Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuna otsing tulemusi ei andnud, siis panen oma mure siia. Asi siis selles, et kui sõidu ajal lülitada vabakäigu peale, jääb tühikäik u. 10-15-ks sekundiks kuskile 1200-1500 pöörde peale ja siis langeb. Samas paigal seistes langeb kohe , kui gaasipedaal vabastada. Kust viga otsida, ehk on kellelgi sama asjaga tegu olnud?
Autoks siis 530i M30 mootor, manuaal.
Ei usu et siin puhastamine aitab. Omal muidu sama moodi, et kui auto liigub on tühikäik 900 rpm, kui peatud langeb kohe 600 peale. Olen arvanud et äkki peabki nii olema, sest teatavast saab pritsungi aju ka kiirusimpulssi, niiet võimalus sellest sõltuvalt tühikäigu pööret muuta on olemas. Ehk keegi targem kommenteerib?
käigukastis on märke kulumisest, see järeldub sellest et kui sõidupealt tõmmata vaba peale siis kast veab mootorit veel mingi aja kaasa vaikselt, alles siis hakkavad võllid erineva kiirusega käima. see on muidugi minu arvamus. sry kui eksin.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
mul tegelt sama teema, 520i 2.0 110kw 90 aasta. keegi oskaks otsida mulle sama pildi välja sellest asjast?
terv,
petzz
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Selle mahavõtmine ja puhastamine on lihtne ma eeldan?:)
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
sellisel juhul peaks laskma seda teha kellelgi kes tunneb asja
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.