K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Tere,
Kas on normaalne, et e60 tagasilla tehase sätted kulutavad rehvi sisekülgi?
Nimelt vahetati UM-is tagumised silikoonpuksid ja esisillas ka nipet näpet ja nagu kord ja kohus tehti ka silla regulatsioon peale töid. Autole sai alla tutikad 18" 275/35 Michelin Pilot rehvid (mis on selle mudeli tagumine originaalmõõt) ja ka originaal tehase type 124 18" veljed on all. Seega ei ole mingist aspektist tehase ettekirjutust rikkunud. Nüüd aga avastasin, et tagumised rehvid kuluvad seestpoolt. Sildade setingud lasin korra veel UM-is üle kontrollida ja kõik oli OK.
Millest siis see kulumine ja mida teha?
Äkki peaks tühjema paagiga rohkem sõitma ? Siis on taga vähem raskust ja rattad sirgemas asendis .
Nali naljaks.
Tänud info eest ette!
Tõnu
Kas on normaalne, et e60 tagasilla tehase sätted kulutavad rehvi sisekülgi?
Nimelt vahetati UM-is tagumised silikoonpuksid ja esisillas ka nipet näpet ja nagu kord ja kohus tehti ka silla regulatsioon peale töid. Autole sai alla tutikad 18" 275/35 Michelin Pilot rehvid (mis on selle mudeli tagumine originaalmõõt) ja ka originaal tehase type 124 18" veljed on all. Seega ei ole mingist aspektist tehase ettekirjutust rikkunud. Nüüd aga avastasin, et tagumised rehvid kuluvad seestpoolt. Sildade setingud lasin korra veel UM-is üle kontrollida ja kõik oli OK.
Millest siis see kulumine ja mida teha?
Äkki peaks tühjema paagiga rohkem sõitma ? Siis on taga vähem raskust ja rattad sirgemas asendis .
Nali naljaks.
Tänud info eest ette!
Tõnu
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Kui sul 5 000 km jooksul ära kulus, siis mine UM-i ja küsi uued rehvid.
Kui sul 50 000 km jooksul ära kulus, siis rehv peabki kuluma.
Kui see mõõt on konkreetselt lubatud, siis mine UMi ja küsi uusi rehve
+ seda, et nad korda teeksid oma tegemata töö (või diagnoosi).
Kui sul 50 000 km jooksul ära kulus, siis rehv peabki kuluma.
Kui see mõõt on konkreetselt lubatud, siis mine UMi ja küsi uusi rehve
+ seda, et nad korda teeksid oma tegemata töö (või diagnoosi).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
lase camberit siis vähemaks keerata.
kuigi tehas vist nägi ette -2 kraadi camberit.
kuigi tehas vist nägi ette -2 kraadi camberit.
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Ma kujutaks ette küll, et tehas näeb ette väikest kallet, kuid vaevalt
on tehasel lubatud rehve 800% kiirusega kulutada, euronõuded ei lubaks
Muideks, kui tegu on võimsama tagarattaveolisega, siis teoreetiliselt
oleks vaja vastupidi, välisserva normaalsõidul kulutada, et järsul vajutusel
pressiks siseservad paremini vastu maad.
on tehasel lubatud rehve 800% kiirusega kulutada, euronõuded ei lubaks
Muideks, kui tegu on võimsama tagarattaveolisega, siis teoreetiliselt
oleks vaja vastupidi, välisserva normaalsõidul kulutada, et järsul vajutusel
pressiks siseservad paremini vastu maad.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Küsi UM-ist uued rehvid ja mine prorehvi regulli. Räägi jutt ära ja tehakse täpselt nii nagu vaja on
Kui rehvid pilot sport seeriast, siis need üleüldiselt kuluvadki jube kiiresti, selle eest on pidamist ka muidugi. Siseservade kulumist rehvide süüks siiski ilmselgelt ajada ei saa.
E: Välismaisetest foorumitest vaadates tundub ikka väga tüüpiline olema, eriti laiemate rehvidega, kui 245. Tehase ettekirjutus on -2.0 ja -1.6 vahel. On probleemist jagu saadud -1.0 ja -0.5 vahele sättides.
Kui rehvid pilot sport seeriast, siis need üleüldiselt kuluvadki jube kiiresti, selle eest on pidamist ka muidugi. Siseservade kulumist rehvide süüks siiski ilmselgelt ajada ei saa.
E: Välismaisetest foorumitest vaadates tundub ikka väga tüüpiline olema, eriti laiemate rehvidega, kui 245. Tehase ettekirjutus on -2.0 ja -1.6 vahel. On probleemist jagu saadud -1.0 ja -0.5 vahele sättides.
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Tere,
Tänud vastuste eest.
See kulumine ei ole nii hull, et rehvid juba läbi oleks ja uute vastu vahetamist vajaks.
Lihtsalt hakkas silma, kui kanali peal auto alla piilusin.
Sillatööd ja reguleerimine toimus selle aasta augusti keskel. Nüüd siis 10000km uute rehvidega läbitud.
Chamber taga ühel rattal 1,48 ja teisel, 2,12. Homme UM-s sillastendi aeg. Ehk saavad korda. Natuke lihtsalt tundub imelik, kui rehvid ebaühtlaselt kuluvad. Ise arvan ka, et võiks natuke rohkem kallet sirgemaks muuta. Kiirendades ja maanteel kiiremat möödasõitu tehes on tunda kuidas tagumist otsa maadligi tõmbab. See jällegi viib nurga suht laiali ja sealt see liigne kulumine äkki. Samas auto mõeldud ju ka Saksa bahnile, kus väga pikalt kiirendatakse ja möödasõite tehakse. Seega ei tohiks rehvi sisekülg kuidagi rohkem kuluda.
Tänud veelkord.
Tervitades
Tõnu
Tänud vastuste eest.
See kulumine ei ole nii hull, et rehvid juba läbi oleks ja uute vastu vahetamist vajaks.
Lihtsalt hakkas silma, kui kanali peal auto alla piilusin.
Sillatööd ja reguleerimine toimus selle aasta augusti keskel. Nüüd siis 10000km uute rehvidega läbitud.
Chamber taga ühel rattal 1,48 ja teisel, 2,12. Homme UM-s sillastendi aeg. Ehk saavad korda. Natuke lihtsalt tundub imelik, kui rehvid ebaühtlaselt kuluvad. Ise arvan ka, et võiks natuke rohkem kallet sirgemaks muuta. Kiirendades ja maanteel kiiremat möödasõitu tehes on tunda kuidas tagumist otsa maadligi tõmbab. See jällegi viib nurga suht laiali ja sealt see liigne kulumine äkki. Samas auto mõeldud ju ka Saksa bahnile, kus väga pikalt kiirendatakse ja möödasõite tehakse. Seega ei tohiks rehvi sisekülg kuidagi rohkem kuluda.
Tänud veelkord.
Tervitades
Tõnu
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Tere,
UM-is käidud. Mure kurdetud ja arutatud. Settingud pandi nii et camber mõlemale poolele -1,4 kraadi.
Veel sirgemaks sättimine võib jällegi hakata rehvi välisserva kulutama. Kahjuks ei saa väga pikalt jälgida, mis uus setting teeb, sest paistab, et 275 suvekaga kaua enam sõita pole tark tegu . Tuleb talvekad alla panna. Talvekate mõõt aga hoopis teine. Igatahes loodan, et asi paranes. UM tegi tööd oma kulude ja kirjadega ning vabandas tekitatud ebameeldivuste pärast. Mainis, et tööjuhendid, mis tehasest on ette antud, on liiga üldistavad ja laiemate rehvidega võib selliseid olukordi tekkida. Näiteks X-del tuleb tihti settinguid tehase juhendi järgi hoolega läbi mõelda. Nendel rehvid ju 300+ peal.
Parimat ning sõidurõõmu kõigile
Tõnu
UM-is käidud. Mure kurdetud ja arutatud. Settingud pandi nii et camber mõlemale poolele -1,4 kraadi.
Veel sirgemaks sättimine võib jällegi hakata rehvi välisserva kulutama. Kahjuks ei saa väga pikalt jälgida, mis uus setting teeb, sest paistab, et 275 suvekaga kaua enam sõita pole tark tegu . Tuleb talvekad alla panna. Talvekate mõõt aga hoopis teine. Igatahes loodan, et asi paranes. UM tegi tööd oma kulude ja kirjadega ning vabandas tekitatud ebameeldivuste pärast. Mainis, et tööjuhendid, mis tehasest on ette antud, on liiga üldistavad ja laiemate rehvidega võib selliseid olukordi tekkida. Näiteks X-del tuleb tihti settinguid tehase juhendi järgi hoolega läbi mõelda. Nendel rehvid ju 300+ peal.
Parimat ning sõidurõõmu kõigile
Tõnu
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Mul on veidi värsket infot.
Ostsin ühelt foorumlaselt 16" talvekad, tema ostis need poest, sõitis 12 tuhat.
Mõõtsin nihikuga igalt poolt ja märkasin samuti, et tema 2012 (või 2013a) viiekas
sõi tal tagasillal servasid, vahe sise- ja välisserva vahel 12 tuhande peale on
tiba alla millimeetri. Kahjuks ei tea, kas need olid sise või välisservad, aga olid tagumised.
Ma kujutan ette, et laiemad rehvid teevad seda nalja rohkemgi.
Lisaks aitab madal rõhk servade söömisele.
Järgmisel aastal pane rehvid pahempidi peale ja ongi korras.
Ostsin ühelt foorumlaselt 16" talvekad, tema ostis need poest, sõitis 12 tuhat.
Mõõtsin nihikuga igalt poolt ja märkasin samuti, et tema 2012 (või 2013a) viiekas
sõi tal tagasillal servasid, vahe sise- ja välisserva vahel 12 tuhande peale on
tiba alla millimeetri. Kahjuks ei tea, kas need olid sise või välisservad, aga olid tagumised.
Ma kujutan ette, et laiemad rehvid teevad seda nalja rohkemgi.
Lisaks aitab madal rõhk servade söömisele.
Järgmisel aastal pane rehvid pahempidi peale ja ongi korras.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: K: E60 tagarehvid kuluvad siseküljelt ?
Tänud Arnis,
Andsid hea idee. Nimelt sai soetatud ja olid ka minu autol eelmine aasta tutikad 225/50 R17 Michelini naastud all. See aasta lähevad samad rattad uuesti alla. Rehvidega läbitud samuti ca 10000km. Märgistasin ka kevadel veljed ära. Noh vana kooli poisile kohaselt, et talve tulekul läheks ikka õige ratas õigesse kohta uuesti alla. Nüüd siis hea tegelikult vaadata ja mõõta, kas eelmine talv tagumised seestpoolt kulunud on või mitte.
Parimat
Tõnu
Andsid hea idee. Nimelt sai soetatud ja olid ka minu autol eelmine aasta tutikad 225/50 R17 Michelini naastud all. See aasta lähevad samad rattad uuesti alla. Rehvidega läbitud samuti ca 10000km. Märgistasin ka kevadel veljed ära. Noh vana kooli poisile kohaselt, et talve tulekul läheks ikka õige ratas õigesse kohta uuesti alla. Nüüd siis hea tegelikult vaadata ja mõõta, kas eelmine talv tagumised seestpoolt kulunud on või mitte.
Parimat
Tõnu