E34 soendusradika vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
pikk
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 27.04.2004 23:05 50
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: tartu

E34 soendusradika vahetus

Postitus Postitas pikk »

auto on 535 91a. kui hull töö see on ja kus koha pealt pihta hakata?
Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: E34 soendusradika vahetus

Postitus Postitas MuiduMees »

pikk kirjutas:auto on 535 91a. kui hull töö see on ja kus koha pealt pihta hakata?
noo ma ei tea mul endal on 1990 aasta masin, siin räägiti et ei pea armatuuri küljest lahti kiskuma..kuigi minul pidi kuna parandusest öeldi et kudagimoodi ei saanud panna uut paika.. :roll:
aga eks sa alusta ikka keskkonsoolist ma arvan..
kuigi jah sellest siin varemgi juttu omajagu olnud..
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Re: E34 soendusradika vahetus

Postitus Postitas Kalm »

pikk kirjutas:auto on 535 91a. kui hull töö see on ja kus koha pealt pihta hakata?
vahetasin endal mõniaeg tagasi ,92 tds.

Keskonsool lahti jah,kõik need soojenduse nupud ja asjad välja,koos selle raamistikuga,siis see keskmine osa ära,mis ka käigukangi ymber on,radikas ise muidu sellise plastmass korpuse all,mis on mingite plekist klambritega kinni,torud lahti ja käes ta ongi.
525tds jõud
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: E34 soendusradika vahetus

Postitus Postitas MuiduMees »

Keskonsool lahti jah,kõik need soojenduse nupud ja asjad välja,koos selle raamistikuga,siis see keskmine osa ära,mis ka käigukangi ymber on,radikas ise muidu sellise plastmass korpuse all,mis on mingite plekist klambritega kinni,torud lahti ja käes ta ongi.[/quote]

no mis nad seal Carstopis sis tegid :evil:
pikk
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 27.04.2004 23:05 50
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: tartu

Re: E34 soendusradika vahetus

Postitus Postitas pikk »

Kalm kirjutas:
pikk kirjutas:auto on 535 91a. kui hull töö see on ja kus koha pealt pihta hakata?
vahetasin endal mõniaeg tagasi ,92 tds.

Keskonsool lahti jah,kõik need soojenduse nupud ja asjad välja,koos selle raamistikuga,siis see keskmine osa ära,mis ka käigukangi ymber on,radikas ise muidu sellise plastmass korpuse all,mis on mingite plekist klambritega kinni,torud lahti ja käes ta ongi.
kaua see aega võttis
Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

mul läks kaks pikka õhtut,koos kokkupanemisega,aga kuna ma ei teadnud täpselt kohe kus see asub,siis sai natuke üleareuseid jubinaid ka lammutatud.
525tds jõud
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

4-5h teeb ära algaja taseme juures.
sellele kohale pead rooli all ligi saama:
http://kodu.neti.ee/~ugodit/535/Img_2007.jpg
kui loogilist mõtlemist on siis ei ole väga keeruline välja nuputada, mida
selleks tuleb lahti võtta ja mida mitte.
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

Ragnar kirjutas:4-5h teeb ära algaja taseme juures.
sellele kohale pead rooli all ligi saama:
http://kodu.neti.ee/~ugodit/535/Img_2007.jpg
kui loogilist mõtlemist on siis ei ole väga keeruline välja nuputada, mida
selleks tuleb lahti võtta ja mida mitte.
Mina nende torudeni roolialt kll ligi ei läind,vaid otse eest sain ka.aga kõigil pole see torusysteem ka yhesugune.(Mul oli nagu eelneval pildil)
525tds jõud
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Valeo ja Siemensi radikatel saab küljepealt kõige lihtsamini. Kekkonsool tuleb lahtikruvida ja paar cm tahapoole tõmmata.

Behri radikal ja konditsioneeriga süsteemides on vist jah parem kui keskonsooli täitsa ära võtad.
Vasta