tere kysimus siis selline, et kas salongis olev kondi vent on samasugune nagu vent mis pesitseb kapoti all ja puhub sooja, ehk siis saab kondi venti kasutada hetkel oleva pl2riseva asemel? vaatasin etk andmebaasist ja seal piltidel olid nad suht sarnased, m6tlesingi, et saaks 2kki seda kasutada kuna konti nagunii ei plaani korda teha sellel isendil.
masinax siis 520i 87a
k: e28 kondi vent
vent
Minu kogemused :
Tõepoolest , kui Sul on konditsioneeriga mudel , siis need ventilaatorid ei sobi omavahel. Mootori võlli küljes olevad need ümmargused tiivikud on erineva läbimõõduga. Mootorid ise on välisel vaatlusel sarnased aga nende peal olevad koodid on erinevad.
Lisan veel .et kõik e28 soojendussüsteemid ei ole sarnased. Näiteks mina vahetasin ära lekkiva soendusradika tõttu terve küttesüsteemi ja siis vana mootor enam peale ei läinud. Ei õnnestunud kuidagi kinnitada nii, et tiivik vastu korpust ei käiks. Õnneks oli kohe sobiv mootor võtta. Üks auto oli enne ´84 (vanema esipõllega)ja teine pärast ´84 , ei tea kas vahe oli sellest.
Miks Sa arvad, et pead üldse mootori vahetama. Võibolla aitab õlitamisest ja mootori asendi muutmisest. Arvatavasti on mootori puksid kulunud ovaalseks ja esialgu peaks aitama , kui lasta kinnitusklamber lahti ja siis paarkümmned kraadi (niipalju kui juhtmed lubavad )mootorit pöörata.
Tõepoolest , kui Sul on konditsioneeriga mudel , siis need ventilaatorid ei sobi omavahel. Mootori võlli küljes olevad need ümmargused tiivikud on erineva läbimõõduga. Mootorid ise on välisel vaatlusel sarnased aga nende peal olevad koodid on erinevad.
Lisan veel .et kõik e28 soojendussüsteemid ei ole sarnased. Näiteks mina vahetasin ära lekkiva soendusradika tõttu terve küttesüsteemi ja siis vana mootor enam peale ei läinud. Ei õnnestunud kuidagi kinnitada nii, et tiivik vastu korpust ei käiks. Õnneks oli kohe sobiv mootor võtta. Üks auto oli enne ´84 (vanema esipõllega)ja teine pärast ´84 , ei tea kas vahe oli sellest.
Miks Sa arvad, et pead üldse mootori vahetama. Võibolla aitab õlitamisest ja mootori asendi muutmisest. Arvatavasti on mootori puksid kulunud ovaalseks ja esialgu peaks aitama , kui lasta kinnitusklamber lahti ja siis paarkümmned kraadi (niipalju kui juhtmed lubavad )mootorit pöörata.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa