SUUR JAMA 525 91 141kw

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

SUUR JAMA 525 91 141kw

Postitus Postitas Kaspar316 »

Autol lekkis alt õli, lasin vahetada karteripõhja tihendi kuna tundus, et selles viga, sellest muidugi kasu ei olnud.
Päev hiljem läks vesi keema.
Lasin vahetada veepumba, kuna see oli õhtal ning termostaadi.
Praegu on nii, et sõita saab kuid radikas susiseb, jahutusvedelik kaob kiirelt minema(ka radikas on leke), madalatel pööreter töötab mootor ebaühtlaselt, salongi sooja sisse ei tule(nädal tagasi tuli).

Ilmselt viga siis plokikaanes või plokikaane tihendis, õhk pääseb jahutussüsteemi ning blokeerib vee ringluse ja vesi pääseb mootorisse, mis põhjustab mootori jukerdamise.

Küssa: kas karteripõhjast käib ka jahutusvedelik läbi, et kui see kehvasti tagasi pandi, kas võib probla olla seal, mitte plokikaanes?
Muide jahutusvedelikkus on õli sees...

Olukorra lehandus on mootorivahetus või plokikaane probleemi remont(kui karteripõhja hermeetilisuses viga ei saa olla), aga seda ma hetkel teha ei taha kuna mul vaja autot kasutada. Poes müüakse vedelikku, mis valatakse jahutussüsteemi eesmärgil ummistada silindrite ja jahutussüsteemi vahelised lekked, kas kellelgi on kogemusi, et see asi on ka toimind, võiks ju proovida ajutise lahendusena...?
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

karterikaanest nüüd küll jahutusvedelik läbi ei käi.möginast ei tohiks ka kasu olla. lihtsalt plokikaane tihendi vahetamisest võib aidata, kontrollida ka muidugi seda et kaas ise kõver ei oleks.
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

kuidas kaane kõverusest teadlikuks saaks?
Tegin siukest testi, et külmana keerasin vee korgi maha, andsin gaasi ja plokikaane jama puhul pidi pika joa radikast välja viskama, mida ei juhtund.
A see test on vb jama ka.
No selle täitevedeliku puhul, müüjad rääkisid, et on ikka inimesi aidanud, loomulikult pole tegu mingi 100%-se asjaga aga siiski proovida ju võib, maksab 60kr, plokikaane kulutused algavad 5000-st vms, ei usu, et see paljas müügi jutt ka oli ja mul oleks abi, kui ma selle probla lühiajaliseltki lahendatud saaks.
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: SUUR JAMA 525 91 141kw

Postitus Postitas hansu »

Kaspar316 kirjutas: Poes müüakse vedelikku, mis valatakse jahutussüsteemi eesmärgil ummistada silindrite ja jahutussüsteemi vahelised lekked, kas kellelgi on kogemusi, et see asi on ka toimind, võiks ju proovida ajutise lahendusena...?
Kunagi Golfil sai kasutatud ja toimis. Aga asi oli siis selline et survet süsteemi ei tekkinud, õli ja jahutusvedelik ei segunenud. Vaid seistes imbus jahutus vedelik ühte silindrisse.
Tegemist oli mingi mögina või pulbriga (täpselt ei mäleta) mis meenutas saepuru.
regaja1
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.08.2005 21:40 10
Asukoht: Ah?ja!

Postitus Postitas regaja1 »

5000-kr ja asi korras 60-kr ja ei juhtu midagi, väljaarvatud mootori veel kehvem jahtumine põhjustatud torude ummistamisest mögina poolt termostaat kah võib kinni jääda[enda kogemus]
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

no termostaadi ma võtan ära ja kui õpetust jälgida peab tegelt jahutussüsteemi spetsialse vedelikuga enne puhastama
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

No mingi jama ära küll hakka sinna sisse kallama!
Võta kaan maha rihtlatt peale ja asi selge!
Üldiselt soovitan sul kaane maha võtta ja tegemisse viia ning uus tihend ja asi korras!
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

siin pole kaanega enam midagi teha, mootorist tilgub kõiki vedelikke, mis tilkuda saab, tossab kõvasti, varsti sureb kätte ära see mootor või lendab õhku. Väga meeldiv oleks kui keegi mulle kõrvalteelt peateele ette sõidaks ;)
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

võtsin küünlad maha mootoril, üks neist on õline, mis sellest järeldada võib?
Kasutaja avatar
Algu
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 20.04.2005 21:57 31
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Algu »

et jäta oma auto keset rautteed seisma ja pane jooksu.Numbrid ja kerenumer ka võta ära ja ongi kõik :cool: ei aga jah kaan maha siis on selge mis vead on.rõngas võib puru olla.klapisääre tihend.plokikaane tihend.jne võib viga olla.
BMW-See On Auto
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

mis see tähendab, et ühelt silindrilt küünla ära võttes nagu eriti suurt muutust ei ole, aga teiselt ära võttes teeb hirmuäratavat traktori häält? on see ohtlik, kui mootori nii töötab mõni mint, vabakäigul?
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

no kui sa võtad ühelt küünla maha ja midagi mootori töös ei muutu, siis see silinder sul ei tööta, ehk sõidadki ringi 5 silindrilise masinaga, võtad töötavalt silindrilt küünla maha, töötab sul mootor ju ainult 4 silindriga, sellest ka see hääl. selle ohtlikkusest ei oska midagi rääkida.
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

tegelt ikka ei ole nii suurt vahet aga siuke asi on küll, et eest poolt lugedes kolmanda või kuuenda silindri välja lülitades ei ole mootor võimeline töötama, sureb välja.
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

r6 mootoril eriti midagi ei muutu ka
see pole ju r3 r4 :D


kuid ikka saab aru kas tsilinder toimis vqi mitte.
Vasta