E34 soojendusest leige õhk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Screech
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 29.11.2005 23:03 26

E34 soojendusest leige õhk

Postitus Postitas Screech »

Auto on e-34 525 ja probleemiks,et salongi ei puhu sooja õhku. Oskab keegi äkki öelda mida tasuks üle vaadata või mis võiks viga olla. Krt jube külm on söita.
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

temostaart äkki küpse.tempi seier on ilusti keskel kui sõidad ve.
BMW-See On Auto
Screech
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 29.11.2005 23:03 26

Postitus Postitas Screech »

temp. seier kogu aeg ilusti keskel,aga sooja ei tule
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

siis on jah kehvasti.siis äkki tross lahti sooja kraaniküljest.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Endal enam-vähem sama mure. Mootori temperatuur ilusti normis aga max keeratud kraanidega tuleb ainult supiauru. :)
Sooja puhub aga peaks ju tulema ikka kuuma õhku.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

draggo kirjutas:Endal enam-vähem sama mure. Mootori temperatuur ilusti normis aga max keeratud kraanidega tuleb ainult supiauru. :)
Sooja puhub aga peaks ju tulema ikka kuuma õhku.
Oskad öelda mitme kraadine termostaat masinal on?
Kas jahutusvedeliku tase on normis?
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

endal oli sama probleem vaheta termostaat ära ja õhuta süsteem väga korralikult ära siis hakkab tööle
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

See juba aastate jooksul suht läbikäidud probleem,aga paneb siis samm-sammult juhised kirjad:
1.Pane korralik termostaat. Mingi 78-või 82-kraadine "kork" sobib vaid Lõuna-Euroopa piirkonda.Korralik tähendab ka seda,et pole mõtet panna ka mingit tundmatu tootja oma.Soovitavalt pane Wahler või Behr.
P.S. Termostaat tuleb ka õigesti paigaldada - õhutusava ülesserva.
2.Kasuta piisava külmakanguse ja värsket jahutusvedeliku. Mingi lahjendatud ja/või kolm-neli aastat vana jahutusvedelik asenda kohe kiiresti uuega.
3.Peale neid operatsiooni õhuta süsteem kindlasti korralikult ära.Süsteem saab korralikult õhutatud vaid siis ,kui mootor on nõnda soe,et suur ring on samuti avanenud(ei pea küll täiesti 100% avanenud olema).
4.Kui kõik eespool loetletud operatsioonid tulemust ei anna,siis vahetada ära veepump.Ja kindlasti panna metallist labadega pump.
Kui seejärel kah "kuuti" sooja ei tule,siis on kas soojendusradikas umbes,või kui sooja õhku tuleb vaid pöördes mootoriga,ning tühikäigul külma,siis plokikaane tihend laseb läbi.
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Mitme kraadine termostaat siis sobib?
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

draggo kirjutas:Mitme kraadine termostaat siis sobib?
Sõltub mis mootoriga tegu. Alla 85-kraadist pole mõtet meie kliimas ühegi BMW mootoritüübi korral otstarbekas kasutada. Teise äärmusesse ei maksaks kah kohe minna - mõne tüübi korral on 92-kraadine liiga kange. Ennem katsu selgusele saada,millise kangusega termostaate näiteks tootja soovitab samale mootorile.Võid uurida ka kui kanget termostaati soovitatakse samale autole Rootsis-Soomes.
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Tegu on M20 mootoriga.
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

hm

Postitus Postitas -originaal- »

ma arvan et proovida võiks ka soojendusradika läbipuhumist või väljavahetamist, kui jahutussüsteemis kunagi vesi sees on olnud, siis need radikad eriti kaua kesta ei taha..
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

omal M50 mootoriga oli talvel 92´termostaat kuna muidu ei tulegi sellel masinal sooja salongi vaid lehmaleiget vahel ka kraanid jamavad kui tavaliselt ei taha nad sulguda mis on suvel kuumaga probleemiks. M20 ei taha eriti kuumamat termostaati kui 80´.

Muide keegi näitaks äkki oma tarkust ja ütleks kust saab seda metallist labadega veepumpa kuna ei ole neid kusagilt võtta vaid on ikkagi plastlabadega ja plastisisse on valatud metallist rõnga millega ta võllipeal kinni on.

sooja saavad paremini sisse need isndid millel on kliima peal ja nendel on ka kaitsmeploki all selline pisike nn tsirkulatsioonipump mis koguaeg vedelikku läbi salongi süsteemi ringi ajab. see on lihtsalt ka ise paigaldatav, kui kellelgi see kuskilt leida õnnestub. Romulamehed teavad selle asja hinda.
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

nu mul on 325i 88 aasta E30 (Draggo:Alts20 vend :) )ja asi nii, et sees on 80 C termostaat ja autos hakkab palav, isegi kui väljas on -25c Pakkast.
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Algu kirjutas:nu mul on 325i 88 aasta E30 (Draggo:Alts20 vend :) )ja asi nii, et sees on 80 C termostaat ja autos hakkab palav, isegi kui väljas on -25c Pakkast.
Sama mootor ja mina pean lehmapissi aurudega sooja saama. :)
Peab siis alustama termostaadist.
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

:)
BMW-See On Auto
Kasutaja avatar
Pelle
Huviline
Postitusi: 480
Liitunud: 23.12.2004 09:47 18
Peamine sõiduk: Opel Vivaro
Telefon: 5083224
Asukoht: Rapla
Kontakt:

Postitus Postitas Pelle »

Kas te mehed sellisest asjast olete kuulnud nagu salongifilter??
Kui ei siis kindlast soovitan ära vahetada ja mõjub kindlasti.
Krt minu viga.Urisin assja ja öeldi,et vist ainult kondiga variandil pidi olema.SORRY :oops:
Viimati muutis Pelle, 06.02.2006 17:02 14, muudetud 1 kord kokku.
BMW F10 530D X-Drive 2011a. Opel Vivaro 2,0d 2010a.Renault Kangoo 1,5d 2003a.Opel Vivaro 1,6d 107kw 2019a.+3725083224
alr
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 31.01.2004 09:29 07

Postitus Postitas alr »

Kas see filter on paigaldatud kõigile E34-dele või alates mingist aastast?
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

alr kirjutas:Kas see filter on paigaldatud kõigile E34-dele või alates mingist aastast?
Ei ole kõigile.
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Pelle kirjutas:Kas te mehed sellisest asjast olete kuulnud nagu salongifilter??
Kui ei siis kindlast soovitan ära vahetada ja mõjub kindlasti.
Krt minu viga.Urisin assja ja öeldi,et vist ainult kondiga variandil pidi olema.SORRY :oops:
Sellist asja minu masinal ei ole.
puidukunn
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 13.12.2005 14:15 31

Postitus Postitas puidukunn »

Mul oli enne sama probleem,et ainult leiget puhus! Õhutasin süsteemi ja vahetasin salongifiltri ära! Nüüd puhub mütsi peast ära ja sooja tuleb ka ilusti!
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Teeme nii, et me ei hakka salongifiltritest enam rääkima, sellest on siin kirjutatud meeketult teemasid minu meelest, ei viitsi enam sellest lugeda eriti :oops:
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Kuidas käib süsteemi õhutamine?
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Ikka läbi õhutus nippli, lase moto korralikult soojaks, ning keera õhutus kork veidi lahti...
nii et aur ja mullid välja hakkavad tulema, siis jälle kinni ja lased sedasi, kuni enam nn. mulle ei tule.

Tuulutus kork on kohe radika põhi korgi kõrval.
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

e-34-jal minuteada sooja trosse polegi tal on elektrilised klapid mis reg salongi radika teperatuuri ja on palju juhtumeid esinend kus salongi radikas umbes
Honda CBR1000RR 128kw
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Margus525i kirjutas:Ikka läbi õhutus nippli, lase moto korralikult soojaks, ning keera õhutus kork veidi lahti...
nii et aur ja mullid välja hakkavad tulema, siis jälle kinni ja lased sedasi, kuni enam nn. mulle ei tule.

Tuulutus kork on kohe radika põhi korgi kõrval.
Selge. Kui ilm soojemaks läheb siis võta asja ette. :cool:
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Katsetasin täna seda õhutamist. Alguses tuli ikka korralikult õhku. Hiljem enam mitte. Kahjuks peab aga tõdema, et ega paremaks saanud.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

draggo kirjutas:Katsetasin täna seda õhutamist. Alguses tuli ikka korralikult õhku. Hiljem enam mitte. Kahjuks peab aga tõdema, et ega paremaks saanud.
Vaheta termostaat ära, soojaks see masin peab minema.
Sõbral on ka vana motoga e34, ning puhub kuuma mis kole. :D
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Niisiis minu isa autol sarnane probleem. e34 525tds.
Auto klaasidest laheb puhtaks ainult esiklaas ja pooleldi esimesed kuljeklaasid.Enne salongifiltri vahetamist olid koik klaasid udused.
Termostaat on korralik, auto laheb soojaks paari km-ga.
Aga salong on on ikkagi tagantpoolt kulm, ees oled nagu saunas, taga istud kasukaga. :? Samas on ka veel nii, et juhipool on soojem kui korvalistuja poolne auto. :? :?

Oskab keegi aidata?
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

vabalt võib olla ka salongi radikas umbes.
mul üks radikas lõpetas koostöö mingi hetk ja kadus autost absoluutselt igasugune soojuseraas.
peale vahetamist hakkas jälle sooja tulema..
Vasta