E34 24v 110 kw 91a. - tõmbab hinge kinni

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

E34 24v 110 kw 91a. - tõmbab hinge kinni

Postitus Postitas Kristjan.K »

Kõigepealt pole ma foorumit lugedes, oma küsimuse´le ühest vastust saanud.
kiirendamisel tõmbab hingest kinni, ökonomaiser näitab kohe kütusekulu kasvu ja auto on paugust uimane, siis tuleb teravus tagasi jälle.
Samas auto ei sure välja.

Diagnostis käidud, tuttava sõnul käib hästi, ühtlane põlemine
silindrites ja veakoode pole, hiljuti vahetatud lambda, sai küll universaal vahele aga töötab normaalselt, pinge lambdal korras,lambda graafik on veits liiga ümar-võiks tervam olla üeldi, samas küttekulu normis, heitgaasid ka normis. Lambda soendus töötab, kuigi lambda ise hakkab tööle alles siis, kui mootor ise oma töötemperatuuri saavutab - võibolla see on normaalen nii.

eelmine aasta vahetatud küünlad NGK, õhufilter ja bensufilter - enne benafiltri vahetust puperdas...samas kui tõmbab lõõrid kinni ka praegu oletame, kas bensukulu näidik näitaks küttekulu suurenemist kui jõud kaob :?: kui nii, teaks viga otsida auto toitesüsteemist.

Ise kahtlustan vända pöörette andurit, äkki siin suure tormiga ja vihmaga niiskust kuskilt praost saanud ja peksab segast, auto siiski peaaegu 15 a. vana, ja see korpus võib seal olla **** teab mis seisus, autol puudub ka põhjakate.
Nagu lugenud olen, põhjustab see sama vända andur ka auto uimasust kui ta ei tööta korralikult, ja siit edasi ka küsimus, kas mu m50 mootoril on ka nukkvõlli andur, äkki on hoopis see "haige"? Kahtlust süvendab veel see, et peale lambda anduri vahetamist on mootoril ka ainult kohati teravust. Ja 110 kw kohta on ta uimane küll.

Kõige naljakam on see, et viga tuli ka just selle vihmasajuga reede õhtul ja peale diagnostis käimist. Uus aeg juba kokkulepitud aga kuulaksin heameelga ka vanade kalade arvamusi - ette tänades.
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

kontrolli bensiinipump üle
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Re: E34 24v 110 kw 91a. - tõmbab hinge kinni

Postitus Postitas Kristjan_K »

Kristjan.K kirjutas:ja siit edasi ka küsimus, kas mu m50 mootoril on ka nukkvõlli andur, äkki on hoopis see "haige"?
See oleks diagnostis välja tulnud.
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Vahepeal autot näppides, avastasin suure augu õhuvoolikus mis jookseb õhulugejast mootorisse, vahetasin ära, ja paremaks ei läinud.
Tuleval nädalavahetusel katsun vaakum voolikud üle vaadata.
Original BMW Teile
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

Vaheta prooviks tanklat. Sümptomid on suht tuttavad, küll kümneaastatagused ja autoks oli siis e30 1,8i.
BMW f31 325d 160kw 2014a
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Kristjan.K kirjutas:Vahepeal autot näppides, avastasin suure augu õhuvoolikus mis jookseb õhulugejast mootorisse, vahetasin ära, ja paremaks ei läinud.
Tuleval nädalavahetusel katsun vaakum voolikud üle vaadata.
Mul oli sama jama, et see lõdvik katki, ka aju oli avariireziimi läinud. Soovitan kuskil diagnostikas kindlasti läbi käia pärast selle lõdviku vahetust.

teist õhulugejat pole proovinud, äkki viga selles hoopis :?
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Õhulugeja tagantühendamisel muutub mootori töö ebaühtlasemaks, nii et peaks nagu korras olema.
No aga kas diagnostika ei oleks seda juba siis näidanud et aju on avarii reziimil kui eelmine kord käisin, tõenäoliselt oli see voolik siis juba läbi omadega.
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

priitb kirjutas:Vaheta prooviks tanklat. Sümptomid on suht tuttavad, küll kümneaastatagused ja autoks oli siis e30 1,8i.
Tangin 98 ultimat, ja statoilist, peaks suht korralik tankla olema
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Endal tegi sama jama väntvõlli asendi andur. UMist 1200.-
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

draggo kirjutas:Endal tegi sama jama väntvõlli asendi andur. UMist 1200.-
kuidas auto oli, muidu, selline uimane ka? või muidu oli tip-top lihtsalt tõmbas aeg-ajalt hingest kinni?
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Kristjan.K kirjutas:
draggo kirjutas:Endal tegi sama jama väntvõlli asendi andur. UMist 1200.-
kuidas auto oli, muidu, selline uimane ka? või muidu oli tip-top lihtsalt tõmbas aeg-ajalt hingest kinni?
Kui andur sai vahetatud oli masinal nagu uus hingamine kohe. ;)
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

See on see väike karp mis kuuskantidega kinni on pandud, ees, rihma rataste juures?

diagnostikast välja ei tulnud, et too vigane, aga ok panen kõrvataha :)
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
brigaad
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 26.10.2004 21:53 42
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas brigaad »

Kontrollida tasuks ka nukkvõllide asendeid. Aegamööda ketid venivad välja ja nukad muudavad oma asendit. Sellisel juhul klapid avanevad ja sulguvad valel ajal veidi ning minek ja kütusekulu just kannatavad kõvasti selle all. Paaril BMW'l isegi neid paika pannud ja ketid ära vahetanud ning vot siis lähevad täitsa heaks masinad kohe ;)
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

brigaad kirjutas:Kontrollida tasuks ka nukkvõllide asendeid. Aegamööda ketid venivad välja ja nukad muudavad oma asendit. Sellisel juhul klapid avanevad ja sulguvad valel ajal veidi ning minek ja kütusekulu just kannatavad kõvasti selle all. Paaril BMW'l isegi neid paika pannud ja ketid ära vahetanud ning vot siis lähevad täitsa heaks masinad kohe ;)

Kütuse kulu on täitsa ok, maanteel saan 7-8 sajale hakkama, linnas kuskil 10-11 kanti sõltub kuidas tallata muidugi...aga ok jätan selle ka meelde.

Aga normaalne ta ei ole, et asfaldil ratast ringi ei saa, mitte et ma hooraks oma autot aga lihtsalt ei lähe ratas ringi, niipalju kui proovind olen, tõesti tal on teravusest puudu... :| :cry:
Original BMW Teile
truumu

Postitus Postitas truumu »

brigaad kirjutas:Kontrollida tasuks ka nukkvõllide asendeid.
Nende vea puhul oleks kogu aeg jama, mitte vahetevahel
diagnostikast välja ei tulnud, et too vigane, aga ok panen kõrvataha
Harilikult ei tulegi...
Kas käivitamisega pole probleeme olnud?
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

truumu kirjutas: Harilikult ei tulegi...
Kas käivitamisega pole probleeme olnud?
Ei, käib nagu kellavärk, käivitusega pole kunagi probleeme olnud, isegi talvel suurte külmadega läks ilusti.
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

truumu kirjutas:Harilikult ei tulegi...
Kas käivitamisega pole probleeme olnud?
E39 puhul suutis patriku aparatuur ära öelda isegi selle, mitu korda mu nuka andur viga on andnud.
Kas vända anduriga tõesti nii ei ole siis?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kristjan_K kirjutas:
truumu kirjutas:Harilikult ei tulegi...
Kas käivitamisega pole probleeme olnud?
E39 puhul suutis patriku aparatuur ära öelda isegi selle, mitu korda mu nuka andur viga on andnud.
Kas vända anduriga tõesti nii ei ole siis?
Aju võtab vändaanduri andmed aluseks, mille järgi teisi defekteerida
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Eile panin tähele kui auto töötas ja auto taga kuulamas käisin, et midagi sisiseb seal taga, umbes zzzzzzzzzzzzz ja küllaltki kõvasti, see peaks vist bensiini pump olema, hiljem hakkas küll vaiksemalt tööle, aga ikkagi pinises edasi, kas see on märk, et pump hakkab otsasid andma? :?
Võibolla on tõesti viga pumbas, et ei jaksa pumbata peale enam.
Original BMW Teile
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Nii ootan endiselt oma vaakum vooliuid, aga nüüd siis ilmunud ka ebakorrapärane tühikäik, külmalt käib hästi just soojast peast :(
Original BMW Teile
pec
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 19.07.2005 23:37 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pec »

Kristjan.K kirjutas:Eile panin tähele kui auto töötas ja auto taga kuulamas käisin, et midagi sisiseb seal taga, umbes zzzzzzzzzzzzz ja küllaltki kõvasti, see peaks vist bensiini pump olema, hiljem hakkas küll vaiksemalt tööle, aga ikkagi pinises edasi, kas see on märk, et pump hakkab otsasid andma? :?
Võibolla on tõesti viga pumbas, et ei jaksa pumbata peale enam.
seda häält teeb tõesti pump. kole pumba hääl võib tulla ka umbes kütusefiltrist, aga ka pump ise võib hakata otsi andma.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Kasutaja avatar
rando87
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 18.08.2006 14:48 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rando87 »

--------------------------------------------------------------------------------

brigaad kirjutas:
Kontrollida tasuks ka nukkvõllide asendeid.


Nende vea puhul oleks kogu aeg jama, mitte vahetevahel

Tsiteerin::
diagnostikast välja ei tulnud, et too vigane, aga ok panen kõrvataha


Harilikult ei tulegi...
Kas käivitamisega pole probleeme olnud?

minul on nii,et madalatel pööretel on kõik ok ,aga kui pöörded lähevad üle 3000 siis tõmbab hige kinni kas mul võib ka olla nukaandur saba andnud?üle 3000 pöörde kaoks nagu üks pütt tagant ära :? äkki on nukkvõll nii ära kulunud,et ei ava enam klappe õigeaegselt?Ja kusjuures see asi järjest süveneb ja varsti ei saa ma maanteel enam 90-gi kätte :|


Autoks siis e36 318i,sorry,et siin,aga arvasin,et mure on samalaadne :)
Audi 100 Avant Quatrro 2.6
pec
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 19.07.2005 23:37 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas pec »

Ei hakanud uut postitust tegema, kuna mul on sama auto, mis teema algatajal, siis küsin siinsamas threadis. minu masinal on aeg ajalt selline probleem, et külma mootoriga peale madalate käikude vahetamist (eriti tuleb välja peale teise käigu sisestamist) tõmbab nagu korraks hinge kinni.
õhufilter ja kütusefilter on vahetatud. samuti on sees uus castroli õli. mootor töötab nii külmast kui soojast peast ühtlaselt ja vaikselt. õli ei tundu võtvat. kas asi võib olla õhulugejas või lambdas?
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Eile sai siis külge pandud det nr 10, Pilt1 mis osutus tegelikult mõtetuks, sest vana detail oli terve, aga sai jälle parem ja teadmisi tuli juurde :)
Selleks oli vaja kogu sisselase laiali lammutada, puhastatud sai ka tühikäigu mootor, kontrollitud pihusteid, mis kõik sülitasid väga kenasti 2 juga-ükski ei tilkunud, samuti polnud märgata ka seda, et survet poleks pihustites.

Aga mis välja tuli, nimelt:
Klapikambri kaande jookseb 2 voolikut, vasakul servas näeme ümarat auku, kuhu käib mingi spets plastik jupp kahe toruga, üks sis tuulutus teine õlivooluks Pilt2
üks on tuulutus ilmselt ja teine on õli voolik mis annab natuke õli
detailidele Pilt3 ja Pilt4(Kuue toruga sisselaske kollektor ilma tähiseta joonisel)
See peenike õlivoolik oli nimelt väga katki ja kuna jookseb otse õhuvõtu süsteemi siis tõmbab mootor ka sealt lisa õhku ja segu jääb lahjaks eeldan. Sai kinni mätsitud esialgu ja varsti paigaldan ka uue vooliku. Tõesti auto mootori töö läks ühtlasemaks :)
Kusjuures siin on ka imelik see, et kohapeal töötas auto justkui ilusti, ja voolik nagu lisaõhku ei lasknud imeda aga kui vedu järgi lükata peaks mootor ennast natuke kallutama kuhugi poole, sama juhtub ka käigu vahetusel. Niisiis, nedel hetkedel saab mootor lisaõhku kui voolik on pragunenud ja seletatav, miks jõulisematel käikudel ka mõnel mehel jõud kaob. Kaasaarvatud minul. Aga see mure sai nüüd lahendatud.

Veel üks asi mis imelik tundus, nimelt 1 küünal (kõik olid ilusti põlenud) aga 1 küünlal oli ülemine valge osa nagu must, tahmand st. olgugi et Põlemisjäljed olid head, just see osa mis jääb välja, kuhu pool otsa läheb oli ära tahmanud mingi 5-7 mm riba oli must, kas küünal praak või on midagi äkki pooliga, hmm, siinkohal ootan vastust kelleltki targemalt
Original BMW Teile
Vasta