mootori ja käigukasti vahe!
mootori ja käigukasti vahe!
Tere mul selline küsimus et mul endal hetkel e39 1997.a 523i 125kw ja tahaks vahetada mootorit mis tuleks samalt autolt aga ainult automaatkastiga aga mul endal manuaal kas mingit erinevust ei ole?
Re: mootori ja käigukasti vahe!
Rihmaratas võib erinev olla, võibolla mõne rulliku läbimõõt ka.
Kontrolli käsitsi bmwfans.info lehelt.
Ära juhtmestikku välja vaheta, vähem pornot.
Kontrolli käsitsi bmwfans.info lehelt.
Ära juhtmestikku välja vaheta, vähem pornot.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: mootori ja käigukasti vahe!
Juhtmestiku jätan kõik samaks mis on peal peaks jah vähem jama olema rihmad peal mootoril naguinii et mis rullikud neef erinevad võivad olla.
Aga mõtlen et kas just käigukast sobima hakkab egas neil mingeid erinevusi ei ole et kui mootor peal hakkan kasti panema alla ja sobi äkki!
Aga mõtlen et kas just käigukast sobima hakkab egas neil mingeid erinevusi ei ole et kui mootor peal hakkan kasti panema alla ja sobi äkki!
Re: mootori ja käigukasti vahe!
Tere. Põhimõtteliselt suurim erinevus seisneb vänvõlli otsas, manuaalil on seal laager sidurivõlli otstarbeks. Automaadil aga istub sinna auku turbiini küljes nn. tsentreerimis pulk, mille läbimõõt oluliselt suurem sidurivõllist. Tavaliselt peaks sinna siiski olema võimalik paigaldada vajalik laager.
Re: mootori ja käigukasti vahe!
Kas siis enam "tavott" ja õiges läbimõõdus pulk ei aitagi. Asi muidugi toimib pronksi või kinnise laagri puhul.