E34. 88, M20, 525i pöörete-tühikäigu anomaalia?
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
- Asukoht: Tartu
E34. 88, M20, 525i pöörete-tühikäigu anomaalia?
Tere!
Mingil ajal tekkis anomaalia, hommikul käivitamisega hakkas kostma mootori juurest lisa-õhu ahmimise häält, millega seoses kõikusid otse loomulikult ka pöörded.
Pisut näputööd ja selgus et kummist detail. nr. 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 on end aja jooksul ammendanud ehk pragu sees. UM pakkus asemele uut 485.- krooni eest koos paketiga oodata 2 nädalat. .
Kuna sõita vaja, sai tehtud korralik teibi tjuuning kummi torule ja puhastasin ka det. nr. 3. Hommikul käivitades õhku ei ahmi, kuid pöörded kõiguvad siia-sinna, /ka kuni välja suremise läheduseni ristmikult startides/, sõites tööle 20 min. lõpus mootor soe ja kõik ok. ei mingit kõikumist.
Tööpäeva lõpus, peale 8 t. seismist käivitus korralik , pöörded ei kõigu , kuid jama hakkab jälle hommikul pihta, kui masin on seisnud öö e.10-12 t.
Lappasin ka otsingus, erinevaid lahendusi on palju, kuid ei midagi kindlat.
Palun mingeid mõtteid, vihjeid, lammutamise - vahetamise ideid sellise teema puhul?
äkki võimalikud vead:
1. õhulugeja- millised nähtused on nässus lugejal ??
2. siis see nr. 3 /kuidas täpselt nimetatakse, mida teeb-ei tee kui on nässus/ ???
3. diagnostika -mida anda võib ?
4. kas teip tjuuning mõjutab asja olemust?
5. lambda ??
mingi asi veel?
Tänan ette vastuste-mõtete eest!
Mingil ajal tekkis anomaalia, hommikul käivitamisega hakkas kostma mootori juurest lisa-õhu ahmimise häält, millega seoses kõikusid otse loomulikult ka pöörded.
Pisut näputööd ja selgus et kummist detail. nr. 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 on end aja jooksul ammendanud ehk pragu sees. UM pakkus asemele uut 485.- krooni eest koos paketiga oodata 2 nädalat. .
Kuna sõita vaja, sai tehtud korralik teibi tjuuning kummi torule ja puhastasin ka det. nr. 3. Hommikul käivitades õhku ei ahmi, kuid pöörded kõiguvad siia-sinna, /ka kuni välja suremise läheduseni ristmikult startides/, sõites tööle 20 min. lõpus mootor soe ja kõik ok. ei mingit kõikumist.
Tööpäeva lõpus, peale 8 t. seismist käivitus korralik , pöörded ei kõigu , kuid jama hakkab jälle hommikul pihta, kui masin on seisnud öö e.10-12 t.
Lappasin ka otsingus, erinevaid lahendusi on palju, kuid ei midagi kindlat.
Palun mingeid mõtteid, vihjeid, lammutamise - vahetamise ideid sellise teema puhul?
äkki võimalikud vead:
1. õhulugeja- millised nähtused on nässus lugejal ??
2. siis see nr. 3 /kuidas täpselt nimetatakse, mida teeb-ei tee kui on nässus/ ???
3. diagnostika -mida anda võib ?
4. kas teip tjuuning mõjutab asja olemust?
5. lambda ??
mingi asi veel?
Tänan ette vastuste-mõtete eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
- Asukoht: Tartu
Kuidas sa nii kiiresti kätte said ?( det.nr.8 )Sammalhabe kirjutas:No nii det. nr. 8 vahetatud, kui ikka hommikul toimub pöörete kõikumine milline möödub mootori töö temp. saabudes.
Vastuseta jäävad ikka püstitatud küsimused, palun vastake.
Ma ootan juba nädal aega , pole laos !!!
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 23.08.2005 16:38 24
- Asukoht: Tartu
Sai siis asja lammutatud , võtsin lahti õhulugeja det. 1, puhastasin ära seest, ( igaks juhuks keeruliste osade kallale ei läinud) , samuti puhastasin ära det. nr. 3 nii palju kui võimalik ( laiali ei kiskunud, seal sees keerlev ketas mis sulgeb ja avab mõlemad avad, või äkki oleks pidanud??) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Tulemused : puhastamisega kadus pöörete kõikumine siia-sinna , kuid nüüd 6 päeva hiljem andis see endast korraks märku , tuleb vist ikka diagnostikasse käik teha
Tulemused : puhastamisega kadus pöörete kõikumine siia-sinna , kuid nüüd 6 päeva hiljem andis see endast korraks märku , tuleb vist ikka diagnostikasse käik teha