E39 3.0d 135 Mootori ja käigukasti veakoodid.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

E39 3.0d 135 Mootori ja käigukasti veakoodid.

Postitus Postitas Ragles136 »

Sai siis käidud autoga dianostis ja vead sellised, ehk oskab keegi aidata kuidas edasi tegutseda?

Mootoril:
1613 Smooth running controller
0404 Exhaust-gas recirulation
1E30 Boost pressure controll or boost pressure controller
1190 Rail pressure controll
09F6 Rail pressure moniforing on engine start

Kastil:
83 CAN Timeout, instrument cluster

Mootor lonkab kohakuti tühikäigul niin P kui N ning sõites jõnksutab vahest veits. Viimasel ajal sõites on auto välja surnud, löönud spidoplokki ''fuel system fault'' kuid on siiamaani alati käima läinud. Turbo tuleb ka suht hilja nagu korralikult järgi ca. 3000rmp.

Millest alustada ja mida uurida/proovida?

Boost pressure peaks foorumi teemadest uuritud juttude põhjal olema turbo küljes olev ülerõhu andur või vaakumi puudumine (toru katki kuskilt?)

Ehk keegi oskab nõu anda ning aidata? Ettetänades
Kein Rauch, Kein Kraft
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 3.0d 135 Mootori ja käigukasti veakoodid.

Postitus Postitas arnis »

Ragles136 kirjutas:Sai siis käidud autoga dianostis...kuidas edasi tegutseda?
Seega ei käinud sa diagnostis, kui ei tea, mida peale hakata.

Hooldus tee mootorile ära (esimest korda kapotti avad?).
6+6 tihendit kollektorile +1 tihend egr ja kollektori vahel.
Kollektorist liblikad välja.
Kui kollektor maas, siis kõik peenikesed vaakumvoolikud (EGR+mootoripadjad+turbo)
välja vahetada.
Uus karterituulutusfilter ja õhufilter.
Näppida turbo võlli siis kui mugav on ja asjad eest tõmmatud.
Pihustite tagasivoolud üle mõõta ja vajadusel peenikesed voolikujupid vahetada.
Kõik kokku panna ja vahtida, kas turbo geomeetria liigub.
Võib ka paagi lahti teha, veendumaks, et sõel on ideaalselt puhas ja paagipõhi puhas.
Kui küttefilter näeb aastast 1999 välja, siis uus KVALITEETNE küttefilter soetada.
Edasi pöörduda kellegi poole, kes mõistab numbreid ka vaadata.
Vaja oleks pihustite korrektuure ja kütte rõhku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E39 3.0d 135 Mootori ja käigukasti veakoodid.

Postitus Postitas PeeterA »

Milleks käia tegelaste juures, kes matsu ei jaga?
Mõned päevad tagasi tegid juba teema?
viewtopic.php?f=39&t=231448&p=15067407#p15067407
tel. 51 949 859
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 3.0d 135 Mootori ja käigukasti veakoodid.

Postitus Postitas ooDDoo »

Osad mehed müüvadki niiöelda vigade lugemist ja kustutamist. Mulle vahest tuleb ikka kirju, et mis vigade lugemine maksab. ja siis kohe sama vend küsib järgi aga palju kustutamine maksab.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta