E39 differ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Muff
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 02.05.2006 10:09 18

E39 differ?

Postitus Postitas Muff »

Uurisin siin foorumites natuke ringi aga päris selget vastust ei saanud.
Olen kuulnud miskist libisevast diffrist, mis tähendab?
Kas vastab tõele et kui sellise diffriga rehvi põletada võib diffri kergesti ära lõhkuda?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2003
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Re: E39 differ?

Postitus Postitas Ilves »

Muff kirjutas:Olen kuulnud miskist libisevast diffrist, mis tähendab?
Kas vastab tõele et kui sellise diffriga rehvi põletada võib diffri kergesti ära lõhkuda?
E39-l ainult lahtine differ all ongi (va M5). Põleta terviseks, kui see sul adrenaliini käima paneb, ei lähe ta katki midagi ;)

Loe ka:

http://auto.howstuffworks.com/differential2.htm
Muff
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 02.05.2006 10:09 18

Re: E39 differ?

Postitus Postitas Muff »

Ilves kirjutas:
E39-l ainult lahtine differ all ongi (va M5). Põleta terviseks, kui see sul adrenaliini käima paneb, ei lähe ta katki midagi ;)

Loe ka:

http://auto.howstuffworks.com/differential2.htm
Vahest võiks ju :D

Mis see lahtine differ täpsemalt tähendab?
Muff
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 02.05.2006 10:09 18

Postitus Postitas Muff »

Kiirustasin natuke küsimusega. Ei pannud kohe tähele, et sealt on veel lehekülgi :P

Nagu aru saan siis on see lahtine differ kõige lihtsam ja tavalisem differ (millega väga lihtne hange/mutta kinni jääda)?

Kas ongi siis nii, et E39 pole teisi diffri variante (LSD, LD)?
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

E34 l on küll.
BMW f31 325d 160kw 2014a
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Re: E39 differ?

Postitus Postitas Ragnar »

Ilves kirjutas:Põleta terviseks, kui see sul adrenaliini käima paneb, ei lähe ta katki midagi ;)
Ma proovisin ka eelmine nädal natuke põletada, peamiselt selleks, et
vaadata erinevates teeoludes kas veab üks või kaks ratast ja nüüd
midagi undab üle 50km/h sõites. :mad:
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kas e39´l lukustatakse differ ära (elektriliselt kuidagi, kuskilt jäi kõrva) kui ratas ühel pool ringi hakkab käima?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2003
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:kas e39´l lukustatakse differ ära (elektriliselt kuidagi, kuskilt jäi kõrva) kui ratas ühel pool ringi hakkab käima?
Seda tehakse piduritega. ASC töötab ainult mootori võimsust vähendades, +T (traction) võtab kaasa ka üksikute rataste pidurdamise. Ehk siis pidurdatakse läbilibisevat ratast ja jõud läheb läbi tavalise difri teisele rattale. Rattaid pidurdatakse kuni 40km/h. Selle junni abil olen nii mõnesti hangest välja saanud :) Driftmiseks ei sobi :P
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

mis juhtub kui panna 2,93 asemele 3,15? kas e39 M5 differ sobib tavalise e39 alla 1:1´le?

vist ei sobi, kuna on laiem ja pikem nagu ma netist leidsin, tuleks ära vahetada ka poolassid ja kardaan, liiga keeruline ühesõnaga.
Kasutaja avatar
dellu
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 10.11.2003 15:18 39
Kontakt:

Postitus Postitas dellu »

aise kirjutas:mis juhtub kui panna 2,93 asemele 3,15?
Muutub kiirendus ja kütusekulu. Mul oli 750ga sama probleem. Mul endal oli vist alla 2,81 ja 740-l on 3,15. Seega mul oleks Valdeku jutu järgi läinud küll kiirendus vähe paremaks, aga bensukulu oleks seoses pöörete tõusmisega kasvanud. Samas alla oleks ta saanud. Õnneks leidsin enne sobiva 750 oma kui see 740 oma sai soetatud.
Vasta