Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mul salongis selline ja salongis tahaks nüüd analoogset nagu e36-l on
nimelt täpsemalt mul isu nuppude järgi ei taha enam soojust peale keerata ja võimsust valida kas 1 aste jne tahaks nupulikku süsteemi
NENDE ASEMEL TAHAKS SARNASEID,
Ega see nüüd nii lihtne ka pole, et vahetad nupud ära ja ongu kogu lugu. Üks on tavaline/ konditsioneeriga pööratavate nuppudega variant, teine on E36 kliimaga variant, kui ma õigesti aru saan. E34 kliima juhtpaneelis on pööratavate nuppude asemel rullikud ning kogu süsteem töötab minu teada teisiti. Lihtsam on autot vahetada...
AARE530 kirjutas:Ega see nüüd nii lihtne ka pole, et vahetad nupud ära ja ongu kogu lugu. Üks on tavaline/ konditsioneeriga pööratavate nuppudega variant, teine on E36 kliimaga variant, kui ma õigesti aru saan. E34 kliima juhtpaneelis on pööratavate nuppude asemel rullikud ning kogu süsteem töötab minu teada teisiti. Lihtsam on autot vahetada...
mul mdiagi selle e34 rullikutega koidab et vist isegi olen näinud kuid ei ole kindel, tänud
priitv8 kirjutas:E32/E34 kliimaautomaatika:
See pilt E36 salongist näitab ka kõige kallimat kliimavarustust tol autol e. E36 kliimaautomaatikat.
Mul E 34 Touringus kliimaseade täpselt sama, mis pildil kujutatud. vt. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... vana+valge Sellise erinevusega, et keskmisel klahvipaneelil parempoolse klahviga saab valida kas võtab õhu väljast, seest või teeb valiku automaatika. Kui aus olla, siis ei suuda ära kiita. Paned ikka omale ja kõrvale termomeetri näidu peale ja olgu siis talv või suvi - ikka salong sama. Tegin mägedes katset, et kas suudab ise tabada kas jahutada või kütta - SUPER hästi suudab. Üks asi võiks nagu lisama olla, see tuuleklaasi suurendatud ventilatsioon külmas autos aga - elab üle :-)
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Täitsa usun et ideaalne kuid rahakott kogu süsteemi väljavahetamist ei luba kahjuks. ja pikkadeks sõitudeks jah väga hea ainuke mida ma kurdan on seljatugi
Mis sa selle seljatoe üle kurdad- 600km jutiga maha sõita ei ole küll mingi mure...
Sry OT pärast... Aga see kliima- konditsioneeri paneeli vahetus- kui tegu just mingi projektikaga ei ole, siis asjal küll mingit mõtet pole mu meelest...
AARE530 kirjutas:Mis sa selle seljatoe üle kurdad- 600km jutiga maha sõita ei ole küll mingi mure...
Sry OT pärast... Aga see kliima- konditsioneeri paneeli vahetus- kui tegu just mingi projektikaga ei ole, siis asjal küll mingit mõtet pole mu meelest...
ega ei vahetagi enam, sian asja tad ja süda rahul, ja mul seljag üldse migni jama seepärast kurdan
piachotti kirjutas:Täitsa usun et ideaalne kuid rahakott kogu süsteemi väljavahetamist ei luba kahjuks. ja pikkadeks sõitudeks jah väga hea ainuke mida ma kurdan on seljatugi
Siinkohal olen nõus. Oma kogemused pikematest sõitudest ütlevad, et Mazda 626 89a mudel. Küll olid head esiistmed. Senini meenutan hea sõnaga.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
piachotti kirjutas:Täitsa usun et ideaalne kuid rahakott kogu süsteemi väljavahetamist ei luba kahjuks. ja pikkadeks sõitudeks jah väga hea ainuke mida ma kurdan on seljatugi
Siinkohal olen nõus. Oma kogemused pikematest sõitudest ütlevad, et Mazda 626 89a mudel. Küll olid head esiistmed. Senini meenutan hea sõnaga.
Jälle OT aga minulgi oli kunagi mazda 626 90a. ja krdi head esiistmed tõepoolest, parimad milles olen siiani istunud! Kõik muu aga ei taha meenutamistki
Jälle teemast mööda, aga mul on kõrvalistuja seljatoel ristluu regull, aga juhuomal mitte. Mingi vend tellis vist oma neeruhaige naisejaoks sellise lahenduse. Istmed ise on sama kuu omad, st vahetatud vist ei ole.