Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Niisiis, mul on au omada 94 aasta Bmw 525 tds touring-ut. Probleem on selline, et auto seisab öö ära ja hommikul käima panemisel tuleb gaasi litsuda. Siis käivitub. Nagu küte oleks alla vajunud. Ja vahet pole kui palju kütet on paagis. Ja kui käima ära läheb ja pärast uuesti proovin, siis läheb kohe. Andke nõu palun.
Huvitav, palju see "gaasi litsumine" üldse elektroonilise pumbajuhtimise juures käivitamist aitab?
Pigem jah, on peale pikemat seismist kehva käivituse põhjuseks allavajunud küte.
Peaksid vist ka paagisisest etteande pumpa kontrollima, see ju peaks põhimõtteliselt allavajunud kütte süüte sisse keeramise korral uuesti üles lööma.
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Kõige lihtsam (ja odavam) viga võib olla ka tagasivoolu voolikutes.
Kui need on pragunenud või otsad veninud, vaheta voolikud välja.
Ka sellepärast võib mootori seistes küte alla vajuda.
Nüüd siis autol kõik korras. Vahetasin ära termostaadi, salongifiltri. Sai veel vahetatud vaakumi voolikud ja küttesüsteemi voolikud. Ja kõik täiesti korras. Läheb käima poolest pöördest, salong kiirelt soe.
Bmw on võrratu
alert kirjutas:peapihusti vahelt tõmbab õhku.Vaata et see ei leki, tavaliselt läheb tihend ära ja hakkab lekkima ning tõmbab õhku sisse.
kust tuleb selline jutt et peapihusti vahelt tõmmab õhku.palun mulle ära põhjendada kuidas see mõjutab käivitamist.kõrgsurve osa otsas on ju klapid mis hoiavad et kyte alla ei vaju.kui need ei pea siis olgu kui tihe tahes su pihusti aga kyte vajub siiski alla
Klapp on küll pumba peal, aga kui seda lähemalt uurida, siis on sellel pisike nõelaotsa suurune auk keskel. Ei tea miks see hea on seal, aga nii ta tehtud on. Ja bmw´l laseb kütte alla küll kui tagasivool ebatihe.