E60 DPF

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E60 DPF

Postitus Postitas RazzKalbass »

Saaga jätkub..Pole kasu sellest veakoodi kustutamisest.

Sai käidud umbes 3mes kohas diagnostis, pihustid kontrolliti üle - kõik ideaalsed. Igalpool näitab erinevat asja ..
Näitas Gas Pressure sensor viga, sai see Unitedis uus peale, vahet ei olnud midagi, läks vana tagasi..DPF Warning endiselt ees. Nojah, Unitedis avastati et filter täitsa kinni..Pidid maha võtma ja mingi pesuainega läbi pesema, äkki on kasu..

Mul üldiselt jumala kopp ees sellest si..tasest DPFist ja ilmselt läheb uus külge lihtsalt..mis teha. Letikas 1600€. Kuna müügiauto ka siis tahaks, et oleks ideaalsed asjad..ja katkise DPF ei osta seda autot keegi.

Unitedi sõnul ära ei tohi võtta seda ja umbes filter võib hakata diislit õliga segama..ka halb. Jutud käivad et ka järgmisest aastsat ÜV võetakse need Euro normidega masinad karmimalt ette.kellel dpf pole saab ...
Viimati muutis RazzKalbass, 19.06.2014 19:58 40, muudetud 1 kord kokku.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3720
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E60 DPF

Postitus Postitas sigaelmar »

Meil on mingi Bardahli DPFi puhastamise komplekt olemas, ise me seda veel proovinud ei ole, sest keegi pole raatsinud seda veel osta :) Aga kui sa tahad sellega proovida, siis astu läbi :)
Koosnes kolmest pudelist ja minumeelest peaks olema tegemist selle asjaga:
" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E60 DPF

Postitus Postitas RazzKalbass »

Ma pole kindel kas ma viitsin :D Lihtsam ära tellida ja uus külge panna..
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E60 DPF

Postitus Postitas teet82 »

RazzKalbass kirjutas:Jutud käivad et ka järgmisest aastsat ÜV võetakse need Euro normidega masinad karmimalt ette.
Arvata on, et see kunagi juhtub, kuskil teemas sai sellest juba natuke räägitud. Selleks ajaks kui need seadused ära muudetakse, maksavad need autod samapalju kui uus DPF. Tuleb jälle hiinlaste peale loota, äkki suudavad toota mõistliku hinnaga toimivaid DPF-e :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3720
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E60 DPF

Postitus Postitas sigaelmar »

Neid tehakse küll juba järelturu omi aga ilmselt.samasugused kehvakesed nagu B osa katalüsaatorid. Ja rääkides nõuetest siis varsti mõeldakse lisaks DPFile veel mingi jama välja et järgmine EURO norm täita ja lõpuks ei tasu see diisel enam kuskilt otsast ära (mida muidugi ma arvan juba praegu :P )
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
diselist
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 04.09.2011 17:17 28
Asukoht: järvamaa

Re: E60 DPF

Postitus Postitas diselist »

Keskkonna nõuded lähevad mingil hetkel selliseks et sumpast peab tulema puhtam õhk kui mootori õhupuhasti sisse imeb :D :D :D ,Jaapanlased on töökindlamad nende nõuete täitmisel.
E60
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E60 DPF

Postitus Postitas teet82 »

Loogiliselt võiks DPF-i tootmine odavam olla võrreldes katalüsaatoriga. sest DPF vist ei osale mingis keemilises protsessis oma väärismetallidega nagu katalüsaator. Põhimõtteliselt on see lihtsalt kuumakindlast materjalist kärg, võiks nagu odavam olla ikka :?

Aga huvitav oleks tõesti näha, et mis nende autodega saab seaduste muutumisel, paljudel ju ammu eemaldadud need kübemefiltrid.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E60 DPF

Postitus Postitas Tauri_J »

ei saa midagi ja keegi neid tagasi ka ei käse panna kuna praegu ei ole seadust mis keelaks DPFi vaheltlõikamise...või on?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 DPF

Postitus Postitas ttsys »

Täna ei ole aga, kui tehnoülevaatused hakkavad auto homologeeringu järgi ülevaatust tegema siis ilma tahmafiltrita auto seda ei läbi. See päev ei ole kaugel.
Täna on lubatud tahma arv 1.5 millega auto läbib ülevaatuse. DPF-ga on tahma arv max 0.2-0.5 ja ilma filtrita korras autode tahma arv on reeglina kuskil 0.9-1.2.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: E60 DPF

Postitus Postitas Rain. »

Ilma DPF filtrita korras autode tahma arv jääb ka 0.2-0.3 kanti. Selline näitaja oli minu enda autol ja olen kuulnud, et ka et teistel, millel DPF eemaldatud, on sarnane näitaja. Seega ei pea reegel alati paika.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 DPF

Postitus Postitas ttsys »

Reegel peab täna väga hästi paika, sest DPF eemaldatakse täna just seetõttu, et mootor vajab remonti või on chip-itud. Ilma DPF-ta ja 0.2 mootorit võid tikutulega taga ajada, sh käib see ka su enda auto kohta, millel natuke agu antud. Muul juhul võid BMW inseneride uksele koputama minna. :D
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E60 DPF

Postitus Postitas RazzKalbass »

Reeglina võib öelda, et see DPF on hunnik õnnetust, kui arvestada seda hulka inimesi kellel probleeme on selle värdfiltriga :D

Võib paigutada selle samasse kategooriasse mis Audi 2.5TDI V6 :lol:
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
diselist
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 04.09.2011 17:17 28
Asukoht: järvamaa

Re: E60 DPF

Postitus Postitas diselist »

RazzKalbass kirjutas:Reeglina võib öelda, et see DPF on hunnik õnnetust, kui arvestada seda hulka inimesi kellel probleeme on selle värdfiltriga :D

Võib paigutada selle samasse kategooriasse mis Audi 2.5TDI V6 :lol:
See esimese otsa 2,5 tdi 110kw on hitleri kättemaks maailmale teise maailmasõja kaotamise eest,see lihtsalt on julm õnnetus,120 kw või mis see järgmine on ,see on parem juba veits.Järgmine mootor on jällegi esimese otsa 2.0tdi 103 kw,mis tuli välja 2003 lõpp,see on ka rõve õnnetus.Jutt siis VAG mootoritest.Need on isiklikud kogemused ja mitte üldse suure läbisõiduga autodel.Bmw diisel mootorid on ikka pea jagu vastupidavuselt üle.Kuigi VAG pumppihustitega mootorid on kõige ökomad üldse,ei ole mõtet sellel kõigel ,kui rem.arved on kosmilised.Arvestasin siin enda eelmise A6 2,0tdi rem.kulusi(peale garantii lõppemist).Oleks võinud osta A8 w12 ,331kw bensuka oleks ikka keskmine km.hind soodsam tulnud.
E60
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 DPF

Postitus Postitas ttsys »

Pigem sellel hulgal inimestel on mõningate kõrvalnähtudega sotsiaalset laadi probleemid ja DPF filter ise ei ole põhjus vaid on selles ahelas kõigest sündmuste katalüsaator. ;)
RazzKalbass kirjutas:Reeglina võib öelda, et see DPF on hunnik õnnetust, kui arvestada seda hulka inimesi kellel probleeme on selle värdfiltriga :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 DPF

Postitus Postitas arnis »

ttsys kirjutas:Pigem sellel hulgal inimestel on mõningate kõrvalnähtudega sotsiaalset laadi probleemid ja DPF filter ise ei ole põhjus vaid on selles ahelas kõigest sündmuste katalüsaator. ;)
RazzKalbass kirjutas:Reeglina võib öelda, et see DPF on hunnik õnnetust, kui arvestada seda hulka inimesi kellel probleeme on selle värdfiltriga :D

Täpselt nii. ;)

Aga 0,3-list E39 M57 täitsa leidub ;)

Lubatud läbipaistmatuse % sõltub aastatest, kuid mäletamistmööda E39 puhul oli k=3% :?
Uutematel vist oli jah väiksem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E60 DPF

Postitus Postitas teet82 »

Väidetavalt eemaldab DPF umbes 80% tahmast. Kui nende eemaldatud tahmafiltriga ja muidu korras mootoriga autode näit on 0,3, siis mis oleks see filtri olemasolul? Oluline on ikka see, et mida BMW tehas ise lubas selleks näiduks, juhul kui ÜV-l hakatakse sellest lähtuma.

Riigiteataja-s on midagi sellist:
alates 1. jaanuarist 1980. a esmaregistreeritud mootorsõidukite puhul ei tohi suitsususe tase (korrigeeritud neeldumistegur K) ületada liiklusregistrisse kantud mootorsõiduki tootja poolt määratud suitsususe taset. Kui see teave ei ole kätte saadav, siis ei tohi suitsususe tase ülelaadeta mootorite puhul ületada 2,5 m-1 ja turbomootorite puhul 3,0 m-1. jne..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Re: E60 DPF

Postitus Postitas Ragnar »

ttsys kirjutas:Ilma DPF-ta ja 0.2 mootorit võid tikutulega taga ajada
Ma vahepeal kahtlustasin, et dpf läbipuuritud vms. sest talvel ainult lühikesed 5km sõidud ja mootor ei läinud enamus kordadel üle 70C. Ometi oli ülevaatusel näit 0,15 siis kui sul on õigus peab mul dpf hoolimata kõigest siiski korral olema.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3720
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E60 DPF

Postitus Postitas sigaelmar »

ttsys kirjutas:Pigem sellel hulgal inimestel on mõningate kõrvalnähtudega sotsiaalset laadi probleemid ja DPF filter ise ei ole põhjus vaid on selles ahelas kõigest sündmuste katalüsaator. ;)
RazzKalbass kirjutas:Reeglina võib öelda, et see DPF on hunnik õnnetust, kui arvestada seda hulka inimesi kellel probleeme on selle värdfiltriga :D
Kulukas on ta nii või naa, kui DPF rike on veel tagajärg mitte põhjus siis seda enam on ta kulukas kui peab likvideerima nii põhjuse kui tagajärje. Tasuta lõunaid pole olemas :roll:
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 DPF

Postitus Postitas ttsys »

Loomulikult kulukas lõunasöök ja ei peagi see valdkond supiköök olema. :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 DPF

Postitus Postitas arnis »

teet82 kirjutas:Väidetavalt eemaldab DPF umbes 80% tahmast. Kui nende eemaldatud tahmafiltriga ja muidu korras mootoriga autode näit on 0,3, siis mis oleks see filtri olemasolul? Oluline on ikka see, et mida BMW tehas ise lubas selleks näiduks, juhul kui ÜV-l hakatakse sellest lähtuma.

Riigiteataja-s on midagi sellist:
alates 1. jaanuarist 1980. a esmaregistreeritud mootorsõidukite puhul ei tohi suitsususe tase (korrigeeritud neeldumistegur K) ületada liiklusregistrisse kantud mootorsõiduki tootja poolt määratud suitsususe taset. Kui see teave ei ole kätte saadav, siis ei tohi suitsususe tase ülelaadeta mootorite puhul ületada 2,5 m-1 ja turbomootorite puhul 3,0 m-1. jne..
Tahmafiler on kindlasti suurema effektiivsusega kui 80%.
Olen proovinud EU3 ja EU4 numbreid (50mg/km ja 25mg/km) konverteerida Eesti K-näitajaks, ei oska :?
Äkki sellepärast vaadataksegi üle õla.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E60 DPF

Postitus Postitas RazzKalbass »

diselist kirjutas:
RazzKalbass kirjutas:Reeglina võib öelda, et see DPF on hunnik õnnetust, kui arvestada seda hulka inimesi kellel probleeme on selle värdfiltriga :D

Võib paigutada selle samasse kategooriasse mis Audi 2.5TDI V6 :lol:
See esimese otsa 2,5 tdi 110kw on hitleri kättemaks maailmale teise maailmasõja kaotamise eest,see lihtsalt on julm õnnetus,120 kw või mis see järgmine on ,see on parem juba veits.Järgmine mootor on jällegi esimese otsa 2.0tdi 103 kw,mis tuli välja 2003 lõpp,see on ka rõve õnnetus.Jutt siis VAG mootoritest.Need on isiklikud kogemused ja mitte üldse suure läbisõiduga autodel.Bmw diisel mootorid on ikka pea jagu vastupidavuselt üle.Kuigi VAG pumppihustitega mootorid on kõige ökomad üldse,ei ole mõtet sellel kõigel ,kui rem.arved on kosmilised.Arvestasin siin enda eelmise A6 2,0tdi rem.kulusi(peale garantii lõppemist).Oleks võinud osta A8 w12 ,331kw bensuka oleks ikka keskmine km.hind soodsam tulnud.
isegi mina hakkan kahtlema diisli mõtekuses..müügiks veel sest inimesed tahavad säästlikumalt sõita aga endale küll mitte..

Mu autopark on näidanud, et kõige probleemivabalt sõidavad 5 liitrised bensukad :) aga kas tõepõhi ka all on, seda ei tea..aga vastupidavad on küll.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3720
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E60 DPF

Postitus Postitas sigaelmar »

Inimesed ostavad diisli sest ainus number mida nad broshüüris näevad, on küttekulu. Kuskil pole kirjas et palju hiljem remont maksab :) Kuigi kui sõitudeks on enamus pikad maanteesõidud ja aastane läbisõit on suur siis tasub isegi ära. Aga nagu ma oma nahal kogesin, siis linnasõitudeks ei sobi - küttekulu sama suur kui bensukatel ja omakorda DPF puhastab ennast linnasõitudega sagedamini mis omakorda tõstab veel küttekulu.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 DPF

Postitus Postitas arnis »

Ei tohi võrrelda sooja bensiini ja külma diislit. Lühikestel sõitudel on
ka bensiin jahe ja tulemus läheb kahekohalistele numbritele.
Kui aga aastas kulub kütust 600 liitrit, siis sobib sõita ka 5-liitriste
"väga töökindlate mootoritega".

Minu statistika ütleb, et enamikel V8 omanikel on mingi jõhker jama
mootoriga (mõni silinder paneb segast), kuid kuna küttekulu on näiteks
10 asemel 14 ja mootorivärinat on ka vähem kui diislil, siis kokkuvõttes
on kõik korras ja mootor on väga töökindel. Pole veel ühtegi klienti
minuteada 3,5 või 4,4-sega puhtalt ülevaatust läbi saanud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3720
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E60 DPF

Postitus Postitas sigaelmar »

Mis juttu sa räägid??? Sa tahad öelda et kõikidel V8 masinatel on gaasid paigast ära?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 DPF

Postitus Postitas arnis »

sigaelmar kirjutas:Mis juttu sa räägid??? Sa tahad öelda et kõikidel V8 masinatel on gaasid paigast ära?
Ei, ma ütlesin, et V8 kohta enamik puterdab V8 kohta märgatavalt, mind ausaltöeldes väga ei huvita
miks V8 puterdab. Kui mootor töötab ebaühtlaselt, siis midagi tiksub mitte vastavalt tehasele.
Kui gaasid ei lähe seepärast paigast, ei tähenda, et antud mootor on heas seisus.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3720
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E60 DPF

Postitus Postitas sigaelmar »

Aga mis puhta ülevaatuse jutt see oli?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Targo
Huviline
Postitusi: 886
Liitunud: 08.01.2006 18:11 46
Asukoht: Raplamaa

Re: E60 DPF

Postitus Postitas Targo »

arnis kirjutas:Minu statistika ütleb, et enamikel V8 omanikel on mingi jõhker jama
mootoriga (mõni silinder paneb segast), kuid kuna küttekulu on näiteks
10 asemel 14 ja mootorivärinat on ka vähem kui diislil, siis kokkuvõttes
on kõik korras ja mootor on väga töökindel. Pole veel ühtegi klienti
minuteada 3,5 või 4,4-sega puhtalt ülevaatust läbi saanud.
arnis kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Mis juttu sa räägid??? Sa tahad öelda et kõikidel V8 masinatel on gaasid paigast ära?
Ei, ma ütlesin, et V8 kohta enamik puterdab V8 kohta märgatavalt, mind ausaltöeldes väga ei huvita
miks V8 puterdab. Kui mootor töötab ebaühtlaselt, siis midagi tiksub mitte vastavalt tehasele.
Kui gaasid ei lähe seepärast paigast, ei tähenda, et antud mootor on heas seisus.
Selline jutt võtab ikka natuke muigele küll :)
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E60 DPF

Postitus Postitas RazzKalbass »

Minul probleem korras!

Probleemi sain korda autoga sõites :) olen selle kuu jooksul teinud 300+km otsi kokku 1200km maanteed ja täna juhtus midagi imelist, enam ei põle dpf probleemi tuli ja autol on jõudu megalt... Hea on sõita kui kogu jõud autol tagasi ja autol enam värdfiltri tuli ei põle.. :evil:

Kuna ühtegi andurit läbi ei olnud vaid DPF oligi lihtsalt umbes (ilmselt linnasõidud) siis tahtis päris pikalt kuuma saada. Ütleks minu loogika. Terve selle aja hoidsin õlitasemel silma peal. Eks sellel umbe minemisel ole põhjus 5 aastaga vaid 30 000km :roll:

Nüüd maantee kulu 4.8l kompu järgi.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: E60 DPF

Postitus Postitas RazzKalbass »

Tegin siis täna katse ka käisin ülevaatusel ära..

Tahma näitaja oli siis 0.3. Seega DPF täie elujõu juures.

Kokkuvõte :
5X diagnostika (1 korra näitas vigast andurit teised vead olid "filter trap"
1x pihustite näidud vaadatud
UMis öeldi et filter umbes ja vaja maha võtta ja pesta
Sõitsin pikka maad - korras!
-----------------------------------------------------
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 DPF

Postitus Postitas ttsys »

UM ütles õigesti, et pesta vaja, sest klienti ei saada ju maanteele sadadeks kilomeetriteks paarutama.
Igal asjal on oma eesmärk ja selliste eksemplaride sihtotstarve on linnast eemal ehk kuskil seal, kus kiirused > 60km/h. Igati kiiduväärt, et selle tahma kuskil linnast eemal välja kõrvetasid. Eriti äge oleks aga see, kui sellised eksemplarid saaksid omale ka linnas saastekoguja funktsiooni, et mitte ainult enda poolt tekitatud jura puhastada aga ka nende, kes DPF-i on välja susinud ja kokkuostu parseldanud. ;)
Vasta