Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere, selline häda siis, et kohalt minnes tuleb väga tugev vibratsioon sisse, 2-3 käigu juures kaob ära.. lisaks veel on autos tunda tugevat õli kõrbemis haisu ning kui natuke kiirem ots teha, paneb kohe avarii-reziimi sisse.. õli vahetamisest enam ei piisa ja ei taha kah teha kui kast maha kandmisele läheb.. muide kast ja käigukang lähevad sõidu ajal väga tuliseks..
Kellele saaks Tallinnas näidata? raha niipalju pole, et bemmi keskusesse minna..
Kahju küll aga sul ilmselt tuleb uue kasti peale mõtlema hakata.
Mul läks lihtalt avarii reziimi ja ma leidsin, et odavam on teine kast hankida. Sul aga veel vibratsioon+kuumus+kõrbelõhn.
e34 service manuali ATM kasti troubleshoot osas on muuhulgas ka selline txt:
nojah, ma ise kardan kah, et uus kast lihtsalt vaja otsida.. Aga no siiski ehk ei ole asi nii tõsine.. Ja omaarust suudan autot küll elementaarselt üleval pidada, auto tõin hiljuti saksast, ei osanud ette kujutadagi, et nii ruttu nõnda tõsine viga tekib.
Siiski sooviks leida kellegi kes asja üle vaataks.
ca 200 -300 tkm peaöt soovitatakse kastil teha õlivahetus.
Kasti võid ju lasta alt võtta ja uurida, et mis viga ja siis saad otsustada, et kas remont või uus kast. Ega sellisel kujul ei ole ju eriti mõistlik sõita ka!
Eks need friktsioonkettad kõrbevad.
Kui auto alles Saksamaalt tõid siis järeldan et tahad temaga ka mõne aasta sõita.
uus kast UMis on kuskil 60 000.- Ostes vana kasutatud kasti ei saa kunagi kindel olla et see ka vastu peab. Need kõik on 200 000km sõitnud ja maksavad samuti 10 000.- kanti. Küsimus kas 10 000.- ja kast mis varsti jälle puruks läheb või siis...
Mina laseks kasti korda teha. Endal mul sama protsess käimas.
Jämedalt 20k-ga tuleb arvestada. Tulemuseks on aga põhimõtteliselt täiesti uus kast, mis sõidab minu aja selle autoga kindlasti ära.
Remontivaks firmaks on Taket.
PS Kui sul on tegu 5 käigulise kastiga siis isegi kasutatud versioone on hetkel väga raske leida.
Parimat. Loodan et teed enda jaoks mõistliku otsuse.
kasti remont kuni 15000 tartus...aga mitte ilmtingimata ei pea nii plaju minema...võib ka 3000 minna...olenevalt veast..viia auto kohale..võtavad kasti alt ja ytlevad palju läheb jne.
Endal oli sama asi..ostsin auto ja kohe oli põhimõtteliselt kasti vahetus...sain odavalt kasti..aga mega raske neid leida yldse eestist..endal E34 93a 525tds
soovitan esialgu kasti alt võtta ja uurida remonti,kui ei saa siis kasti hindu hakata uurima.Kasutatud kas 5000-10000 max
Imre323 kirjutas:kasti remont kuni 15000 tartus...aga mitte ilmtingimata ei pea nii plaju minema...võib ka 3000 minna...olenevalt veast..viia auto kohale..võtavad kasti alt ja ytlevad palju läheb jne.
Endal oli sama asi..ostsin auto ja kohe oli põhimõtteliselt kasti vahetus...sain odavalt kasti..aga mega raske neid leida yldse eestist..endal E34 93a 525tds
soovitan esialgu kasti alt võtta ja uurida remonti,kui ei saa siis kasti hindu hakata uurima.Kasutatud kas 5000-10000 max
No 20 kilo eest saab uue turbiini ja kulumaterjalid, kui midagi rauda hävinenud siis eelarvesse ei mahu! Ja ükski õli ei ole eluaegne-mis liigub,see kulub ja kuskile peab ju see kulumisjääk ju jääma!!!