E34 õhulugeja äravõtmine ja otsetoru koonusesse?
E34 õhulugeja äravõtmine ja otsetoru koonusesse?
Kas see on kasulik, või auto hakkab liigapalju õhku korraga peale saama?
On keegi kuidagi seda proovinud?
On keegi kuidagi seda proovinud?
Tegelikult sõltub see mis juhtub sellest, milline asendusväärtus puuduva õhukoguse info asemele võetakse. Mis omakorda sõltub ka pritsungi põlvkonnast. Minu DME 3.3 nt. rakendab siis seguklapi potentsiomeetri signaali (seguklapi asend). Seega ilma õhulugejata mootor välja ei sure ja sõidab ka, ainult uimane on. Kui Sul on aga DME 1.x põlvkonna pritse (pöördklapiga õhulugeja), siis sellist infot ei ole, kuna seguklapi andur annab inffi ainult tühikäigu ja WOT asenditest.priitv8 kirjutas:Mille järgi nüüd otsustada, palju seda bensiini antud õhukoguse põletamiseks peale mõõta?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tegelikult kui ökonoomsus ei huvita siis ei ole seda lugejat sinna vaja.
Näiteks a grupi e30 M3'del oli see lugeja ainult ilu pärast kapoti all (mingi reegel, mis ei lubanud seda eemaldada). Ilma selle lugejata on mootor äkilisema reageerimisega samas selle eemaldamine (nii et sellest kasu ka oleks) eeldab ka mootori juhtelektroonika muutmist.
Selline sisselaskesüsteem on e30 M3 puhul tuntud "alpha-n" nime all.
Näiteks a grupi e30 M3'del oli see lugeja ainult ilu pärast kapoti all (mingi reegel, mis ei lubanud seda eemaldada). Ilma selle lugejata on mootor äkilisema reageerimisega samas selle eemaldamine (nii et sellest kasu ka oleks) eeldab ka mootori juhtelektroonika muutmist.
Selline sisselaskesüsteem on e30 M3 puhul tuntud "alpha-n" nime all.
zoomer
mul 2.0 mootor ja 96kw, nii et siis mõttekas see yldse selat nahui visata vä?
Re: zoomer
Ei, kui sa midagi peale selle ei muuda, siis mootor ei tööta sul enam normaalselt.zoomer kirjutas:mul 2.0 mootor ja 96kw, nii et siis mõttekas see yldse selat nahui visata vä?