F seeria N57 mootori head/vead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Larry530i
Huviline
 
Postitusi: 545
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Postitus 09.02.2019 17:20 42

Tervist.
Kuna plaan on enda praegune auto F seeria vastu välja vahetada siis otsin infot selle kurikuulsa N57 mootori kohta.
Kes Eestis teostaks ketiliini kontrolli ning mis summat selle eest küsitakse?
Kuna auto on töömahuga 3 liitrit siis kas on neil mingit erilist vahet ka?( 525d 150kw töömaht 3L , 530d 180/190kw töömaht 3 liitrit)
Mis raha küsitakse ketikomplekti vahetuse eest?

Foorumis üldiselt selle N57 kohta ikka väga vähe infot kuigi autod juba 8 aastat vanad.

KoolAid
Huviline
 
Postitusi: 56
Liitunud: 28.05.2014 22:32 38

Postitus 10.02.2019 03:17 15

keti kohta tahaks ise ka infot, et kus seda kontrollida kas vajaks vahetust või mitte? Enda n57'l 270k kellal aga külmalt pole mingit ketiklõbinat kuulda. Netist võib kõike imeasju välja lugeda..iseasi mida uskuda. Pole veel asjatundjatelt uurinud selle teema kohta.

mul n57 f10 olnud 10 kuud ja siiani olen vahetanud throttle valve(ista+ andis viga ja mootor seiskus vaevaliselt-värinaga jäi seisma), swirl flaps actuatori + pöördklapid eemaldatud (suurtel pööretel oli jõud kadunud ja mootor hakkas värisema - töö tehtud ja asi korras)

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4695
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 10.02.2019 08:42 09

Kuidas asi korras saab olla kui pöördklapid eemaldatud. Pigem on keskkonnaohtlik romu kui enam ei vasta tehasest tulnud saastenormidele. Pöördklappe egr-e jne... annab ka remontida mitte lihtsalt välja rookida... selliste asjade pärast ongi järelturul ainult tühjaksroogitud kärud. Kellel pole dpfi kellel egr-i kellel kat-i kellel pole pöördklappe.. 10 a tagasi oli turg täis ilma lambda ja katita bensukaid.. tänapäeval on elementaarne, et need asjad peavad kõik töökorras olema..
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

KoolAid
Huviline
 
Postitusi: 56
Liitunud: 28.05.2014 22:32 38

Postitus 10.02.2019 08:52 06

jõud tagasi - asi korras. Saan enda romuga rahulikult edasi sõita.
Und see minult ei röövi ja saastenormide kohta saan teada ülevaatusel aasta lõpus.

teet82
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1803
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Postitus 10.02.2019 11:35 16

Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!

KoolAid
Huviline
 
Postitusi: 56
Liitunud: 28.05.2014 22:32 38

Postitus 10.02.2019 11:53 35

teet82 kirjutas:Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?


mitte midagi, ei tahtnud, et viga sisse jääks.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 10.02.2019 12:12 43

viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3820e5c4e7d11854a416553#p15354791
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4437
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 10.02.2019 15:49 22

Mitte midagi uut siin päikese all; Need 5+ aastat diislid ongi potentsiaalsed köndistused ja 10. sünnipäevaks vähemalt mingist otsast köndid, sest raha nende ülalpidamiseks omanike mõttelaadi tõttu on puudulik. Selge on see, et ega mõttelaad ei muutu, kui survestus puudub. Kõik saavad sellet aru, et 10 aastane reaalne ja aus EURO5 või EURO6 tänaval kasutatav diisel saab olema tõsine haruldus. Seetõttu ka kõik seadusemuudatused, et kõik diislid asap algatuseks vähemalt Euroopa linnades kasutamine keelustada.

Larry530i
Huviline
 
Postitusi: 545
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Postitus 10.02.2019 19:33 19

Volum kirjutas:http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3820e5c4e7d11854a416553#p15354791
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)

Kas see,et KSP hakkab ennast ise ´´sööma´´ ei tule pigem eesti sitast kütusest? Selle vastu Neste Pro Diisel ei peaks aitama kui seni veel ksp korras ja metallitükke küttetrassis pole?

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3388
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 10.02.2019 19:37 19

Ega need jamad ainult Eestis ei ole
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

Larry530i
Huviline
 
Postitusi: 545
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Postitus 10.02.2019 19:41 06

Tauri_J kirjutas:Ega need jamad ainult Eestis ei ole

Kui probleem on laiaulatuslikum kas siis äkki on lootust või lausa juba on olemas ka tehase aktsioon selle kõrvaldamiseks?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4437
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 10.02.2019 19:55 23

Kuna see mootor USA-s ebaoluline siis väga vähe tõenäoline, et üldse kunagi aktsiooniks teemat kogub.

Raitz330
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 351
Liitunud: 26.09.2009 18:34 20
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: BMW E30 330d

Postitus 10.02.2019 20:31 48

Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud. Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.

Larry530i
Huviline
 
Postitusi: 545
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Postitus 10.02.2019 20:42 35

Raitz330 kirjutas:Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud. Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.

Eraisikult autot ostma minnes vast ei lasta KKK maha kakkuda kuskil suvalises parklas :lol:
Videosid vaadates siis hakkab N57 kett samamoodi häält tegema oma eluea lõpus nagu N47 oma aga tundub,et probleem pole ikkagi nii laialt levinud kui N47.
Mis summasse N57 ketivahetus jääb üldse? Profülaktika mõttes sooviks selle endale selgeks teha kui sellise mootoriga masin plaanis osta on.

Mihkel
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1352
Liitunud: 30.10.2005 05:02 12
Asukoht: Tallinn/Rapla
Peamine sõiduk: F10 530d LCI

Postitus 12.02.2019 18:57 19

Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a.

Larry530i
Huviline
 
Postitusi: 545
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Postitus 12.02.2019 20:56 00

Mihkel kirjutas:Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...

BM’st sain pakkumise 1567eur ketikomplekti vahetusele.Keti kontrollimine 149 euri ja 3 tundi tööd.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 13.02.2019 19:54 52

Mida seal 3 tundi kontrollid? :lol:

silverMR
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 143
Liitunud: 29.05.2013 10:50 52

Postitus 13.02.2019 20:08 15

Volum kirjutas:Mida seal 3 tundi kontrollid? :lol:

Ilmselt see protseduur?
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... 1VnZ8nwR0I

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 13.02.2019 20:48 44

15 min ja tehtud. Isegi mitmeid korda teinud ja pole kunagi niipalju aega viitnud, et sellest kontrollist 3 tundi saaks. :D

silverMR
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 143
Liitunud: 29.05.2013 10:50 52

Postitus 13.02.2019 20:59 29

Äkki siis 3 h oli silmas peetud pihustite ja KKK eemaldamist, et kontrollida nukkvõllide ajastus?

Ega ca 100 000 km läbinud autol ei ole mõtet nagunii midagi kontrollida, kui anomaaliad puuduvad.
Samas üle 200 000 km sõitnud autol juba pole mõtet teisel põhjusel enam kontrollile raha kulutada, vaid pigem arvestada, et varem või hiljem on see kulutus ketivahetuse näol tarvilik teha N seeria diislil.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2697
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 13.02.2019 21:30 08

Milleks KKK ja pihustite eemaldus kui sama abinõuga tuleb sama resultaat? 80k autodel on ka ketid puru läinud, alati on mõtet kontrollida, siis on kindlustunne suurem. 30k õlivahetuse välba juures on raua sisaldus kõrge. Isegi siin foorumis on õlitestid läbi käinud erinevatel välpadel. http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=287701


Mine 5. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot]