M50 mootor

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

milline potekas ja kus asub ?
täna sai lambda ka ära vahetatud, targemat ei midagi :?
seawolf
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas seawolf »

See nr2 pildil peaks olema. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Vist segu siibri klapp või midagi taolist!
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
tühikäigul nagu väriseb enam pöörded ei kõigu
truumu

Postitus Postitas truumu »

bmwturbo kirjutas:aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
Kahjuks mõjub...
Aga võiksid silindrite kompressioonid ära mõõta
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

truumu kirjutas:
bmwturbo kirjutas:aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
Kahjuks mõjub...
Aga võiksid silindrite kompressioonid ära mõõta
olen ise ka sellepeale mõelnud, tööjuures vahendid olemas aga aega napib viimasel ajal pidevalt.
keegi teab öelda kas sama aasta 2,0 mootori segusiibri klapi potekas istub minu omale
truumu

Postitus Postitas truumu »

Pote sama
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

täna sai siis surve ära mõõdetud silindrites viiel silindril oli 14 (ei mäleta ühikut) ja 1 silindril oli 8 pikemali starterit hoides läks 12 välja :?
kas see võibgi põhjustada seda jõnksutamist ja tühikäigul värisemist ?
truumu

Postitus Postitas truumu »

bmwturbo kirjutas:täna sai siis surve ära mõõdetud silindrites viiel silindril oli 14 (ei mäleta ühikut) ja 1 silindril oli 8 pikemali starterit hoides läks 12 välja :?
Klapp põlenud...
bmwturbo kirjutas:kas see võibgi põhjustada seda jõnksutamist ja tühikäigul värisemist ?
Vabalt...
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

ega siin muud üle nüüd ei jää kui mootori remont ette võtta :?
eks ma annan teada kui asi korras...
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

peetis küünal kõrvetab süütepooli läbi - sealt edasi katkine süütepool teeb viga juba ajule...kunagi oli see teema koos piltidega siin
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

niisiis auto mootori remondist tagasi:
väljalaske klapid olid ära tahmanud, lihviti veel plokikaant ja vahetati klapisääre tihendid, auto vaiksem küll liigub juba paremini aga miskit ikka veel viga, paugud kostuvad ikka kui järsult kohapealt minna, sujuval sõidul ei saa arugi, et autol mingi viga oleks.
aga kuna klapikambri tihend andis jälle kord õli läbi, oli üks süütepool ja küünal õline, see sai lihtsalt ära puhastatud ja tihend vahetatud, kas viga võib olla selles varem õlises olnud küünlas? homme taaskord DIA´sse vaatan arvuti taga ka asja üle. äkki lambdal jälle mingi viga juures kuna sai pandud universiaal.
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

oskab keegi tark öelda kas pihustid on 2.0ga samad ?
ja kus tartus saab pihusteid kontrollida ?
razzyG
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 28.04.2006 10:10 32

Postitus Postitas razzyG »

tahaks küsida et kui on blokis mõra sees on see mingi hull asi ja palju selle korda tegemine maksab ?
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

tekkis uus küsimus sama tüübi mootori kohta, et milles võib probleem olla kui sooja mootoriga ei lähe pöörded lõppu välja, 5000 jookseb ilusti ja siis jääb koguma, külmast peast pole midagi (tean et ei tohi lasta külma mootoriga lõppu) jookseb ilusti lõppu ja kiirendus ka nagu parem.

küünlad vahetatud
truumu

Postitus Postitas truumu »

Bena filter
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

unustasin mainida et bena filter vahetatud ja pumba surve mõõdetud
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Segu lahja äkki, külmalt kompenseerib lisa bensuga.
Õhku ei saa kuskilt vahele?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui mootor käis lahti. on kett valesti peal ehk?
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

mootorit sai käidud ikka spetsialisti juures tegemas ei usu eriti, et kett valesti peal.
ise kaldun oma arvamusega pihustite poole aga miks siis külmalt asi toimib :?
truumu

Postitus Postitas truumu »

bmwturbo kirjutas:mootorit sai käidud ikka spetsialisti juures tegemas ei usu eriti, et kett valesti peal.

Kõigil võib juhtuda...
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

aga kas ketist võib siis olla nii et külmalt asi toimib ?
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Kas külmalt käib siis hästi? Külmal mootoril on segu rikkam ,see leevendab mingil määral igasuguseid häireid.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

külmalt käib ideaalslt, nagu midagi poleksgi viga nii kui termostaat natuke tõuseb läheb jälle lolliks
Vasta