e on iga majaesine täis.
Kui sul on tegelikult soov TDSi järele, siis osta selline.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
recaro
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 17.02.2006 15:34 41
Kontakt:

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas recaro »

See ümber ehitus suht lihtne ju :)
1) müü bensukas maha
2)otsi sobiv tds (saad müügi summale selle raha juurde panna mis muidu ehituse peale paned)
3)hakka DISLA RõõME nautima (loe remontima)

Mina isiklikult paneks lihtsalt selle 2.0 asemele midagi tugevamat ja asi korras:)
Lendorav
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 15.10.2013 11:54 08
Peamine sõiduk: BMW 540td
Asukoht: Harjumaa

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas Lendorav »

Vähegi käed otsas on ja pea ka natuke nokib pole sel diislil häda midagi , põhiline et lihtsalt et oleks lekkevaba mootor ja korraliku pumbaga siis pole häda midagi . Bemm nagu bemm ikka
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas arnis »

recaro kirjutas:See ümber ehitus suht lihtne ju :)
1) müü bensukas maha
2)otsi sobiv tds (saad müügi summale selle raha juurde panna mis muidu ehituse peale paned)
3)hakka DISLA RõõME nautima (loe remontima)

Mina isiklikult paneks lihtsalt selle 2.0 asemele midagi tugevamat ja asi korras:)
:lol: :lol: Teistele soovitad seda mida mina soovitasin, ise aga teed seda, mida teemaalgataja teha tahab :lol:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
recaro
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 17.02.2006 15:34 41
Kontakt:

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas recaro »

arnis kirjutas:
recaro kirjutas:See ümber ehitus suht lihtne ju :)
1) müü bensukas maha
2)otsi sobiv tds (saad müügi summale selle raha juurde panna mis muidu ehituse peale paned)
3)hakka DISLA RõõME nautima (loe remontima)

Mina isiklikult paneks lihtsalt selle 2.0 asemele midagi tugevamat ja asi korras:)
:lol: :lol: Teistele soovitad seda mida mina soovitasin, ise aga teed seda, mida teemaalgataja teha tahab :lol:
Ei ütleks et sama teen, ostsin omale elu esimese diisli (kusjuures mitte 100% vabast tahtest) ja kui ausalt ütlen siis rohkem seda viga ei tee.
Ei viitsi peale igat tankimist haiseda, pluss kõik need jamad turbode ja igast pumpadega.
Mina ei vahetaks ISEGI 2.0 bensukat diisli vastu
diselist
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 04.09.2011 17:17 28
Asukoht: järvamaa

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas diselist »

recaro kirjutas:
arnis kirjutas:
recaro kirjutas:See ümber ehitus suht lihtne ju :)
1) müü bensukas maha
2)otsi sobiv tds (saad müügi summale selle raha juurde panna mis muidu ehituse peale paned)
3)hakka DISLA RõõME nautima (loe remontima)

Mina isiklikult paneks lihtsalt selle 2.0 asemele midagi tugevamat ja asi korras:)
:lol: :lol: Teistele soovitad seda mida mina soovitasin, ise aga teed seda, mida teemaalgataja teha tahab :lol:
Ei ütleks et sama teen, ostsin omale elu esimese diisli (kusjuures mitte 100% vabast tahtest) ja kui ausalt ütlen siis rohkem seda viga ei tee.
Ei viitsi peale igat tankimist haiseda, pluss kõik need jamad turbode ja igast pumpadega.
Mina ei vahetaks ISEGI 2.0 bensukat diisli vastu
Bensukaga on mööda sõit maanteel tõeline piin,ainult kui 4000 ja + pööret.kellele ema ,kellele tütar,kui aastas sõidad 70 000km,siis ei kannata bensukaga sõita.
E60
Kasutaja avatar
recaro
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 17.02.2006 15:34 41
Kontakt:

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas recaro »

Kütuse kulu tõesti on diisel mootori väga suur pluss (minu 2.5d manuaal võtab 5.2-5.4)
Aga kõik see jama mis sinna juurde käib :D :D ühesõnaga minu mõte on see ,et tasuta lõunaid pole olemas :D :D
Muidugi nüüd keegi tahab vastu vaielda, et diisel pole hull midagi. Polegi kui ta korras on, aga korras diiselt keegi käest ei anna (va esindus uuena), seega ostes harilikult diisli saad hunniku lisa väljaminekuid kauba peale, et asi korras oleks.

Kuigi mul hetkel on diisel bemm siis ei ole see väike kütte kulu mind suutnud võluda. Pigem mõtlen kas poleks lõppkokkuvõttes olnud odavam siiski bensuõgija osta :D ei peaks seda kapoti hooba niipalju näppima ka vist :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas arnis »

recaro kirjutas:
arnis kirjutas:
recaro kirjutas:See ümber ehitus suht lihtne ju :)
1) müü bensukas maha
2)otsi sobiv tds (saad müügi summale selle raha juurde panna mis muidu ehituse peale paned)
3)hakka DISLA RõõME nautima (loe remontima)

Mina isiklikult paneks lihtsalt selle 2.0 asemele midagi tugevamat ja asi korras:)
:lol: :lol: Teistele soovitad seda mida mina soovitasin, ise aga teed seda, mida teemaalgataja teha tahab :lol:
Ei ütleks et sama teen, ostsin omale elu esimese diisli (kusjuures mitte 100% vabast tahtest) ja kui ausalt ütlen siis rohkem seda viga ei tee.
Ei viitsi peale igat tankimist haiseda, pluss kõik need jamad turbode ja igast pumpadega.
Mina ei vahetaks ISEGI 2.0 bensukat diisli vastu
See, et sa odava raipe ostsid, ei ole keegi teine süüdi.
See, et sa tanklas siga oled, samuti, ei ole keegi süüdi.
See, et tanklat külastad iga päev, ei ole ka keegi teine süüdi.
Kui arvad, et su ostetud autol olid mitmed turbod ja terve hunnik pumpasid, siis vist on midagi valesti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
recaro
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 17.02.2006 15:34 41
Kontakt:

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas recaro »

Kui aus olla siis sinusugustele võimatu midagi selgeks teha.
Ps. Tankimas käin max 2korda kuus, teisi ja ennast täis ei pritsi. Väga Raibet samuti ei ostnud,
Sa lihtsalt lepi sellega et kõigile EI PEA diisel meeldima. Ja kui sa nüüd ise ka natuke erapooletult mõtleksid leiaksid ka ma usun, et enim mootori probleeme esineb siiski diislitel. Miks? Aga selleks, et kõik on ju "kõvad mehhaanikud" kes reaalselt diislite remondist ei jaga mitte M-igi (ennast selleks ei pea ja selleks ise ka ei torgu)
Aga närvi ajab see, kui midagi on siis algul on kõva jutuga iga mees kes raha tahab saada, hiljem kui miljon mitte süüdi olevat juppi vahetatud ja hunnik pappi magama pandud, lahutatakse käsi ja öeldakse "esimest korda näen sellist asja, sorri ei saa aidata". Minul aga hulga aega ja raha tuulde visatud.
Seega minu arvamus jääb endiseks, kes tahab autoga sõita (ei pea silmas töökodasi) vaadaku bensiini mootoriga isendeid.
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas butek »

ja bensiini mootorid siis on hooldus ja remondi vabad... ei pea ju iga aasta või iga kuu need turbod ja pumpasid vahetada või remontima... Selline tunne et iga diisel bemmi omanik, hommikul ärgates jookseb auto juurde ja hakkab uut turbot paigladada ja pumpasid regullida/vahetada et tööle jõuda =)
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas butek »

Aga teema algatajale kui on huvi siis miks mitte vahetada aga ma arvan et sellisel juhul osta parem diisel doonori tervikuna.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas arnis »

butek kirjutas:ja bensiini mootorid siis on hooldus ja remondi vabad... ei pea ju iga aasta või iga kuu need turbod ja pumpasid vahetada või remontima... Selline tunne et iga diisel bemmi omanik, hommikul ärgates jookseb auto juurde ja hakkab uut turbot paigladada ja pumpasid regullida/vahetada et tööle jõuda =)
Just :lol:
Minu silmade all on inimesed, keda mina tean, sõitnud kokku vast üle poole miljoni kilomeetri diiselajamitega, sh mina (mitte ainult BMW) ja umbes veerand miljonit on bensiinimootoriga sõidetud. Mitte ühtegi suurt diiselmootori riket ja 2 suuremat bensiinimootori riket, neist üks turbo.

Ma ei ole eriline spetsialist, kuid pea kõik probleemid "keerulise BMW-ga" olen väikese diagnostikajuhtme abil "ulmemaailmas" ära lahendanud, nii bensiini- kui diiselmootoritega. Kui ise ei lahenda, siis tean, kes lahendab.

Nii et jah, minusugustele on tõesti raske selgeks teha midagi, kui põhjenduseks on hunnik p*ska ;)
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas volli777 »

Ise kh rohkem diislimees, bensumootoreid päris mitu aiataha läinud, no mõni diisel ka, aga jah kellele ema kellele tütar.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
recaro
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 17.02.2006 15:34 41
Kontakt:

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas recaro »

Just, maailm on täis väga erinevaid arvamusi, sellega tuleb leppida mitte teiste maitse eelistusi kohe p*sa hunnikuks tembeldada. See näitab inimese madalalaubalisust.
Sorri ei saa sinna midagi parata, et diisliga käib kaasas oma spetsiifiline mitte hajuv lõhn,
Millegipärast jooksevad talveti juhtmekimpudega ja nööridega hommikuti ringi jällegi diislimehed (mitte 100% aga siiski kõva enamus)
Hooldust vajab samuti diiselmootor rohkem.
Mootori remonti tundvaid inimesi on võibolla käputäis, mis teeb remondi ja hooldus järjekorrad pikaks ja kalliks.

Kuna minu peaeesmärk pole passida autoga hoolduste järjekorras ja otsida koguaeg kedagi kes oskaks midagi asjalikku teha, siis tõest leian, bensiinimootoriga jääb aega natuke perega ka tegeleda (ei taha öelda et bensukas 100% hooldus vaba. Küll aga on bensiinimootoreid tundvaid inimesi kordades rohkem, mis teeb kõik asjaajamised kiiremaks ja odavamaks)
PS: minu diisel siiski nööri ja juhtmeid ei vaja, küll aga sellejaoks olen pidanud väga palju aega ja raha kulutama mida ma leian et oleksin saanud kõvasti optimaalsemalt kasutada.
Kui härra arnis jälle tahab mu autot kuskile romula kasti liigitada siis minugi pärast lase käia.(kuigi mina su sensitiivi võimetesse ei usu)
Mind paneb alati imestama kuidas asju ja inimesi ilma neid nägemata ja tundmata kohe kuskile liigitatakse.
Kui sa arvad et diiselmootor on maailma parim siis on see sinu arvamus, ja kui mina nii ei arva olen kohe mingi lagastaja ja auto PEAB ju kohe olema samuti viimane parsa :D see näitab tegelikult seda kui väike on inimese empaatia võime :D

M
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas jass161 »

Igal inimesel on õigus omale arvamusele ja seda ei saa keegi muuta. See, et inimesed krokodillidega ja nööridega jooksevad on nende endi lohakus ju. Kui enne talve aku koorasolekus veendunud ei ole, pole ka midagi tahta( kehtin ka besuka kohta). Eelsüüteküünald korras, kütusefilter vahetatud ja talvine küte paagis pole midagi karta. Diisli mured algavad siiski ebakorreksest hooldusest. Kui inimene mõtleb, et kallab ja tallab ainult, siis võib bensuka ka läbi ajada ju. Kui tunned bensumootorit, tunned ka diislit. Aga eks igalpool ole nipukatega tuunijaid.
Kasutaja avatar
recaro
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 17.02.2006 15:34 41
Kontakt:

Re: K:E34 520i ümberehitus 525tdsiks..

Postitus Postitas recaro »

Minu jutu point tegelikult ongi see et kui tahad autoga normaalselt sõita pead teda ka hooldama korrapäraselt (vahet pole kas bensukas või disla)
Selleks, et saada korralikku tulemust diisli puhul peab aga käima korralikus kohas (neid kohti eestis Väga raske leida, auto ei saa korda kui ma mingile sossepale lihtsalt raha pihku viskan, ta peab ikka midagi tegema ka selleks)
Ja kuna neid kohti vähe ja diiselautosi palju siis sellest tingituna saavad just need sosssepad raha tasku kühveldada, auto juures samas lihtsalt tarka nägu tehes.
Kannatan aga ju ikkagi mina (autoomanik), olen ju heas usus viinud oma auto kuskile remonti, kust lahkun tühja rahakoti ja sama "korras" autoga nagu sinna läksin.
Muidugi olen ise loll et käin sellise juures jne jne.
Aga miks ma käisin seal?
Lihtne ja loogiline seletus asjale, kuna diisleid päriselt tundvaid kohti (inimesi vähe) siis on headesse kohtadesse raske kiiresti aega saada, tihti on need ka kallimad.
Ja ei ole ikka bensiini ja diisel mootorid midagi nii üks ja sama. Neil ikka päris palju erinevaid nüansse.
Paraku elu on näidanud et bensiini mootoreid tundvaid inimesi siiski kordades rohkem, ja seega ka teda odavam ja kiirem remontida/ hooldada. See omakorda tähendab ju seda, et kui asi sujub ja esimese korraga kõik tehtud saan, võin ju hulga muretuid km autoga läbida. Kui ma aga peale remonti uuesti praaki pean parandama minema (heal juhul) siis see ju minu aeg mis kulub, vahet pole kas see remondi äss teeb oma praagi tasuta korda. Minu aega mis ma plaaniväliselt kulutan ta mulle ei hüvita.
Loomulikult järgmine kord ma sinna ei lähe.
Muidugi tuleb ka bensukaga vb tagasi minna ja sama protseduuri korrata, aga millegipärast seda niitihti siiski ei juhtu.(räägin siis enda tutvuskonna kogemustest, kindlasti mõnel härrasel just risti vastupidi)
Ja isegi kui ma pean kasvõi aastas korra mingit lisa reisi mehhaanikud juurde tegema, kuna ta millegiga hakkama pole saanud (üldjuhul kogemus näidanud et siis tasub mujale minna kuna naguinii ei aita ka 5korda tagasi minekut)
Aga miks arvab see remonditöökoda kes oma kliente mõttetult jooksutab, et ma hirmsasti viitsin ja tahan nende juures igapäev muret kurtmas käia.
Jutt pole siis elementaarsetest hooldustöödest (filtrivahetus jms)
Millegipärast just jooksutatakse diisliomanikke just keerukamate probleemidega. Ma ei tea vb mõne arvamus ongi see et kui on vanem auto siis peabki remontima ja peabki s*tta saama. Ei ole nii, see et auto pole esimeses nooruses ei anna õigust teenusepakkujatel selle remonti kuidagi kergekäeliselt suhtuda. Seda jooksutamist põhjendatakse ka ikka ja jälle auto vanusega. Ja rõhutan siis jälle et minu tutvusringkonnas on see remontide mitteonnestumise protsent tugevalt diislite kahjuks.

Kes muidugi ise viitsib ja oskab see saab nii mõnegi euro kokku hoida. Ise lihtsalt ei viitsi enam (kunagi olen ikka autosi/mootorrattaid/traktoreid jms kokku puutunud, neid lammutanud ja ehitanud. Päris nulliring mu teadmised pole)
Seega eelistan ikkagi võimalusel autot millega vähem jamamist. Kordan veel, et elu eesmärk ei ole sõita töökojast töökotta. Kui on vaja käin ära, aga mingit ajudenusserdamist ei poolda.
Mind ei huvita ka see mitukümmend miljonit diisel suudab sõita. Mind huvitab minu aeg ja minu raha, kui ma aga pean sellepärast, et iga teine mehaanik ennast diislispetsiks nimetab, oma aega ja raha raiskama on see nõme. Milleks mulle seda vaja, kui on lihtsam tee olemas (bensiini mootoriga autod) kus sellel igal teisel mehhaanikul kas ongi rohkem teadmisi, või on seal lihtsalt ebaõnnestumise protsent kordades väiksem.

Igatahes neile kes ise käsi õliseks ei viitsi teha, mina diisel autot ei soovita. Lõppkokkuvõttes hoiad sosseppade arvelt kokku rohkem kui on see raha mis sa tanklas rohkem maksad.
Viimati muutis recaro, 16.03.2014 13:18 24, muudetud 1 kord kokku.
Vasta