E34 525TDA Kas veepump, termostaat või...?
E34 525TDA Kas veepump, termostaat või...?
Sõitsin tanklasse, autost välja autosse tagasi, ristile paremale ja minek. vast 500m pärast kaob masinal jõud ära, vaatan, käik sees. käik välja, läheb pöördesse, käik sisse, jõudu pole. Pilk peeglisse, aurupilv taga, pilk armatuuri, temp punasel, syyde välja, teeäärde.
Auru tuleb kui vanaaja veduril. Kapotialla kaedes ei tähelda mujalt leket kui paisupaagi korgist. Ootasin pool tunnikest, pumpasin lõdvikuid, sõitsin 1km, temp hakkab punasele ronima. Ülemine lõdvik punnis kui kummipall, salongist kaob soe ära, alumine radikalõdvik külm, paisupaaki eriti midagi ei tule kui voolikuid pigistada. Jahutusvedelikku läks peale vast ca liiter.
Eellugu on selline.
Kusagilt tilkus jahutusvedelikku, juhipoolt. Tühikäigul oli kuulda ebamäärast imelikku heli, nagu mingi lõtk kusagil mootori juures. Peale tänast, kahtlustan esmalt veepumpa, siis termostaati. Edasi enam kahtlustada ei taha
Kas see, et mul masinal jõud ära kadus, on miski BMW elektroonika mis kuuma motot piinata ei lase, või oli siis midagi väga pees juba?
Auru tuleb kui vanaaja veduril. Kapotialla kaedes ei tähelda mujalt leket kui paisupaagi korgist. Ootasin pool tunnikest, pumpasin lõdvikuid, sõitsin 1km, temp hakkab punasele ronima. Ülemine lõdvik punnis kui kummipall, salongist kaob soe ära, alumine radikalõdvik külm, paisupaaki eriti midagi ei tule kui voolikuid pigistada. Jahutusvedelikku läks peale vast ca liiter.
Eellugu on selline.
Kusagilt tilkus jahutusvedelikku, juhipoolt. Tühikäigul oli kuulda ebamäärast imelikku heli, nagu mingi lõtk kusagil mootori juures. Peale tänast, kahtlustan esmalt veepumpa, siis termostaati. Edasi enam kahtlustada ei taha
Kas see, et mul masinal jõud ära kadus, on miski BMW elektroonika mis kuuma motot piinata ei lase, või oli siis midagi väga pees juba?
BMW Diesel Power
mnjah, eks ma akkan termostaadist pihta, vaatan kas see reageerib keetmisele. veepumbale lähenen ehk nädalavahetusel. kõige lollim lugu on, et asun pea kesk-soomes, seega pole meistrimehi ka käepärast ega varuosi. tööriistad ehk veel leiab.
antud teemal pädevaid foorumlasi/klubilisi ei asu Tampere kandis?
antud teemal pädevaid foorumlasi/klubilisi ei asu Tampere kandis?
BMW Diesel Power
niih, kohe hakkan termostaati keetma, kuid järjest rohkem on tunne, et veepump andis saba...
möödaminnes võtsin maha õhufiltri, nii musta polegi vist näinud, eelmine omanik tunnistas ausalt, et ta on seda mõned korrad puhastanud imuriga... näis mis kyttekuluga ning minekuga saab kui uus filter lisatud
kuidas ventikas küljest saada tuleb kah foorumist uurida...
ja oskab keegi öelda palju termostaat ja veepump maksta võivad? ideepoolest siin soomes hind peaks nagu sama olema, eesti jupid tellitakse ju siitkaudu enamus...
EDIT: Enne vee keemaminekut oli näha kuidas klapp avanema hakkab ja tiba enne päris keemaminekut oli siis päris lahti. pärast vee jahtudes vajus uuesti kinni.
ja kusjuures ei oska ma leida, kuidas see tiivik eest tuleb ja veepumba kätte saab...
ning tagantjärgi mõtlema hakates oli veel selline anomaalia masinal, et kiirendades tuli kõvasti paremini sooja salongi kui niisama kulgedes...
möödaminnes võtsin maha õhufiltri, nii musta polegi vist näinud, eelmine omanik tunnistas ausalt, et ta on seda mõned korrad puhastanud imuriga... näis mis kyttekuluga ning minekuga saab kui uus filter lisatud
kuidas ventikas küljest saada tuleb kah foorumist uurida...
ja oskab keegi öelda palju termostaat ja veepump maksta võivad? ideepoolest siin soomes hind peaks nagu sama olema, eesti jupid tellitakse ju siitkaudu enamus...
EDIT: Enne vee keemaminekut oli näha kuidas klapp avanema hakkab ja tiba enne päris keemaminekut oli siis päris lahti. pärast vee jahtudes vajus uuesti kinni.
ja kusjuures ei oska ma leida, kuidas see tiivik eest tuleb ja veepumba kätte saab...
ning tagantjärgi mõtlema hakates oli veel selline anomaalia masinal, et kiirendades tuli kõvasti paremini sooja salongi kui niisama kulgedes...
Viimati muutis aatom, 06.10.2006 18:51 18, muudetud 1 kord kokku.
BMW Diesel Power
et nagu kuidas ikkagi tiivik tuleb ära? mootor liigub ju kaasa kui keerata üritan...
oletame et saan tiiviku kätte, edasi kohtun viskosiduriga mille küljes 4 polti, kas alles siis kui needki lahti, jõuan veepumbani?
ja tiiviku otsas on mingi metallrõngas, mille all pisike pulk, misasi see on?
oletame et saan tiiviku kätte, edasi kohtun viskosiduriga mille küljes 4 polti, kas alles siis kui needki lahti, jõuan veepumbani?
ja tiiviku otsas on mingi metallrõngas, mille all pisike pulk, misasi see on?
BMW Diesel Power
Löö võtit haamriga. Põrutab lahti.aatom kirjutas:et nagu kuidas ikkagi tiivik tuleb ära? mootor liigub ju kaasa kui keerata üritan... ?
Viskosidur on tükkis tiivikuga, eemalduvad koos. 4 polti on vast rihmaratta omad. Need lahti ja siis veepump on omakorda perimeetril olevate poltidega kinni. Veepump tuleb kena plumpsuga välja ja läigatab klaasitäie vedelikku maha. Ole valmis.oletame et saan tiiviku kätte, edasi kohtun viskosiduriga mille küljes 4 polti, kas alles siis kui needki lahti, jõuan veepumbani?
Sõidurõõm
kui rihm on maas, ei ole võtmele pealelöömisest mingit tolku, kogu värk käib ju täitsa vabalt ringi. rihm peal, siis käis kogu mootor kaasa. koputasin või vajutasin sujuvalt või äkki, vahet pole.
rullikul on 4 polti, need keerasin lahti, ei juhtunud ka midagi. ideepoolest peaks see kusagilt maha tulema?
yhesõnaga olen ma hädas kui mustlane mädas, väga oleks vaja detailset samm sammule juhendit, kuidas see pagana veepump kätte saada.
muidu ilkumised ja postid a la: "oci foorumist" paluks endale jätta, olen otsinud.
veelkord, igasugune info on teretulnud siia posti, PS või msni aadressil tserblatt@hotmail.com
rullikul on 4 polti, need keerasin lahti, ei juhtunud ka midagi. ideepoolest peaks see kusagilt maha tulema?
yhesõnaga olen ma hädas kui mustlane mädas, väga oleks vaja detailset samm sammule juhendit, kuidas see pagana veepump kätte saada.
muidu ilkumised ja postid a la: "oci foorumist" paluks endale jätta, olen otsinud.
veelkord, igasugune info on teretulnud siia posti, PS või msni aadressil tserblatt@hotmail.com
BMW Diesel Power
üäää... mees... ma su pärast panen tööriided selga tagasi ja läen vastupidi murdma... tnx siiskiM.P kirjutas:No ütleme siis vastupidise keermega on see asi seal küljes. Väljendasin end vähe valesti . Ja keerama peaks siis kui rihm peal ja pingul. Endal pidin ikka päris mitu vopsu talle haamriga andma enne kui lahti põrutas, nii et kannatust ja pikka närvi
BMW Diesel Power
niih, sain asja lahti, veepumba tiivik oli võlli otsast lahkunud. 2 osakest on ka kusagil mootoris ekslemas
uus pump mittemetallist tiivikuga 44 eest. materjal kõliseb kui metall, kuid pole seda siiski, miski imelik kõva plastik.
lähen kokku kruvima.
uus pump mittemetallist tiivikuga 44 eest. materjal kõliseb kui metall, kuid pole seda siiski, miski imelik kõva plastik.
lähen kokku kruvima.
Viimati muutis aatom, 12.10.2006 20:15 35, muudetud 3 korda kokku.
BMW Diesel Power
ja ta liigub taas kuna tuulekoguja pole peal, siis käib kui ikarus bussil ventika laulmine lisaks sõidu ajal
tegin esimese 10km ringi, temp normaalne, sooja tuli ka tuppa. mingit kõrvalist heli kõrv ei tabanud.
aga endiselt on kysimus mis jublaka ma ventika pealt lahti sain, homme lisan pildi sellest kui niisama vastust ei leia.
1 anomaalia on veel. enne veepumba minekut näppisin käsipidurit ja nüüd on nii, et esimesed 2 klõpsu käivad tyhjalt. pukseerides oli nöör koguaeg ise pingul, kas see on automaadi eripära, või mul kässar peal? eelmine omanik eriti ei kasutanud antud kangi
tegin esimese 10km ringi, temp normaalne, sooja tuli ka tuppa. mingit kõrvalist heli kõrv ei tabanud.
aga endiselt on kysimus mis jublaka ma ventika pealt lahti sain, homme lisan pildi sellest kui niisama vastust ei leia.
1 anomaalia on veel. enne veepumba minekut näppisin käsipidurit ja nüüd on nii, et esimesed 2 klõpsu käivad tyhjalt. pukseerides oli nöör koguaeg ise pingul, kas see on automaadi eripära, või mul kässar peal? eelmine omanik eriti ei kasutanud antud kangi
BMW Diesel Power
seda kuulen minagi esimest korda,poes vedelevad termosidurid nii kuidas jumal juhatab ja ei ole veel mina kuulnud et see midagi teeks
aga see on termosiduri viga kui undab nagu ikarus või zil,sidur on kinni jäänud katseta kellegi teise auto peal kui raskelt sidur ventikat liigutada laseb ja vördle enda omaga.ise ostsin uue ja see ei pannud ILMA ASJATA ventikat undama
aga see on termosiduri viga kui undab nagu ikarus või zil,sidur on kinni jäänud katseta kellegi teise auto peal kui raskelt sidur ventikat liigutada laseb ja vördle enda omaga.ise ostsin uue ja see ei pannud ILMA ASJATA ventikat undama
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
J A M A J U T T ! !aatom kirjutas:ei maininud seda küll keegi mulle, pikutas mitu päeva pagassis. mis nüüd siis?M.P kirjutas:Mul ka ilma tuulekogujata,aga ei unda miskit see ventikas. Ega keegi sulle ei maininud, et ventikat ei tasu lapiti maha panna vaid tuleb säilitada püstasend tal.
Ei juhtu midagi selle siduriga!
kuna zonest linkimine ei toimi, siis lisan lingid
veepumbad
http://www.zone.ee/aatom/BMW/veepumbad.jpg?2
jubinad mis mu ventika küljest puudu praegu on. suurema jupi 1 ots oli mingi silikoonilaadse asjaga ventika kylge pandud, teine oli omas pesas.
http://www.zone.ee/aatom/BMW/jublakad.jpg?2
misasi see on? Kas siis kui tagasi panen, kaob IkarusZIL ära?
veepumbad
http://www.zone.ee/aatom/BMW/veepumbad.jpg?2
jubinad mis mu ventika küljest puudu praegu on. suurema jupi 1 ots oli mingi silikoonilaadse asjaga ventika kylge pandud, teine oli omas pesas.
http://www.zone.ee/aatom/BMW/jublakad.jpg?2
misasi see on? Kas siis kui tagasi panen, kaob IkarusZIL ära?
BMW Diesel Power
Viskosidur ei saagi ju töötada, kui osa juppe puudu on Oled eemaldanud bimetalli ja tihvti, mis juhivad:aatom kirjutas:jubinad mis mu ventika küljest puudu praegu on. suurema jupi 1 ots oli mingi silikoonilaadse asjaga ventika kylge pandud, teine oli omas pesas.
http://www.zone.ee/aatom/BMW/jublakad.jpg?2
misasi see on? Kas siis kui tagasi panen, kaob IkarusZIL ära?
http://www.kfz-tech.de/ViskoluefterZ.htm
kalt - külm
warm - soe
heiss - kuum
Sõidurõõm
tänud suured. mu ventikas arvab praegu ju, et moto on jubekuum, seepärast ongi see IkarusZIL häälSvenp kirjutas:Viskosidur ei saagi ju töötada, kui osa juppe puudu on Oled eemaldanud bimetalli ja tihvti, mis juhivad:aatom kirjutas:jubinad mis mu ventika küljest puudu praegu on. suurema jupi 1 ots oli mingi silikoonilaadse asjaga ventika kylge pandud, teine oli omas pesas.
http://www.zone.ee/aatom/BMW/jublakad.jpg?2
misasi see on? Kas siis kui tagasi panen, kaob IkarusZIL ära?
http://www.kfz-tech.de/ViskoluefterZ.htm
kalt - külm
warm - soe
heiss - kuum
homme fixin ära.
BMW Diesel Power
kunagi oli mul sierral termosidur p...s ja siis vötsin ka selle jubina ära ja ei midagi-ikka liikus väga kergelt ,siis et jahutaks sai augud läbi puuritud ja poldid pandud,sügisel puhus auto alt köik puulehed ära kui gaasi andsin-lahe oli siis 1,6-ne sierra zil-i häälega
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
niih, kõik jubinad said tagasi oma kohtadele ning polnud isegi liimi vaja, läks paika ja jäigi, ju sis miski osavam mees oli seda enne mind näppinud. IkarusZIL helid sellega kadunud
kokkuvõtteks võib VIST öelda, et pääsesin ehmatusega, auto liigub/kõlab samamoodi kui varem ning mingeid anomaaliaid ei näita.
eks homne päev näitab lõplikult, siis on pikk ots Tamperest Võrru tehtud.
kokkuvõtteks võib VIST öelda, et pääsesin ehmatusega, auto liigub/kõlab samamoodi kui varem ning mingeid anomaaliaid ei näita.
eks homne päev näitab lõplikult, siis on pikk ots Tamperest Võrru tehtud.
BMW Diesel Power