tehasesigna kaldeandur
tehasesigna kaldeandur
autoga üle Soome lahe sõites on tuulisema ilmaga olnud selline lugu, et loksutab signa käima. esimene kord anti teada, käisin võtsin maha, teine kord üürgas arvatavasti terve see tund ja 40 minutit
küsimus ongi, kas on võimalik autot ka nii lukku panna, et ei rakenduks signa? esimene kord oli auto laeva kõhus ja uksed lahti, sest muudmoodi ma teda vaikima sundida ei suutnud/osanud. ukselukud on Tallinnas millegipärast puruks löödud, ehk siis nendest midagi kinnilahti keerata ei anna. Pagassilukk paneb vaid kinni, lahti enam ei tee.
küsimus ongi, kas on võimalik autot ka nii lukku panna, et ei rakenduks signa? esimene kord oli auto laeva kõhus ja uksed lahti, sest muudmoodi ma teda vaikima sundida ei suutnud/osanud. ukselukud on Tallinnas millegipärast puruks löödud, ehk siis nendest midagi kinnilahti keerata ei anna. Pagassilukk paneb vaid kinni, lahti enam ei tee.
BMW Diesel Power
aga äki avaldad mullegi kuidas ilma signata puldist lukku panna. originaalpult tundub olevat, võtme sees ta elutseb.Nu kirjutas:e34 tehase signal on küll nii lukustus kui ka topeltlukustus võimalik orig. puldist panna ilma signata.
Kaldeanduri äkki saad lahti ühendada ajutiselt. Asub pagassis vasaku poole katte taga. (e34 jällegi)
E34 mul ikka jah.
BMW Diesel Power
Mul töötab lihtsalt lukustamine kui vajutan ümmargust nuppu.aatom kirjutas:aga äki avaldad mullegi kuidas ilma signata puldist lukku panna.
Alarmi panekuks ümmargune, kandiline ja siis ümmargune nupp jälle.
mis leheküljel see on ma nagu ei leia üles oma algtasemel saksa keele oskusega.priitv8 kirjutas:Võta vaevaks auto kasutusjuhendit lugeda!
huvitav, pean proovima. aga kuidas ma aru saan et on signa või siis lihtsalt lukus? tulede vilkumisest?Nu kirjutas:Mul töötab lihtsalt lukustamine kui vajutan ümmargust nuppu.aatom kirjutas:aga äki avaldad mullegi kuidas ilma signata puldist lukku panna.
Alarmi panekuks ümmargune, kandiline ja siis ümmargune nupp jälle.
Tänan soovituse eest!priitv8 kirjutas:Võta vaevaks auto kasutusjuhendit lugeda!
Võtsin selle vaevaks lausa siis kui auto ostsin. Kuna kasutusjuhendit kaasas polnud, siis sain siit foorumist juhendilingi, mis aga ei andnud vastust mu küsimusele.
Järelikult küsingi foorumist, või võib siin kirjutada vaid kui palju mu auto kytet võtab ja kui kiiresti 0-100kmh käib ning muidu tatti pritsida?
OT, aga otsinguga on mul vähemalt nii, et sõna otsides annab näiteks 73 tulemust, võtad teema lahti, loed. Back vajutades on errori leht ja veelkord ilma tulemusteta otsingu alguse leht.
BMW Diesel Power
Minu 92 aasta omas lk 11 ja 59.Nu kirjutas:mis leheküljel see on ma nagu ei leia üles oma algtasemel saksa keele oskusega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
OK, tore. Samas soovitan Sul minna seal Tamperes BMW esindusse ja osta oma auto aastakäigule vastav, nt soomekeelne, juhend. Seal on siis ka õige võtme pilt sees.aatom kirjutas:Tänan soovituse eest!
Võtsin selle vaevaks lausa siis kui auto ostsin. Kuna kasutusjuhendit kaasas polnud, siis sain siit foorumist juhendilingi, mis aga ei andnud vastust mu küsimusele.
Aga pmst on nii, et kui peale lukustamist vajutada 2x alarmi aktiveerimise nuppu, siis ei lähe kallutusandur aktiivseks. Seda kinnitab LED-i kustumine korraks armatuurlaual.
Sama op. on ka võtmega teostatav.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tänud. sellest jutust oleks võinud ju alustadagi, oleks mitu tigedat posti ära jäänud. PEACE!priitv8 kirjutas:OK, tore. Samas soovitan Sul minna seal Tamperes BMW esindusse ja osta oma auto aastakäigule vastav, nt soomekeelne, juhend. Seal on siis ka õige võtme pilt sees.aatom kirjutas:Tänan soovituse eest!
Võtsin selle vaevaks lausa siis kui auto ostsin. Kuna kasutusjuhendit kaasas polnud, siis sain siit foorumist juhendilingi, mis aga ei andnud vastust mu küsimusele.
Aga pmst on nii, et kui peale lukustamist vajutada 2x alarmi aktiveerimise nuppu, siis ei lähe kallutusandur aktiivseks. Seda kinnitab LED-i kustumine korraks armatuurlaual.
Sama op. on ka võtmega teostatav.
BMW Diesel Power
Kas tal on vähe suurem kandline pistik millel on taga kaks juhet ja mitmeid tühje klemmiauke? Enda masinal nimelt avastasin sellise pistiku sealt polstri tagant, kuid seda ei ole seal kuskile ühendadaKaldeanduri äkki saad lahti ühendada ajutiselt. Asub pagassis vasaku poole katte taga. (e34 jällegi)
525 TDS´a EXECUTIVE