Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Minu vanal auto pani kah umbes 2l otsa ja jüdu kah ei olnud üldse, eriti kui maanteel tahtsin möödasõittu teha, siis lülitasin välja.Aga uuega ei saa aru, see võtab nagunii kõik ära j ajõudu on piisavalt
Raas kirjutas:tühikäigul seistes tõuseb 1.6L/1h pealt 2.4l/1h.
M50 2.5 konditsioneeri puhul pole küll mingit olulist küttekulu vahet märganud. Tühikäigul võibolla 1.4L/1h pealt 1.5L/1h peale. Sõidu ajal ei ole üldse erinevust.
525tds automaat... kütekulu tõusu ei ole märganud kondiga sõites! ökonomaiser näitab sama mis ilma kondita ja maanteel ühtlaselt sõites olen proovinud konti sisse välja lülitada ja ei ole mingeid muutusi mootori töös.
diislil on raskem vahet teha, eriti veel automaadiga. minul on vahe
ilusti tunda, kui kont on sees siis mootor on tundlikum, pöörded
peale käiguvahetust kukuvad kiiremini kui ilma kondita. jõu kadu
ka täiesti tuntav.
Jõu kadu töötava kondiga on pigem psühholoogiline kui mehhaaniline nähtus, sest uuemad masinad peaks kiirendamisel kondi kompressori siduri lahti ühendama. Mul liigub küll nagu loom, kondiga või kondita
Uuematel ei olegi sidurit, mida lahti ühendada! S.t. kompressorit aetakse pidevalt ringi. Reguleeritakse hoopis pumbatava voo hulka ja kui kliima väljas, käib ta tühjalt ringi.
Ja selle siduri lahutamine on juba minu 92 aasta autol täitsa olemas. Tegelikult kõigil, millel kompressori releed läbi DME juhitakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!