E34 525tds külmalt ei lähe käima mitte

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ando4
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 01.09.2006 13:06 37

E34 525tds külmalt ei lähe käima mitte

Postitus Postitas ando4 »

Tegu siis selle diiel mootoriga(105kw) ja pärineb aastast 95.Mure ise selles et hommikul käima ei lähe,käivitub alles mingi neljanda-viienda katse peal??Aga päeva läbi pole mingit muret.Armatuuris süttib vahel ka veateade selline kollane tuli vasakul,millel selline pihusti sümbol peal(või midagi sellist).A ja.sellel see salaluku süsteem:et enne parktuled ja siis starter,aga käivitub tavaliselt ilma selleta ka(seisma ei jää enne kui tuled kustus).Kas pihustid ja küünlad...Noh kui kellelgi kogemusi,arvamusi antud teemal siis ütle ikka ;)
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

kõigepealt võik eelsüüteküünlad nt üle vaadata, samuti võib küte alla vajuda.
ando4
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 01.09.2006 13:06 37

Postitus Postitas ando4 »

Et küte alla vajub on loogiline.Kuna täpselt selline tunne et midagi jääb puudu(nagu vool või kütus)aga millest see tingitud võib olla et kütus alla vajub.Mootor veab täiesti tühja...mitte üks mats nagu õeldakse ja siis järsult läheb tööle ja nurrub puhtalt.
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

viga siis ilmselt pumbas ikka, kui küte alla vajub. selle vastu odav ja efektiivne lahendus on ise tagasivooluklapi paigaldamine sissevoolutorustikku.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Lõdvad tagasivoolu voolikut klambrid lasevad kütte tagasi. Sai enda autol need üle käidud ja peale seda pole kütus tagasi vajunud ja pole ka mingit lisaklappi vaja läinud.
525 TDS´a EXECUTIVE
cedar
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18.08.2005 21:46 11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas cedar »

tere ,ise vaevlesin ka selle sama probleemi käes ,et auto ei tahtnud hommikuti käivituda korralikult,sai siis käidud sellega peterburi mnt diislikeskuse diaknostikas ,mis ütles ,et kas viga on selles ,et kas on õhk kütte süsteemis või on selle paagisisese pumbaga midagi,ja pärast tuligi välja ,et see paagisisene pump ei töötanud üldse.Pärast selle pumba tööle saamis on tegu nagu uue autoga :käivitub ilma igasuguste probleemideta ja küttekulu vähenes märgatavalt.
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

kuidas sa selle pumba tööle said? ostsid uue? kuidass seda vahetatakse?

Ma usun, et mul kah see läbi, kui süüte sisse panete siis peaks ta olema kuulda, aga mul enam ei ole midagi kuulda.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Postitus Postitas Tarmo_N »

kollane tuluke pihusti märgiga tähendab et filtris on vett.mul kah 525tds.mure oli sama.vahetasin filtri ja mured lakkasid.ja etteande pump hakkab tööle ainlt siis kui käivitad ja kui käima läheb jääbki tööle.pump tuleb paagist väga lihtsalt ära.mõlemal pool pumpa on sellised körvad.vajutad mõlemad näppudega kokku ja t5õmbad pumpa üles.hoidke paagis rohkem kui 20 toopi kütet ja kütus jõuab ise filtrini.kui aga pump ei tööta siis on ta lihtsalt takistus.igatahes alustage filtri vahetusest.viljar teab täpselt mis veoka filter sinna sobib.originaal maksab 300 eeki vale filter 40 eeki.2,5 tds on filtri suhtes väga tundlik.dde aju kõrval on ka pumba relee.kui ühte juhtmesse voolu lasta hakkab pump tööle.ise ei soovita ma seda teha.võid aju maha kärsatada.juhtme värvus oli vist roheline pruuniga.ja relee oli nelja jalaga.mitte viiiega.kui veel küsimusi siis aitab kui mulle helistada 58087189.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
ando4
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 01.09.2006 13:06 37

Postitus Postitas ando4 »

Filtri jutul on jumet.Eile siis nokisin selle välja ja see oli ikka väääga must.Kloppisin ja putitasin teda väheke ja paigaldasin tagasi.Täna hommikul käivitus probleemiteta(paremini kui enne üldse),ostsin nüüd uue filtri ja vaatab mis nüüd saab.Aga müügimees soovitas osta peugeoti filter pidi olema väga hea.
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

peab kah filtri vahetama, lähen ostan homme, aga millist filtrit osta? Kas erineva hinnaga saab siis samasugust filtrit?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult.Mul pandud tagasivooluklapp vahele,siis on filtrid uued jne.Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Imre323 kirjutas:Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult.Mul pandud tagasivooluklapp vahele,siis on filtrid uued jne.Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Prooviks isegi seda klappi.
Kust seda võimalik soetada?
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
Imre323
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.05.2006 16:57 21
Asukoht: Võru Wermo
Kontakt:

Postitus Postitas Imre323 »

igast varuosade poes peaks olema..umbes 125kr
ando4
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 01.09.2006 13:06 37

Postitus Postitas ando4 »

Mina vahetasin filtri ja asi toimib,auto käivitub nüüd probleemideta.
Aga räägime siis veel selles bmw-st.Nimelt mingi huvitav lüliti kapoti all.Asub ta juhi pool kaismete ja releede kasti kõrval.Seal ta on aga milleks ei tea mina.Kas see on tehase poolt sinna pandud või on seotud signalisatsiooniga?kui muuta lüliti asendi ei muutu nähtavalt ,kuuldavalt ega ka tuntavalt midagi.
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

Imre323 kirjutas:Ei tea mis see päris õige asi on et 525tds käivituks korralikult .Kylmast peast läheb kohe poole pöörde pealt käima.Aga kui on soe siis ei taha kohe kuidagi minna.Vahle isegi 5-6sek ketran enne kui läheb.
Oskab keegi öelda?
Ma pidin kah vahepeal ketrama, aga vaatasin, et mul olid kõiksugused voolikud seal lahti ununenud kollektorit näppides. vaata üle endal kah kas midagi ripub, sina kütusefiltri juurde peaks üks jooksma, see kõige valusam vast.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Kratt
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.12.2005 18:11 41
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Kratt »

Hakkas kah hommikuti käivitamisega probleeme tulema, kuid minul oli asi lihtne, vahetasin ülevoolu torud pihustite ja pumba vahel ära ja käivitub jälle ilusti. Voolikud muutuvad lihtsalt nii rabedaks, et pealt vaadates on korras, kuid lasevad kütusel ikkagi alla vajuda.
Diisel maamehe lemmik :P 5044107
Vasta