Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
üldjuhul peaks saama turbosid remontida, kui nad ei ole just pilbasteks lennanud......remontide hinnad peaks olema vahemikus 3-6 tuhat(võin eksida)......igaks juhuks mainin ka selle ära, et minu mäletamist mööda maksis uus turbo um´is üle 20k
No eile läks hooldusesse ja siis sealt helistati ning öeldi, et turbol vigu ei leitud ja töötab väga hästi, kuid neile tundub, nagu ta oleks väljast natuke niiske. Igaks juhuks vahetatakse täna hommikul ära. Lõunaks peaks korras olema.
mul on turbol imelik hääl sees ja tömme ei pidand sama olema.jah uus turbo maksab möned sendid yle 20 kilo. kuid kysimus kas remonditud turbo ka kestab. mul veel turbo töötab. Sest ei ole löbus möne kuu prast se jama uuesti läbi teha.
UMis oli just üks 80K läbisõiduga X5, millel turbo oli saba andnud, tagaots oli ikka mõnusalt õlipaska täis ning peale turbo vahetust tossas teine veel päris jupp aega.
Minu järeldus bemmide kohta, millel turbod on- Diesel sucks!!
AARE530 kirjutas:UMis oli just üks 80K läbisõiduga X5, millel turbo oli saba andnud, tagaots oli ikka mõnusalt õlipaska täis ning peale turbo vahetust tossas teine veel päris jupp aega.
Minu järeldus bemmide kohta, millel turbod on- Diesel sucks!!
Eks turbomootori eluiga sõltub ka kasutajast ja rohkemgi veel kui vabalthingava puhul. Kui ikka peale kõva vajutamist mootor kohe kinni panna võib turbo suht lühikese ajaga ära küpsetada. Aga muidu diisel ikka ruulib, kui veel kuskilt LSD ka mõistliku raha eest alla saaks, tagumised kummid kuluvad ebaühtlaselt
Mina ei ütleks ka diisli kohta ühtegi halba sõna. väga hea minek, eriti nm, ning olematu kütusekulu. Turbo siis vahetati täna ära koos veel umbes miljoni asjaga garantii korras. Sõitnud samuti natuke alla 80k aga see ei saanud siis küll sama olla kuna õli ei olnud küll mitte kuskil. Käisin ka ise all ja peal.
priitv8 kirjutas:Diislite puhul sakib uuemal ajal just hooldusvälp. Juss, kui tihti Sa oma autol õlivahetust tegema pead ja millise õliga (raamatu järgi ma mõtlen)?
E46 330d-l hakkab hooldusvälba indikaator tiksuma alla 30-st tuhandest, mis on minu jaoks selgelt 15 tuhat liiga pikk. Praegu lasin sisse panna 0w-30, mis on seal ka eelmised 2 õlivahetust esinduse poolt sisse käinud. Edaspidi lähen ilmselt 5w-40 peale ja 15 tuhandelisele välbale üle, tundub turbomootorile kuidagi mõistlikum.