Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nii sai lastud mootorile pea remont teha. Nüüd peale 5000 km sõitu pole ikka auto nagu see, mis ta oli. Käivitub ilusti iga ilmaga, kuid mootoril tundub ikka jõudu vähe olema ja minek nagu ei ole sama. Lisaks sai vahetatud küünlad ja rootor ning jagajakaas. Järgmine nädal vahetan bensu ja õhufiltri ära aga need ei tohiks nagu nii suurel määrel mõjutada. Kütusekulu märgatavat suurenemist nagu ka ei ole täheldanud. Diagnostis olen käinud ja seal oli co korras kuid tahkeid osakesi oli natuke üle normi. Mulle endale tundub et segu on liiga rikas sest auto taga seistes kisuvad aegajalt silmad natu märjaks. Pöörded ei kõigu ja kõik muu tundub kah nagu korras olevat. Mootor õli ega tosooli ei võta. Äkki on kellelgi kogemusi millegi sarnasega ja mis oli lõpuks diagnoos
Kui hammasrihm valesti oleks siis ei saa minu mõistuse järgi co kohe kuidagi paigas olla. Ka süüde ei saa siis õige olla. Mina olen nõutu aga mure on suuur
alts20 kirjutas:segu saab reguleerida õhulugejas oleva kuuskant peaga kruvi kaudu muud nagu ei saagi
See kuuskant harilikult sinise plastjunni all peidus(kui keegi teda enne pole välja puurinud...)
Segu paneb paika lambda
Kõrva-nina järgi seda paika ei pane...
Krt, kahtlustangi lambdat millegipärast. Sihuke tähelepanek veel, et kui nüüd pikka maad sõita. Noh ütleme miinimum kuskil 100 km trassi. Siis sünnib auto kui uuesti. Minek on tagasi ja auto töötab ilusti ning korralikult.
Mul oli umbes sama Scorpaga 2.0i (88.a.), peale diagnostikat ja reguleerimist autol kadus jõud. "Viga" oli selles et pandi eelsüütenurk 10 kraadi (nagu ette nähtud). Aga minu Scorpa mootor oli vana ja kulunud nukkvõlliga ja vist seepärast talle ei meeldinud see 10 kraadi - ma käisin elektriku juures ja panime 17 kraadi ja siis oli kõik OK. Ma ei tea mis seal mootoris täpselt oli, ei hakanud midagi rohkem uurima, kui vot selline asi oli et pidin eelsüüdet natukene varajasemaks keerama. Muidu jah, mäkke ei jõudnud erksalt minna ja täitsa tuim.
Ei tea kas sellel 2.5 e34 üldse saab eelsüütenurka reguleerida käsitsi? Kuulsin et uuematel mudelitel on see automaatne. Minu 88.a. Scorpal sai seda käsitsi keerata jagajakaant keerates.