Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere siis jälle.Oman sellist isendit siis e28 2.8i
Kas keegi on haininaga jäärada sõitnud.Kas asjal on mingit mõtet või on ta liiga suur ja raske selleks.Piigiga kannataks veel ilma teha aga selle lõbu jaoks pole finantsi.
Viimati muutis sild, 21.11.2006 15:50 36, muudetud 1 kord kokku.
Olen sõitnud, kuid enda lõbuks- selleks sobib ta suurepäraselt.
Üldiselt jääl pole kapotialustel hobustel eritit tähtsust(ilma piigita), loeb ikkagi sõiduoskus. Kuna sul auto olemas, siis mine proovi üks sõit ära ja saad kohe targemaks.
NU seda ma tean jah et kapoti alune ilma piigita midagi ei taha lugeda.Ja sõiduoskust mul üldjuhul isegi on.Aga pole veel rajale saanud katsetama.Ja siin esimeste külmageda alevivahel öösel rallyda-trallida,nu see ei näita veel mis masin rajal teeb
kui sõiduoskust on siis sobib peaaegu iga auto...aga rehvid on küll ikka päris olulised
endal oli suvekatega täna hommikul tõsine probleem auto majaette saada
ma eelmine talv sõitsin järve peale oma 528-ga. kõige hullem polnudki aga hoo üles saamiseks läheb tavaliste naelrevidega kaua aega
aga muidu kurvides liikus küll väga sujuvalt ja rahulikult erinevalt esiveolisest. 1.1 liitrise ford escortiga teeb sellele 2.8 bmw-le ära ma arvan (juhul kui mõlemal on tavalised naast või lamell rehvid)
Mina oma 525tds touringuga eelmisel aastal tegin kohalikul jäärajal kotti kõigile peale tutika Vektra kel olid all tutikad Good Year UG 500 naelad. (niipalju siis kaalust, võimsusest jne)
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- mida kergem auto, seda parem
- võimalikult hea kaalujaotus, ehk siis tagaveolisel mitte liiga raske esiots (50/50?)
- kindlasti piiratud libisemisega differ
- korralikud rehvid
No selle isendiga ikka vähegi tõsisemal, külakal pole midagi peale hakata. Piikidega ei tohi ju selles klassis üldse sõita RWD. Piikidega auto läheb vabaklassi ja selles võib sõita vaid EAL-i litsensiga.