Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
probleem siis selline, et oleks klaas vaja tervelt kätte saada
aga ei oska seda hästi
äkki keegi jagab nõuandeid, kuidas saaks võimalikult lihtsalt ja koduste vahenditega tagumise klaasi eemaldatud
Kustas kirjutas:Salongist hakka vaikselt lapiku kruvikeerajaga tihendit välja ajama.
esimese klaasiga tegin nii(oli äärest mõras natuke juba) aga läks mõrdesse
seal oli vahel veel mingi liimi taoline asi ka, tihend tuli kere küljest ikka suht raskelt ära
aga noh kui mingit lihtsamat moodust pole siis homme võtan kruvika kätte ja proovin uuesti
Välimised liistud võtad tihendi vahelt ära ja hakkadgi seestpoolt ülemist nurka välja suruma, siis kui tihend juba välja hakkab tulema ühest servast lükkad ettevaatlikult sealt edasi, asi väga lihtne.Tihendit aita ikka seestpoolt järgi nagu eelnevad juba mainisid.
Kõige ohutum ikka nööriga. Võtad ümbes 5mm jämeda nööri, ajad selle tihendi ülaosa ja külgede ülatuses tihendi vahele ning lükkad ilusti klaasi eest ära.
Olen näinud sellist tehnikat.
Liist tihendist välja ja jalgadega seespoolt surudes vajus klaas ilusti välja.
Tundub jõhkrana aga välja nägi küll tõeliselt lihtne ja mugav.
Tagasi pannes olen näinud nii nööri tehnikat..no jah..lae materjal võib kortsu kiskuda, kui ka kruvikeeraja tehnikat, lihtsalt sisse vajutades ja pisikese kruvikeeraja otsaga kaasa aidates saadi klaas täiesti paika.
See liistu tagasi ajamine käis sama moodi pisikese kruvika otsaga.
Eks erinevatel tegijatel erinev tehnika.
See jutt tugineb e30 kerel oleva taga klaasi eemalduse ja paigalduse põhjal nähtul.
e28 peaks vist sarnane olema selles vallas.