Kui ma Valdeku jutust oieti aru sain siis vist ei ole see eriti voimalik... aga kui see nii ei ole siis OLEKSID KOIK NOUANDED TERETULNUDerikred kirjutas:a miks jälle latti vahetada, uuri parem varianti kuidas servotronic tööle saada on palju parem kui tavaline.
terv
erich
E39 rool raske
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Servotronic on õnneks niipalju "loll" et tahab ainult kiiruse signaali. E39 puhul tundub et kontroller on juba lati sees. Keegi asjaga kokku puutunud võiks kah siia mõne mõttetera panna kuna pole selles ka päris 100% kindel.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Mulle on ka selline mulje jäänud, et seal pole muud kui ühendamise vaev. Priitv8 (või UM) oskab kindlasti täpsemini vastata.erikred kirjutas:Servotronic on õnneks niipalju "loll" et tahab ainult kiiruse signaali. E39 puhul tundub et kontroller on juba lati sees. Keegi asjaga kokku puutunud võiks kah siia mõne mõttetera panna kuna pole selles ka päris 100% kindel.
Indrek
Re: E39 rool raske
kaevaks vana teema üles. omal probleem selles et rool muutus ühtäkki tunduvalt raskemaks kui muidu.
Roolivõimupump ei unda,õli ei kao ja on puhas.
Kas sellise vea korral tegu kindlasti roolivõimupumba veaga või saab see ka roolilatist olla tingitud?
auto on 2000a 530d servotronic roolilatiga.
Roolivõimupump ei unda,õli ei kao ja on puhas.
Kas sellise vea korral tegu kindlasti roolivõimupumba veaga või saab see ka roolilatist olla tingitud?
auto on 2000a 530d servotronic roolilatiga.
Re: E39 rool raske
Servotroonika jama on juba populaarne probleem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 rool raske
2002a 530d probleem selles et rool on raske.
Osaliselt võimendus töötab. Kohapeal tuure andes rool kergemaks ei lähe.
RooliKeeramisel pump ei häälitse,
Õli on normis ja kuhugi ei kao,
Kui on pumba viga,peab häält tegema?
Mida võiks kontrollida?
Ilma servota latt autol.
Osaliselt võimendus töötab. Kohapeal tuure andes rool kergemaks ei lähe.
RooliKeeramisel pump ei häälitse,
Õli on normis ja kuhugi ei kao,
Kui on pumba viga,peab häält tegema?
Mida võiks kontrollida?
Ilma servota latt autol.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 rool raske
Küsime ka siis nõu. 2003 a e39. servoga. Õli normis. Rool muutub kohati raskeks. Samas siiani on aidanud kui süüde välja/auto seisab natuke ?
Ehk on keegi kokku puutunud ? Võiks proovida eelpool pakutud õhutamist ?
Ehk on keegi kokku puutunud ? Võiks proovida eelpool pakutud õhutamist ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 19.06.2009 01:35 48
- Peamine sõiduk: E61 530xd
- Asukoht: Rakvere
Re: E39 rool raske
E39 523 rool peale pikemat seismist raske. Servot ei ole. Paar kuud tagasi vahetasin rv õli, sest torud limasid, vana õli nägi puhas välja, aga igaks petteks pesin paagi läbi. Praegu õlitase paigas ja õhku kindlasti sees pole. Kui rool raske on siis pumbast üleliigset häält ei tule. Kas võib olla latis mingi probleem, et külmana ei taha liikuda või ei suuda pump külmalt piisavalt survet tekitada? Paagis ringlus toimub igatahes...
E36 325i, pfl E39 523i, fl E39 520iT, E61 530XD LCI