E34 sidur kuidagi järsk
mis kogu krempel? kui sidurit mõtled siis seda küll vahetama ei pea koos hoorattaga. lahti tuleb aga küll kiskuda kõik.
minu hooratas, peale kasti ja siduri eemaldamist:
http://kodu.neti.ee/~ugodit/535/PICT9352.JPG
selline küsimus ka veel, et kas seda pealmist osa peab korras
hoorattal saama käega liigutada tagumise (hammasvööga) osa suhtes?
kui jah siis kui suures ulatuses?
minu hooratas, peale kasti ja siduri eemaldamist:
http://kodu.neti.ee/~ugodit/535/PICT9352.JPG
selline küsimus ka veel, et kas seda pealmist osa peab korras
hoorattal saama käega liigutada tagumise (hammasvööga) osa suhtes?
kui jah siis kui suures ulatuses?
Vastupidi ei peaks just. Need vedrud seal sees peaksid piisavalt suure jõuga olema, et käega liigutada.Nu kirjutas:selline küsimus ka veel, et kas seda pealmist osa peab korrashoorattal saama käega liigutada tagumise (hammasvööga) osa suhtes? kui jah siis kui suures ulatuses?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Otsingu abiga kaevates leidsin sellise vana teema.
Minu autol kardaanirist läbi, avaldunud on järgmised sümptomid: rist ise on roostepurune ja loksub. Lülitades käigu asendisse "D" või "R" kostub kolksakas auto alt, kere keskosast, 20-30 km/h juures kiirendades tekib keresse massiivne vibratsioon, kusjuures muudel kiirustel seda pole. Ei unda kuskilt otsast midagi. Kogu see kupatus suri maha ca 2 päevaga.
Tervet kardaani seepärast vahetada plaanis ei ole - $$$
Tehas jällegi ei näe minu teada kardaaniristi vahetamist eraldi ette, vaid see käib kardaaniga ühes tükis. Risti aga peaks eraldi saama vahetada, mis omakorda tähendab seda, et vaja oleks see kupatus pärast tasakaalustada.
Kus saab seda tasakaalustada? Palju maksab? Kui ruttu seda tehakse? Pidi ka üsna kopsaka summa maksma nagu teadjad-mehed räägivad.
Mis pulgad veel võiksid vahetust vajada/mida selle lammutamise käigus oleks soovitatav vahetada? Kas seal on neid riste 2 tk? Millise hinnaga need on võimalik soetada? Seni auto ühes tükis.
Kas omal jõul liikumine on hetkel väga ebasoovitatav?
Kas minu teooria on õige?
Palun abi!
Minu autol kardaanirist läbi, avaldunud on järgmised sümptomid: rist ise on roostepurune ja loksub. Lülitades käigu asendisse "D" või "R" kostub kolksakas auto alt, kere keskosast, 20-30 km/h juures kiirendades tekib keresse massiivne vibratsioon, kusjuures muudel kiirustel seda pole. Ei unda kuskilt otsast midagi. Kogu see kupatus suri maha ca 2 päevaga.
Tervet kardaani seepärast vahetada plaanis ei ole - $$$
Tehas jällegi ei näe minu teada kardaaniristi vahetamist eraldi ette, vaid see käib kardaaniga ühes tükis. Risti aga peaks eraldi saama vahetada, mis omakorda tähendab seda, et vaja oleks see kupatus pärast tasakaalustada.
Kus saab seda tasakaalustada? Palju maksab? Kui ruttu seda tehakse? Pidi ka üsna kopsaka summa maksma nagu teadjad-mehed räägivad.
Mis pulgad veel võiksid vahetust vajada/mida selle lammutamise käigus oleks soovitatav vahetada? Kas seal on neid riste 2 tk? Millise hinnaga need on võimalik soetada? Seni auto ühes tükis.
Kas omal jõul liikumine on hetkel väga ebasoovitatav?
Kas minu teooria on õige?
Palun abi!
Viimati muutis Tarvo, 22.01.2005 11:36 27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Mul oli sama häda pikka aega aga nüüd korras.nokkel kirjutas:mul sama pull, kohalt võttes teeb nagu gaz 51; tõk-tõk-tõkk. tunnen ennast nagu algaja selle auto roolis. tiba koliseb ka taga, arvan et lääbapuksid.
Tagasilla puksid said vahetatud aga ei midagi. Kahtlustasin veel
tagasillas neid 8 kujulisi vidinaid ning ka hoorattast aga viga oli palju
lihtsam. Nimelt oli kulunud kardaani tsentreerimis laager. nr1 siin skeemil.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... af2adabfbf
Maksis ta UM's aint 110eek (ainuke jama, et kohapeal ei olnud ja Saksast tuli tellida mistõttu tellimis aeg venis 2 kuu peale )
Nüüd värin kadunud
Sattusin otsinguga teema peale, mis paistab paljudele muret tegevat. Nimelt autol M21D24 mootor ja autm.kast ning "D" või "R" sisselükates käib väike nõks läbi autost. Vahetatud on mingid "kardaaniristi puksid" (ei tea ise täpselt ), kuid väike nõks on ikka alles. "Posijad" ütlevad, et tagumine pooltelg. Aga seda teemat lugedes tuli külm higi palele, kui lugesin sellest DMF hoorattast - kas DMF paigaldati kõikidele diislitele ning kuidas DMF korrasolekus veenduda? Ja kõige hullemal juhul, palju DMF vahetus rahakotti kergendaks (tfui-tfui-tfui)???
Automaadil küll DMF-i ei ole.
Ma arvan et tegu on siin tagasillaga.
Ma arvan et tegu on siin tagasillaga.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Võib olla astusin ämbrisse , aga realOEM andis E34/M21D24/AUTOM küll "twin mass flywheel": http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Dual-Mass Flywheel ja Twin-Mass Flywheel peaks ju idee poolest samad mõisted olema, või...? Igatahes tahaks asjas selgust
Dual-Mass Flywheel ja Twin-Mass Flywheel peaks ju idee poolest samad mõisted olema, või...? Igatahes tahaks asjas selgust