E34 525tds ATM-kastiga suur jama.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

E34 525tds ATM-kastiga suur jama.

Postitus Postitas ahv »

Tere, selline häda siis, et kohalt minnes tuleb väga tugev vibratsioon sisse, 2-3 käigu juures kaob ära.. lisaks veel on autos tunda tugevat õli kõrbemis haisu ning kui natuke kiirem ots teha, paneb kohe avarii-reziimi sisse.. õli vahetamisest enam ei piisa ja ei taha kah teha kui kast maha kandmisele läheb.. muide kast ja käigukang lähevad sõidu ajal väga tuliseks.. :cry:

Kellele saaks Tallinnas näidata? raha niipalju pole, et bemmi keskusesse minna..
BMW
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

vaatasin tööjuures seda teemat ja mõtlesin, et ei ole mõtet midagi öelda, aga;

miks sa arvad, et ainult vaatamisest kast korda saab?
kui kasti korda saad siis sõidad raipeks ära? raha sul ju ei ole, et autot korras hoida.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kahju küll aga sul ilmselt tuleb uue kasti peale mõtlema hakata.
Mul läks lihtalt avarii reziimi ja ma leidsin, et odavam on teine kast hankida. Sul aga veel vibratsioon+kuumus+kõrbelõhn.

e34 service manuali ATM kasti troubleshoot osas on muuhulgas ka selline txt:

Kood: Vali kõik

ATF smells burned | Damaged clutch friction linings | Overhaul or replace transmission

Vibration when accelerating quickly | Faulty cluch(es) | Overhaul or replace transmission
:cry:
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

nojah, ma ise kardan kah, et uus kast lihtsalt vaja otsida.. Aga no siiski ehk ei ole asi nii tõsine.. Ja omaarust suudan autot küll elementaarselt üleval pidada, auto tõin hiljuti saksast, ei osanud ette kujutadagi, et nii ruttu nõnda tõsine viga tekib. :?

Siiski sooviks leida kellegi kes asja üle vaataks.
BMW
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

asi vaadatakse üle siis kui kast on maas ja arvatavasti on tõesti teine kast hankida :cry:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ahv kirjutas:auto tõin hiljuti saksast, ei osanud ette kujutadagi, et nii ruttu nõnda tõsine viga tekib. :?
Mismõttes ruttu? Auto on kindlasti juba üle 200000km sõitnud?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

Automaatkast peaks ju kestma tunduvalt kauem kui mootor näiteks? vähemalt selline legend on kõrva jäänud..
BMW
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

ca 200 -300 tkm peaöt soovitatakse kastil teha õlivahetus.

Kasti võid ju lasta alt võtta ja uurida, et mis viga ja siis saad otsustada, et kas remont või uus kast. Ega sellisel kujul ei ole ju eriti mõistlik sõita ka!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

[quote="Tauri"]ca 200 -300 tkm peaöt soovitatakse kastil teha õlivahetus.

[quote]

mõtled vast LL tüüpi õliga sõitvaid kaste?
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Eks need friktsioonkettad kõrbevad.
Kui auto alles Saksamaalt tõid siis järeldan et tahad temaga ka mõne aasta sõita.
uus kast UMis on kuskil 60 000.- Ostes vana kasutatud kasti ei saa kunagi kindel olla et see ka vastu peab. Need kõik on 200 000km sõitnud ja maksavad samuti 10 000.- kanti. Küsimus kas 10 000.- ja kast mis varsti jälle puruks läheb või siis...
Mina laseks kasti korda teha. Endal mul sama protsess käimas.
Jämedalt 20k-ga tuleb arvestada. Tulemuseks on aga põhimõtteliselt täiesti uus kast, mis sõidab minu aja selle autoga kindlasti ära.
Remontivaks firmaks on Taket.
PS Kui sul on tegu 5 käigulise kastiga siis isegi kasutatud versioone on hetkel väga raske leida.

Parimat. Loodan et teed enda jaoks mõistliku otsuse.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

Tänud tublidele vastajatele.
BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ahv kirjutas:Automaatkast peaks ju kestma tunduvalt kauem kui mootor näiteks? vähemalt selline legend on kõrva jäänud..
Müstiline legend. 200' pealt peaks juba mõtlema automaatkasti kapremondile.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

siim_s kirjutas:Jämedalt 20k-ga tuleb arvestada. Tulemuseks on aga põhimõtteliselt täiesti uus kast, mis sõidab minu aja selle autoga kindlasti ära.
Palju sellest 20K'st on uute juppide hind mis sinna kasti pannakse?
Natuke kahtlane tunndub see põhimõtteliselt täiesti uus kast :roll:
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

kasti remont kuni 15000 tartus...aga mitte ilmtingimata ei pea nii plaju minema...võib ka 3000 minna...olenevalt veast..viia auto kohale..võtavad kasti alt ja ytlevad palju läheb jne.

Endal oli sama asi..ostsin auto ja kohe oli põhimõtteliselt kasti vahetus...sain odavalt kasti..aga mega raske neid leida yldse eestist..endal E34 93a 525tds
soovitan esialgu kasti alt võtta ja uurida remonti,kui ei saa siis kasti hindu hakata uurima.Kasutatud kas 5000-10000 max
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

Imre323 kirjutas:kasti remont kuni 15000 tartus...aga mitte ilmtingimata ei pea nii plaju minema...võib ka 3000 minna...olenevalt veast..viia auto kohale..võtavad kasti alt ja ytlevad palju läheb jne.

Endal oli sama asi..ostsin auto ja kohe oli põhimõtteliselt kasti vahetus...sain odavalt kasti..aga mega raske neid leida yldse eestist..endal E34 93a 525tds
soovitan esialgu kasti alt võtta ja uurida remonti,kui ei saa siis kasti hindu hakata uurima.Kasutatud kas 5000-10000 max
kuskohas täpselt Tartus? läheks käiks ära..
BMW
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

ei mäleta aadressi,muidu aitaks...aga niipalju mäletan,et see asus vana arki tänava ääres...E-kaubamaja jääb ka selle tänava äärde...
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

Ok küll üles leian aga keegi mingeid muid kohti ka teab soovitada?
BMW
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

see on see koht: http://www.diagnostika.ee/TransRem.htm

aga järjekord oli seal pikk, vähemalt siis kui mina sinna helistasin.
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

No 20 kilo eest saab uue turbiini ja kulumaterjalid, kui midagi rauda hävinenud siis eelarvesse ei mahu! Ja ükski õli ei ole eluaegne-mis liigub,see kulub ja kuskile peab ju see kulumisjääk ju jääma!!!
E34 520A ; E34 524TDA
Vasta