F seeria N57 mootori head/vead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Larry530i
Huviline
Postitusi: 553
Liitunud: 08.02.2009 17:57 08

F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Larry530i » 09.02.2019 18:20 42

Tervist.
Kuna plaan on enda praegune auto F seeria vastu välja vahetada siis otsin infot selle kurikuulsa N57 mootori kohta.
Kes Eestis teostaks ketiliini kontrolli ning mis summat selle eest küsitakse?
Kuna auto on töömahuga 3 liitrit siis kas on neil mingit erilist vahet ka?( 525d 150kw töömaht 3L , 530d 180/190kw töömaht 3 liitrit)
Mis raha küsitakse ketikomplekti vahetuse eest?

Foorumis üldiselt selle N57 kohta ikka väga vähe infot kuigi autod juba 8 aastat vanad.
KoolAid
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 28.05.2014 23:32 38

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas KoolAid » 10.02.2019 04:17 15

keti kohta tahaks ise ka infot, et kus seda kontrollida kas vajaks vahetust või mitte? Enda n57'l 270k kellal aga külmalt pole mingit ketiklõbinat kuulda. Netist võib kõike imeasju välja lugeda..iseasi mida uskuda. Pole veel asjatundjatelt uurinud selle teema kohta.

mul n57 f10 olnud 10 kuud ja siiani olen vahetanud throttle valve(ista+ andis viga ja mootor seiskus vaevaliselt-värinaga jäi seisma), swirl flaps actuatori + pöördklapid eemaldatud (suurtel pööretel oli jõud kadunud ja mootor hakkas värisema - töö tehtud ja asi korras)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4805
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas ooDDoo » 10.02.2019 09:42 09

Kuidas asi korras saab olla kui pöördklapid eemaldatud. Pigem on keskkonnaohtlik romu kui enam ei vasta tehasest tulnud saastenormidele. Pöördklappe egr-e jne... annab ka remontida mitte lihtsalt välja rookida... selliste asjade pärast ongi järelturul ainult tühjaksroogitud kärud. Kellel pole dpfi kellel egr-i kellel kat-i kellel pole pöördklappe.. 10 a tagasi oli turg täis ilma lambda ja katita bensukaid.. tänapäeval on elementaarne, et need asjad peavad kõik töökorras olema..
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
KoolAid
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 28.05.2014 23:32 38

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas KoolAid » 10.02.2019 09:52 06

jõud tagasi - asi korras. Saan enda romuga rahulikult edasi sõita.
Und see minult ei röövi ja saastenormide kohta saan teada ülevaatusel aasta lõpus.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1831
Liitunud: 16.03.2010 20:33 15
Asukoht: võru

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas teet82 » 10.02.2019 12:35 16

Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
KoolAid
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 28.05.2014 23:32 38

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas KoolAid » 10.02.2019 12:53 35

teet82 kirjutas:Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
mitte midagi, ei tahtnud, et viga sisse jääks.
Volum
Huviline
Postitusi: 2876
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Volum » 10.02.2019 13:12 43

viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3 ... #p15354791" onclick="window.open(this.href);return false;
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4753
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas ttsys » 10.02.2019 16:49 22

Mitte midagi uut siin päikese all; Need 5+ aastat diislid ongi potentsiaalsed köndistused ja 10. sünnipäevaks vähemalt mingist otsast köndid, sest raha nende ülalpidamiseks omanike mõttelaadi tõttu on puudulik. Selge on see, et ega mõttelaad ei muutu, kui survestus puudub. Kõik saavad sellet aru, et 10 aastane reaalne ja aus EURO5 või EURO6 tänaval kasutatav diisel saab olema tõsine haruldus. Seetõttu ka kõik seadusemuudatused, et kõik diislid asap algatuseks vähemalt Euroopa linnades kasutamine keelustada.
Larry530i
Huviline
Postitusi: 553
Liitunud: 08.02.2009 17:57 08

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Larry530i » 10.02.2019 20:33 19

Volum kirjutas:viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3 ... #p15354791
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)
Kas see,et KSP hakkab ennast ise ´´sööma´´ ei tule pigem eesti sitast kütusest? Selle vastu Neste Pro Diisel ei peaks aitama kui seni veel ksp korras ja metallitükke küttetrassis pole?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3396
Liitunud: 30.10.2011 09:45 55
Asukoht: Tartu

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Tauri_J » 10.02.2019 20:37 19

Ega need jamad ainult Eestis ei ole
Larry530i
Huviline
Postitusi: 553
Liitunud: 08.02.2009 17:57 08

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Larry530i » 10.02.2019 20:41 06

Tauri_J kirjutas:Ega need jamad ainult Eestis ei ole
Kui probleem on laiaulatuslikum kas siis äkki on lootust või lausa juba on olemas ka tehase aktsioon selle kõrvaldamiseks?
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4753
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas ttsys » 10.02.2019 20:55 23

Kuna see mootor USA-s ebaoluline siis väga vähe tõenäoline, et üldse kunagi aktsiooniks teemat kogub.
Kasutaja avatar
Raitz330
Huviline
Postitusi: 353
Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
Peamine sõiduk: BMW E30 330d
Asukoht: Võru

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Raitz330 » 10.02.2019 21:31 48

Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud. Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.
Larry530i
Huviline
Postitusi: 553
Liitunud: 08.02.2009 17:57 08

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Larry530i » 10.02.2019 21:42 35

Raitz330 kirjutas:Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud. Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.
Eraisikult autot ostma minnes vast ei lasta KKK maha kakkuda kuskil suvalises parklas :lol:
Videosid vaadates siis hakkab N57 kett samamoodi häält tegema oma eluea lõpus nagu N47 oma aga tundub,et probleem pole ikkagi nii laialt levinud kui N47.
Mis summasse N57 ketivahetus jääb üldse? Profülaktika mõttes sooviks selle endale selgeks teha kui sellise mootoriga masin plaanis osta on.
Kasutaja avatar
Mihkel
Huviline
Postitusi: 1361
Liitunud: 30.10.2005 06:02 12
Peamine sõiduk: F10 530d LCI
Asukoht: Tallinn/Rapla

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Mihkel » 12.02.2019 19:57 19

Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a.
Larry530i
Huviline
Postitusi: 553
Liitunud: 08.02.2009 17:57 08

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Larry530i » 12.02.2019 21:56 00

Mihkel kirjutas:Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l.
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
BM’st sain pakkumise 1567eur ketikomplekti vahetusele.Keti kontrollimine 149 euri ja 3 tundi tööd.
Volum
Huviline
Postitusi: 2876
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Volum » 13.02.2019 20:54 52

Mida seal 3 tundi kontrollid? :lol:
Kasutaja avatar
silverMR
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 29.05.2013 11:50 52

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas silverMR » 13.02.2019 21:08 15

Volum kirjutas:Mida seal 3 tundi kontrollid? :lol:
Ilmselt see protseduur?
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... 1VnZ8nwR0I" onclick="window.open(this.href);return false;
Volum
Huviline
Postitusi: 2876
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Volum » 13.02.2019 21:48 44

15 min ja tehtud. Isegi mitmeid korda teinud ja pole kunagi niipalju aega viitnud, et sellest kontrollist 3 tundi saaks. :D
Kasutaja avatar
silverMR
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 29.05.2013 11:50 52

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas silverMR » 13.02.2019 21:59 29

Äkki siis 3 h oli silmas peetud pihustite ja KKK eemaldamist, et kontrollida nukkvõllide ajastus?

Ega ca 100 000 km läbinud autol ei ole mõtet nagunii midagi kontrollida, kui anomaaliad puuduvad.
Samas üle 200 000 km sõitnud autol juba pole mõtet teisel põhjusel enam kontrollile raha kulutada, vaid pigem arvestada, et varem või hiljem on see kulutus ketivahetuse näol tarvilik teha N seeria diislil.
Volum
Huviline
Postitusi: 2876
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F seeria N57 mootori head/vead

Postitus Postitas Volum » 13.02.2019 22:30 08

Milleks KKK ja pihustite eemaldus kui sama abinõuga tuleb sama resultaat? 80k autodel on ka ketid puru läinud, alati on mõtet kontrollida, siis on kindlustunne suurem. 30k õlivahetuse välba juures on raua sisaldus kõrge. Isegi siin foorumis on õlitestid läbi käinud erinevatel välpadel. viewtopic.php?f=39&t=287701
Vasta