E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mure selline, et sai vahetatud abs andur mis oli vigane(parem tagumine) ning sai siis arvuti järgi pandud ja tulid järgmised veateated. Kõik abs andurid näitavad kiirust sama palju ja õigesti live datas.
See võetud siis abs juhtmooduli(valiku) alt.
Põlevad siis ABS ja veojõukontrolli tuled. Autoks 530d e39 sedaan 99a.
See võetud siis abs juhtmooduli(valiku) alt.
Põlevad siis ABS ja veojõukontrolli tuled. Autoks 530d e39 sedaan 99a.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Jõudis ka minuni see absi jama
01 aasta e46 probleem selles et nädal tagasi lõi sõidu aeg veojõukontrolli,absi ja stabiilsuskontrolli tule põlema. Järgmine päev oli juba okei enam ei põlenud, aga nüüd jälle viimased päevad sõidad 2km lööb põlema, teine päev sõidad 20km lööb alles põlema. Püsikiirusehoidja töötab, spidokas töötab. Käisin sõbra juures diagnostis seal ta aparaat näitas mingit absi viga aga ei öelnud mis andur see on.Sõitsin ka ringi juhe oli taga siis näitas rattapöörlemiskiiruseid kõik olid korras. Kas viga võib olla tõesti siis moodulis. Või peaks ühendused üle vaatama.
01 aasta e46 probleem selles et nädal tagasi lõi sõidu aeg veojõukontrolli,absi ja stabiilsuskontrolli tule põlema. Järgmine päev oli juba okei enam ei põlenud, aga nüüd jälle viimased päevad sõidad 2km lööb põlema, teine päev sõidad 20km lööb alles põlema. Püsikiirusehoidja töötab, spidokas töötab. Käisin sõbra juures diagnostis seal ta aparaat näitas mingit absi viga aga ei öelnud mis andur see on.Sõitsin ka ringi juhe oli taga siis näitas rattapöörlemiskiiruseid kõik olid korras. Kas viga võib olla tõesti siis moodulis. Või peaks ühendused üle vaatama.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Keegi teab kus Tallinnas saab ABS aju taastada?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kas keegi oskab öelda, miks ei lase e39 2000a 530d veojõukontrolli nupust maha võtta? Vahetadin ka nuppude ploki ära aga ei aidanud. Vahet pole kaua hoiad all asc nuppu ei hakka veojõukontrolli tuli põlema ega ei lähe maha. Teine anomaslia ka see, et bc nupp ei tööta ehk ei näita spidol all ntks kuupäeva aega või kütusekulusid.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
mingi kaitse läbi või ühendus jamab seetõttu mõlemad vead
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
- Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tegu 97a 2.5tdsiga
Mure selline et abs põleb spidokas ega midagi ei tööta(vasak tagumine andur) arvuti ühtegi viga ei näita aga signaal tuleb ainult paremast tagumiseat andurist. Ühesõnaga mõlemad esimesed ja vasak tagumine aga see selleks. Tahaks algul sellest vasakust tagumisest jagu saada. Vahetasin anduri- polnud kasu, vahetasin aju ikka ei midagi. Mõõtsin paremalt tagant anduri takistus oli 4,7Ω ühte juhtmese tul 1,2v ja ringi ajades oli teises 0,3-2v. Vasakus oli takistus 6Ω. Juhtmese tuli 7,3v ja ringi ajades 0,3-0,5v. Kust otsast peale hakata?
Tahtsin parem poolset andurit vasakule panna aga see oli nii kinni ei tahtnud ära lõhkuda. Sain vigase anduri? Ja miks nii erinev vool peale tuleb? Kaks korda olnud nii et sõidu ajal kustuvad tuled ära aga ükski asi ei tööta ikka. 500M sõidad siis lööb tuled põlema jälle.
Mure selline et abs põleb spidokas ega midagi ei tööta(vasak tagumine andur) arvuti ühtegi viga ei näita aga signaal tuleb ainult paremast tagumiseat andurist. Ühesõnaga mõlemad esimesed ja vasak tagumine aga see selleks. Tahaks algul sellest vasakust tagumisest jagu saada. Vahetasin anduri- polnud kasu, vahetasin aju ikka ei midagi. Mõõtsin paremalt tagant anduri takistus oli 4,7Ω ühte juhtmese tul 1,2v ja ringi ajades oli teises 0,3-2v. Vasakus oli takistus 6Ω. Juhtmese tuli 7,3v ja ringi ajades 0,3-0,5v. Kust otsast peale hakata?
Tahtsin parem poolset andurit vasakule panna aga see oli nii kinni ei tahtnud ära lõhkuda. Sain vigase anduri? Ja miks nii erinev vool peale tuleb? Kaks korda olnud nii et sõidu ajal kustuvad tuled ära aga ükski asi ei tööta ikka. 500M sõidad siis lööb tuled põlema jälle.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
E39 3.0d 99.sinised pistikud.
Diagnost näitab veaks vasakut esimest andurit.
Auto käima panen hommikul siis 50:50 kas tuled põlevad või ei.kui ei põle siis auto käib kohapeal ja hakkavad põlema mingi hetk.samas on päevi kus sõitad 10-30 km ennem kui põlema lähevad.
Suvel uus laager koos anduriga pandud ja nüüd veel boschi andur,aga ikka ei midagi.
Diagnost näitab veaks vasakut esimest andurit.
Auto käima panen hommikul siis 50:50 kas tuled põlevad või ei.kui ei põle siis auto käib kohapeal ja hakkavad põlema mingi hetk.samas on päevi kus sõitad 10-30 km ennem kui põlema lähevad.
Suvel uus laager koos anduriga pandud ja nüüd veel boschi andur,aga ikka ei midagi.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ma ei taju üldse, mis mu auto mõtleb ja teeb. ABS ja ASC juba algusest saati põlenud. Ükskord vähe järsemalt kiirendades lõpetasid andmete näidu spidomeeter ning tujurikkuja, kuid mõnikord sõites tahab "ellu ärgata". Kütuseseier teeb ka igast trikke, pool h tagasi tulles keerasin linnas vähe järsemalt, kukkus seier nulli ning lõi tule põlema. Kütust oli üle 15l enne ning järgmisel hetkel lihtsalt asi nullis ning seier jäigi sinna. Hetkel pole võimalik ka arvutit järgi visata. Autoks muidu E39 530D 135kw ning 2000 aasta.
E: Meenus ka see, et eelmine omanik ütles, et arvuti näitab esimest vasakut andurit mis vigane. Jutujärgi oli ära vahetanud ning andis ka mitu tükki kaasa. Praegu mõtlen, et tagumine vasak võib ka siis streikida? Püsikas toimib..
E: Meenus ka see, et eelmine omanik ütles, et arvuti näitab esimest vasakut andurit mis vigane. Jutujärgi oli ära vahetanud ning andis ka mitu tükki kaasa. Praegu mõtlen, et tagumine vasak võib ka siis streikida? Püsikas toimib..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Enam kui kindel, et minu autol mooduli viga. Mis hinna eest keegi üle joodaks?Kermo144 kirjutas:Ma ei taju üldse, mis mu auto mõtleb ja teeb. ABS ja ASC juba algusest saati põlenud. Ükskord vähe järsemalt kiirendades lõpetasid andmete näidu spidomeeter ning tujurikkuja, kuid mõnikord sõites tahab "ellu ärgata". Kütuseseier teeb ka igast trikke, pool h tagasi tulles keerasin linnas vähe järsemalt, kukkus seier nulli ning lõi tule põlema. Kütust oli üle 15l enne ning järgmisel hetkel lihtsalt asi nullis ning seier jäigi sinna. Hetkel pole võimalik ka arvutit järgi visata. Autoks muidu E39 530D 135kw ning 2000 aasta.
E: Meenus ka see, et eelmine omanik ütles, et arvuti näitab esimest vasakut andurit mis vigane. Jutujärgi oli ära vahetanud ning andis ka mitu tükki kaasa. Praegu mõtlen, et tagumine vasak võib ka siis streikida? Püsikas toimib..
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Autoks siis e39 523i 96a
Probleem siis selles, et kui kiirus tõuseb üle 40km/h siis viskab ABS ASC tuled põlema. Alla selle kiiruse kui tuled ei põle siis pedaal hakkab ragistama ka (pole libe jms).
Oletaks, et viga on mehaaniline. Tekkis küsimus, et kas e39 on veel hammasvööd rataste juures või mingi magnet värk?
Üritasin ka Bosch KTS järgi panna aga pistikus puudus nr15 klemm ja tolleks korraks jätsin asja sinna paika.
Pärast mõeldes oli see vist mass ja selle saan mujalt ka võtta.
Proovin järg nädal ikkagi arvuti järgi panna.
Hetkel huvitaks, et kas see vöö viga on reaalne ja millist tüüpi vöö e39 on?
Probleem siis selles, et kui kiirus tõuseb üle 40km/h siis viskab ABS ASC tuled põlema. Alla selle kiiruse kui tuled ei põle siis pedaal hakkab ragistama ka (pole libe jms).
Oletaks, et viga on mehaaniline. Tekkis küsimus, et kas e39 on veel hammasvööd rataste juures või mingi magnet värk?
Üritasin ka Bosch KTS järgi panna aga pistikus puudus nr15 klemm ja tolleks korraks jätsin asja sinna paika.
Pärast mõeldes oli see vist mass ja selle saan mujalt ka võtta.
Proovin järg nädal ikkagi arvuti järgi panna.
Hetkel huvitaks, et kas see vöö viga on reaalne ja millist tüüpi vöö e39 on?
TEL 57703395
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ma olen mitmel autol küll niiöelda vöö viga diagnoosinud, kuid tegelikult mure tekitajateks olnud lõpuks ikkagi andurid ise.aronz12 kirjutas:Autoks siis e39 523i 96a
Probleem siis selles, et kui kiirus tõuseb üle 40km/h siis viskab ABS ASC tuled põlema. Alla selle kiiruse kui tuled ei põle siis pedaal hakkab ragistama ka (pole libe jms).
Oletaks, et viga on mehaaniline. Tekkis küsimus, et kas e39 on veel hammasvööd rataste juures või mingi magnet värk?
Üritasin ka Bosch KTS järgi panna aga pistikus puudus nr15 klemm ja tolleks korraks jätsin asja sinna paika.
Pärast mõeldes oli see vist mass ja selle saan mujalt ka võtta.
Proovin järg nädal ikkagi arvuti järgi panna.
Hetkel huvitaks, et kas see vöö viga on reaalne ja millist tüüpi vöö e39 on?
Mul endal autol diagnoosimis pistikuga sama teema, et nr 15 puudub, kus see siis olema peaks?
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Aga kas see nr15 klemm võis olla mass? Kohe ei mõelnud selle peale ja pärast hakksin mõtlema, et puudu olev klemm oli vist mass. Selle saaks võtta siis kusiganes ju. MIks seda seal pistikus pole on muidugi imelik .
Andurite viga sellega välistada ei saa, et käima pannes auto teeb oma testi ja siis leiab et kõik korras ja toimib. Ehk andurid peaks ju korras olema. Sõites aga mingi kiiruse pealt lööb vigane vöö välja ja signaal läheb valeks.
Andurite viga sellega välistada ei saa, et käima pannes auto teeb oma testi ja siis leiab et kõik korras ja toimib. Ehk andurid peaks ju korras olema. Sõites aga mingi kiiruse pealt lööb vigane vöö välja ja signaal läheb valeks.
TEL 57703395
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
15 on L-line. Seda on kindlasti diagnoosimiseks vaja. Oma autol ka puudub, kuidas siis diagnoosida?aronz12 kirjutas:Aga kas see nr15 klemm võis olla mass? Kohe ei mõelnud selle peale ja pärast hakksin mõtlema, et puudu olev klemm oli vist mass. Selle saaks võtta siis kusiganes ju. MIks seda seal pistikus pole on muidugi imelik .
Andurite viga sellega välistada ei saa, et käima pannes auto teeb oma testi ja siis leiab et kõik korras ja toimib. Ehk andurid peaks ju korras olema. Sõites aga mingi kiiruse pealt lööb vigane vöö välja ja signaal läheb valeks.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Huvitaks ka et kuidas peaks saama arvuti järgi panna kui see klemm puudu
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Vanuril E39 on 20pin diag pesas pin #15 ebavajalik, sest kõik käib üle K liini. See #15 on ADS teema RxD.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul KTS-il tuleb neli juhet. Pluss, Mass ja kaks nn signaali juhet. Üks neist siis peaks sinna nr 15 klemmi minema. ühendan need kaks siis hoopis 17 ja 20 alla? On vahet ka kumb värv vms?
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Eieiei. KTS-il peab olema enda 20pin adapter selle jaoks. Muul juhul tuleb programmi juhendit jälgida, et värvidega pin-e kasutada.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
See adapter mis on ei tööta. Ja värvide ühendades tahabki ühte juhet sinna nr 15 klemmi panna.
TEL 57703395
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kuskilt oleks nagu meelde jäänud, et L-liin äratab üles moodulid ja siis K-liini pidi hakkab asi toimina, võin ka eksida. Mul endal ka mingi ADS süsteem vanast ajast, autoga suheldes K ja L tulukesed seal vaheldumisi vilguvad.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Vanadel BMW-del jah ADS pin #15. See 96+ E39 L liini ei kasuta ehk kõik moodulid ISO/bmwobd protokoll K liini küljes.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Omal KTS 340 kasutuses ja samuti see adapter ei tööta. Sain sama moodi aru, et k tuleb l-linega ühendada.. Või kuidas käituma peaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
KTS Boschi au ja uhkus aga eks ta kiiksuga ole.
Usun, et kui ühendada tema OBD2 16pin pistiku pin #7, mis on K-line BMW 20pin diagnostika pesas pin-dele #17 ja #20 siis loeb kõik välja.
Loomulikult KTS-i jaoks ka toide 16pin pistikus pin-id #4 ja #5 lähevad 20pin pesas pin #19 (mass).
16pin pistikus pin #16 läheb 20pin pesas pin #14 (toide +12V).
Pinout legend:
OBD2 -- BMW 20pin
4+5 ---- 19
7 ------ 17+20
16 ----- 14
Kui see ei tööta siis teha full pinout ühendus:
Usun, et kui ühendada tema OBD2 16pin pistiku pin #7, mis on K-line BMW 20pin diagnostika pesas pin-dele #17 ja #20 siis loeb kõik välja.
Loomulikult KTS-i jaoks ka toide 16pin pistikus pin-id #4 ja #5 lähevad 20pin pesas pin #19 (mass).
16pin pistikus pin #16 läheb 20pin pesas pin #14 (toide +12V).
Pinout legend:
OBD2 -- BMW 20pin
4+5 ---- 19
7 ------ 17+20
16 ----- 14
Kui see ei tööta siis teha full pinout ühendus:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Võtsin praegu selle obd2 to pin20 ühenduse lahti ja kõik sama moodi ühendatud nagu ttsys viimases postis. Lisaks o. Neljas juhe L-line jaoks (mõlemas pin 15)
Sellega ära ühendada siis kts ütleb et ei toimi nii ja vaata ühendus kaabel üle vms.
Edit ühendus seal siis nelja juhtmega.
Pluss, mass, k-line ja L-line.
Kas need kaks lisa pluss juhet (mis pildid on, süüde sees pluss) on ka vajalikud?
Sellega ära ühendada siis kts ütleb et ei toimi nii ja vaata ühendus kaabel üle vms.
Edit ühendus seal siis nelja juhtmega.
Pluss, mass, k-line ja L-line.
Kas need kaks lisa pluss juhet (mis pildid on, süüde sees pluss) on ka vajalikud?
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mis tüüpi ühenduse valid programmis? 16pin või 20pin?
Kui minu antud legendi järgid siis peab programmi suunama 16pin OBD2 kasutama.
Kui minu antud legendi järgid siis peab programmi suunama 16pin OBD2 kasutama.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ei mäletagi enam kummaga proovima hakkasin. Proovin vast täna korra uuesti seda ühendada
TEL 57703395
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Proovisin uuesti eraldi juhtmetega (ilma vahe jupita) ja sain ühendatud. Kts tuleb pluss, mass, k-line ja L-line. Ühendasin lihtsalt ilma selle nr 15 juhtmeta (l-line).
Veaks annab e.p ratta sensor - incorrect/no signal
Ilma midagi eemaldamata ei näe ka kas viga võib vöös olla. Paistab et on magnetvööga ja koos ratta laagriga?
Veaks annab e.p ratta sensor - incorrect/no signal
Ilma midagi eemaldamata ei näe ka kas viga võib vöös olla. Paistab et on magnetvööga ja koos ratta laagriga?
TEL 57703395
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ma sain samuti autole ligi, suure tänud! Minul sellised veakoodid siis:
Peale kustutamist ja uut sõitu jäi vasaku esimese anduri veakood sisse.
Peale kustutamist ja uut sõitu jäi vasaku esimese anduri veakood sisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
- Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tegu 97a 2.5tdsiga
Mure selline et abs põleb spidokas ega midagi ei tööta(vasak tagumine andur) arvuti ühtegi viga ei näita aga signaal tuleb ainult paremast tagumiseat andurist. Ühesõnaga mõlemad esimesed ja vasak tagumine aga see selleks. Tahaks algul sellest vasakust tagumisest jagu saada. Vahetasin anduri- polnud kasu, vahetasin aju ikka ei midagi. Mõõtsin paremalt tagant anduri takistus oli 4,7Ω ühte juhtmese tul 1,2v ja ringi ajades oli teises 0,3-2v. Vasakus oli takistus 6Ω. Juhtmese tuli 7,3v ja ringi ajades 0,3-0,5v. Kust otsast peale hakata?
Tahtsin parem poolset andurit vasakule panna aga see oli nii kinni ei tahtnud ära lõhkuda. Sain vigase anduri? Ja miks nii erinev vool peale tuleb? Kaks korda olnud nii et sõidu ajal kustuvad tuled ära aga ükski asi ei tööta ikka. 500M sõidad siis lööb tuled põlema jälle.
üles
Mure selline et abs põleb spidokas ega midagi ei tööta(vasak tagumine andur) arvuti ühtegi viga ei näita aga signaal tuleb ainult paremast tagumiseat andurist. Ühesõnaga mõlemad esimesed ja vasak tagumine aga see selleks. Tahaks algul sellest vasakust tagumisest jagu saada. Vahetasin anduri- polnud kasu, vahetasin aju ikka ei midagi. Mõõtsin paremalt tagant anduri takistus oli 4,7Ω ühte juhtmese tul 1,2v ja ringi ajades oli teises 0,3-2v. Vasakus oli takistus 6Ω. Juhtmese tuli 7,3v ja ringi ajades 0,3-0,5v. Kust otsast peale hakata?
Tahtsin parem poolset andurit vasakule panna aga see oli nii kinni ei tahtnud ära lõhkuda. Sain vigase anduri? Ja miks nii erinev vool peale tuleb? Kaks korda olnud nii et sõidu ajal kustuvad tuled ära aga ükski asi ei tööta ikka. 500M sõidad siis lööb tuled põlema jälle.
üles
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Olen õigesti aru saanud, et odavad abi andurid ei kannata kriitikat?
Kas laagri küljes oleva abs vööga ka probleeme on olnud? Nn odav vs kallis jupp.
Kas laagri küljes oleva abs vööga ka probleeme on olnud? Nn odav vs kallis jupp.
TEL 57703395
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tekkis ka selline küsimus, et moodulit ennast saab vahetada? Või tuleb osta koos pumbaga?