E34 540 elektroonika

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

E34 540 elektroonika

Postitus Postitas vspec »

Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem

1.et auto töötades tuled ning sisse lülitada hakkab armatuuri ja konsooli valgustus ära kustuma,et asi võib valesti ühendatud massis olla?
2.kellade juures läbisõidu näitu lihtsalt ei näita(seal on juba ennem midagi uuritud ka et jäljed näha) et milles võiks viga olla?
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas

ja üldse et äkki oskab keegi soovitada mõnd head elektrikut kes vigadeni jõuaks või heal juhul ka probleemid kõrvaldaks?
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

Siin samas foorumis Kasutaja patrik. See vend peaks asja jagama kül.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

tänud vastuse eest,eks siis mingi aeg sinna :)
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata :P
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8460
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Ma arvan et see oli tingitud sellest peakaitsmest mis on aku juures.
Minul vist oli selles viga.
Aga helista Patrikule ja ta ütleb sulle kindlasti kohe ära millest see on.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

see peakaitse,80A,saiühltpoolt üle joodetut,kindlusemõttes,silmaga tundusok,kuid viga ikka endine. Eksvaatan mis Patrik asjast arvab :P
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8460
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

anna siis teada kui veale jälile saad
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Re: E34 540 elektroonika

Postitus Postitas Jaanus_P »

vspec kirjutas:Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem

3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
vaata endal juhtme pundist välja valged juhtmed. üleni valge on antenni võimendi, ja siis on seal veel paar-kolm valget millel on triibud peal. lükka sinna 12V peale kui maki tööle paned. ehk on ka võimendi vahel ja võimendil lihtsalt hetkel toide puudu.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

randos kirjutas:see peakaitse,80A,saiühltpoolt üle joodetut,kindlusemõttes,silmaga tundusok,kuid viga ikka endine.
Esiteks on seal tavaliselt mikropragu. Teiseks ei tasu sellist paarikroonist asja üldse parandada, mine osta suvalisest autopoest uus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Re: E34 540 elektroonika

Postitus Postitas vspec »

Jaanus_P kirjutas:
vspec kirjutas:Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem

3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
vaata endal juhtme pundist välja valged juhtmed. üleni valge on antenni võimendi, ja siis on seal veel paar-kolm valget millel on triibud peal. lükka sinna 12V peale kui maki tööle paned. ehk on ka võimendi vahel ja võimendil lihtsalt hetkel toide puudu.
tänud!

eks lähen vaatan siis täna jälle üle...
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

priitv8 kirjutas:Esiteks on seal tavaliselt mikropragu. Teiseks ei tasu sellist paarikroonist asja üldse parandada, mine osta suvalisest autopoest uus.
Sai siis proovitud selle 80A kaitsme vahetust...Polnud küll 80A-st võtta, maakoha värk (Paide), panin siis 50`se...Sellest aga abi null. Ja kus juures ABS jamab sama moodi...Kord töötab, kord mitte. Just nii, et kui töötava ABS`ga auto seiskan ja siis uuesti käivitan, siis ABS ei tööta. Hakkab jälle "lambist" tööle, kui mingi hetk seisvat autot käima panen. Imelik nagu see, et auto ju vahepeal ei liigu üldse, et mingi juhtme-pistiku ühenduse viga peaks olema. Just nagu süüte mängimisest oleneks.
Ehk on see seotud sama anomaaliaga, miks see odomeetri näit nullib ennast ise.

Ohutut liiklemist soovides....
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

maki sain nüüd hiljuti ka tööle,kuid ikkagist oma veetud juhtmetega...(seda 540-t küll :mad: ) ning odomeetri probleem lahenes sellega et puudus lihtsalt pirn tagant :D ja avastasin tühje pirnikohti sealt veelgi.Õnneks vähemalt tegevus millega ise hakkama saan :P

et siinkohal veel küsiks foorumirahva käest et kas kellegi on äkki üle 540 el. skeemi või on hoopis aimu kust sellist asja saada?
kivimugi
Huviline
Postitusi: 781
Liitunud: 13.03.2006 16:13 14

Postitus Postitas kivimugi »

oli odomeetri pirnivahetus väga keeruline töö või mitte?
endalgi vaja see vahetada kuid pole varem teinud midagi sarnast
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Ei ole keeruline. Rool maha(vbl saab ka ilma hakkama), kaks kruvi lahti, kelladeblokk välja ja saadki pirni ära vahetada.
E 34 M50B25
53 840 111
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Saab ka ilma rooli maha võtmata, lihtsalt plokile peab õige nurga leidma, et ta rooli vahelt välja mahuks, edasi on juba lihtne.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

AARE530 kirjutas:Saab ka ilma rooli maha võtmata, lihtsalt plokile peab õige nurga leidma, et ta rooli vahelt välja mahuks, edasi on juba lihtne.
Rool tuleb maks enda poole tõmmata, kellad ülemist otsa pidi rooliratta alla (turvapadja peale) panna ja koos rooliga küljele välja keerata. Tagasi läheb vastupidises järjekorras.

PS turvavööde märgutule võib lõbu pärast sisse keerata, siis põleb ta süüte sissekeeramisel lihtsalt 30 sekki meeldetuletuseks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

kivimugi kirjutas:oli odomeetri pirnivahetus väga keeruline töö või mitte?
endalgi vaja see vahetada kuid pole varem teinud midagi sarnast
kuna mul oli seal juba midagi tehtud,tähendab et kellade plokk oli mingi liistuga surve alla pandud et too seal seisaks :lol:
siis suurt tööd polnud,kuid kui asi korras siis toimida nagu abivalmis foorumirahvas mainis ;)

kuid ikkagi huvitaks see el. skeem :roll:
äkki keegi aitab?
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata

Mul oli see viga tingitud sellest, et aku pinge liiga madal. Ei tea kas sul aku tuksis või genekas ei lae piisavalt täis. Ühesõnaga mul makk tegi resetti ja trip distance samamoodi.

Lae aku laadijaga täis. Vaata kas siis on sama probleem.

Terv,
K.
4.8iS
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

vspec kirjutas:kuid ikkagi huvitaks see el. skeem :roll:
äkki keegi aitab?
Äkki on siin midagi?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=83753#83753
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

priitv8 kirjutas:
vspec kirjutas:kuid ikkagi huvitaks see el. skeem :roll:
äkki keegi aitab?
Äkki on siin midagi?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=83753#83753
suured tänud lingi eest ;)
kuid sealt päris otsesele probleemile lahendust ei leia kuna vaja ühendada printer veel sisse ära ja muud pudi-padi mida nõrgematel mudelitel ei olnud vist saadaval...

aga eks otsin edasi :)
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

KristjanT kirjutas:
Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata

Mul oli see viga tingitud sellest, et aku pinge liiga madal. Ei tea kas sul aku tuksis või genekas ei lae piisavalt täis. Ühesõnaga mul makk tegi resetti ja trip distance samamoodi.

Lae aku laadijaga täis. Vaata kas siis on sama probleem.

Terv,
K.
Akus võib viga peituda küll, kuna suht vana juust peal...Makiga pole seni probleeme olnud.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

vspec kirjutas:kuid sealt päris otsesele probleemile lahendust ei leia kuna vaja ühendada printer veel sisse ära ja muud pudi-padi mida nõrgematel mudelitel ei olnud vist saadaval...
Oeh, sellest ei saanud enam aru. Vaja autosse printerit või?
Viidatud lingilt aitavad Sind Mitchell On-Demand skeemid sealt vene saidilt (skeemid ise ingliskeelsed). 540 originaalskeeme mulle teadaolevalt netis ei ole. Neid on ka oma 800 lk.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

Nu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
just ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

vspec kirjutas:
Nu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
just ;)
Kui ma ei eksi, siis oli see M GmbH poolt valmistatud Individual-seeria lisa. Tehase elektriskeemides sellist asja ei ole siis ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
bumer073
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 08.04.2006 14:17 46
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas bumer073 »

spido ja economaiser ja tahokas kustusid korraga ära,kas asi võib olla kaitsmetes????????????
-mrx-
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

priitv8 kirjutas:
vspec kirjutas:
Nu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
just ;)
Kui ma ei eksi, siis oli see M GmbH poolt valmistatud Individual-seeria lisa. Tehase elektriskeemides sellist asja ei ole siis ka.
:D
vat mida kõik ka veel ei selgu :P

kuid Priit,äkki raatsiksid selgitada seda Individual seeria värki?
sest ma päris võhik selle kohapealt... :oops:
vspec
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 12.04.2005 18:16 45

Postitus Postitas vspec »

ise küll Googeldasin kuid edutult :(
seal saksas kuidagi eriti palju M GmbH-le vastavaid tooteid ja firmasi...

et äkki keegi teine abistaks leidmaks Individual seeriast mingisugust tutvustust kuskilt? :P
Vasta