E34. 88, M20, 525i pöörete-tühikäigu anomaalia?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Sammalhabe
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
Asukoht: Tartu

E34. 88, M20, 525i pöörete-tühikäigu anomaalia?

Postitus Postitas Sammalhabe »

Tere!
Mingil ajal tekkis anomaalia, hommikul käivitamisega hakkas kostma mootori juurest lisa-õhu ahmimise häält, millega seoses kõikusid otse loomulikult ka pöörded.
Pisut näputööd ja selgus et kummist detail. nr. 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 on end aja jooksul ammendanud ehk pragu sees. UM pakkus asemele uut 485.- krooni eest koos paketiga oodata 2 nädalat. :) .
Kuna sõita vaja, sai tehtud korralik teibi tjuuning kummi torule ja puhastasin ka det. nr. 3. Hommikul käivitades õhku ei ahmi, kuid pöörded kõiguvad siia-sinna, /ka kuni välja suremise läheduseni ristmikult startides/, sõites tööle 20 min. lõpus mootor soe ja kõik ok. ei mingit kõikumist.
Tööpäeva lõpus, peale 8 t. seismist käivitus korralik , pöörded ei kõigu , kuid jama hakkab jälle hommikul pihta, kui masin on seisnud öö e.10-12 t. :evil:
Lappasin ka otsingus, erinevaid lahendusi on palju, kuid ei midagi kindlat.
Palun mingeid mõtteid, vihjeid, lammutamise - vahetamise ideid sellise teema puhul?
äkki võimalikud vead:
1. õhulugeja- millised nähtused on nässus lugejal ??
2. siis see nr. 3 /kuidas täpselt nimetatakse, mida teeb-ei tee kui on nässus/ ???
3. diagnostika -mida anda võib ?
4. kas teip tjuuning mõjutab asja olemust?
5. lambda ??
mingi asi veel?

Tänan ette vastuste-mõtete eest!
seawolf
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas seawolf »

Teip ei hoia pragu või lõhet koos. Kui uut osta ei raatsi, mätsi silikooniga kahtlased kohad üle. Puhasta tühikäigu mootor ja kui hakkama saad ka õhulugeja.
Sammalhabe
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sammalhabe »

No nii det. nr. 8 vahetatud, kui ikka hommikul toimub pöörete kõikumine milline möödub mootori töö temp. saabudes. :evil:
Vastuseta jäävad ikka püstitatud küsimused, palun vastake.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Temperatuuriandur? Kui see peaks pidevalt näitama, et mootor soe, siis ei toimugi külmkäivitusrikastust ja käib väga lahjalt.
PS selle anduri takistus väheneb temp. tõustes!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

3. diagnostika -mida anda võib ?
Vastused kõikidele Sinu küsimustele ;)
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Sammalhabe kirjutas:No nii det. nr. 8 vahetatud, kui ikka hommikul toimub pöörete kõikumine milline möödub mootori töö temp. saabudes. :evil:
Vastuseta jäävad ikka püstitatud küsimused, palun vastake.
Kuidas sa nii kiiresti kätte said ?( det.nr.8 )
Ma ootan juba nädal aega , pole laos !!!
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Sammalhabe
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sammalhabe »

Öeldi et mingist vahelaost leiti ülesse ???? Ise kah ei tea täpselt :D , aga oh seda õnne ja rõõmu et uus kumm jälle peal :D

:( aga viga püsti veel , eks laup hakkab otsima ja lammutama
Sammalhabe
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sammalhabe »

Sai siis asja lammutatud , võtsin lahti õhulugeja det. 1, puhastasin ära seest, ( igaks juhuks keeruliste osade kallale ei läinud) , samuti puhastasin ära det. nr. 3 nii palju kui võimalik ( laiali ei kiskunud, seal sees keerlev ketas mis sulgeb ja avab mõlemad avad, või äkki oleks pidanud??) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Tulemused : puhastamisega kadus pöörete kõikumine siia-sinna , kuid nüüd 6 päeva hiljem andis see endast korraks märku , tuleb vist ikka diagnostikasse käik teha
Vasta