E34-le suuremad/võimsamad pidurid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

E34-le suuremad/võimsamad pidurid

Postitus Postitas peedu. »

Mul tds-il pidurid minujaoks kehvad kuigi on uued kettad ja klotsid. Tekkis mõte et kas e34-le sobivad näiteks e32-e 750 pidurid ?


Nüüd vist juba ette leitud 540 pidurid. aga taha vaja ka midagi ? kes pakub milliselt mudelilt võtta ja mis samas läheks 1:1 külge.
Viimati muutis peedu., 17.01.2007 18:33 54, muudetud 1 kord kokku.
525tds
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Mina küll ei kurda et pidurid kehvad oleks, lase kontrollida vaakumit ja supporteid ja soovitaks vahetada ka piduriõli!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

peaks sobima sest e32 750 on ees samasuured kettad mis e34 540 ehk siis 302x28. Samas sa võidad lihtsalt ketta paksuses, kas see oluliselt juurde annab pidurdusvõimele on kahtlane.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kataloogi järgi oleks TDSil ventileerimata kettad, seega 540 pidurid panna
mul on supportid ja kandurid juhuslikult olemas ;)
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

kontrollida pole siin midagi. pidurid on 100% korras. hea kui 750 pidurid sobivad, et siis olen pakkumistele avatud ! kettad+ suportid
525tds
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

suuremad pidurid

Postitus Postitas Angel_L »

http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
sellelt lehelt peaks päris hea ülevaate saama. Selle saidi järgi peaks sobima siisjah e34 540 pidurikettad ja e32 740 kettad.
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

raimo_r kirjutas:kataloogi järgi oleks TDSil ventileerimata kettad, seega 540 pidurid panna
mul on supportid ja kandurid juhuslikult olemas ;)
Kusjuures minu 525TDS touringlu 93 aasta on ventileeritavad kettad.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

peedu, milles väljendub, et pidurid on kehvad ? Kas sa suudad rattad plokki pidurdada ? Kas pedaal tundub pehme ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

nu minu 7mekale läksid vahepeal alla ajutiselt 525 mitte ventileeritav ketas ja suport oli sama, ketas sama suur kah. ma arvan ,et lähevad alla küll dislale, endal plaanis vahetada dislal kah kogu ring 750i omadeks ymber.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

mul viga selles et kuumenavad üle kuna vahel teen kiiret sõitu ning pidrudusi väga suurtelt kiirustelt ei kannata need pidurid .
525tds
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

paigalda pagassi igaks krt-ima juhuks ka langevari kui 700 bmw pidurid ka ei aita. :idea:
bmw 525i 1990.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

oli see nüüd vajalik sõnavõtt. mine proovi ilma jahutuseta ketasdega üks sõit näiteks saksa teha siis saad aru et kiirteel näiteks kui vaja pidurdata siis ei jahtu see ketas piisavalt kiirelt ja tulemuseks on "vedel" pedaal jalaall ja nii vast ei ole turvaline !
525tds
Kasutaja avatar
raitR
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 03.11.2004 18:11 52
Peamine sõiduk: T5 Pornstarter 2007a
Asukoht: tln/keila

Postitus Postitas raitR »

lihtsam variant oleks tegelikult ju vahetada praegused kettad ventileeritud ketaste vastu :?:
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

ei miks . kui juba siis juba. paneks tõsisemad kettad. ja niisama ei saa ju panna nende suportidega vent kettaid siis tuleb panna ka teised suportid ning siis oleks ju mõttekam panna suuremad pidurid :!: ja 750 omad lähevad 1:1 külge seega miks mitte.
525tds
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Suurte kiirust pealt jõuliselt pidurdades ei aita need ventileeritud originaal kettad (suuruse mõttes) ka eriti. Kui raadil oma 535 käisin üle 200 sõitmist proovimas siis kadusid pidurid ka enne raja lõppu ära ja lõpetasin heinamaal. Kettad omandasid siniakas lilla tooni pärast kui vaatasin.

Nii et pane M5 omad parem :D
Kasutaja avatar
raitR
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 03.11.2004 18:11 52
Peamine sõiduk: T5 Pornstarter 2007a
Asukoht: tln/keila

Postitus Postitas raitR »

ok, siis muidugi :D
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

heh lähvad siiski vast 750/540 kettad. ja nende lennuvälja katsetega tean isegi- jooksutasin oma disla kella järgi 220 ni ja siis hakkas rada lõppema ning võttis selja higiseks kui pidurid hakkasid kaduma :D
525tds
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

noo sorry et sekkusin kuid arvan. originaal pidurid vähemalt minu 525i on küll head. auto on ju ikkagi läbinud hulk teste. miks peaks panema siis suuremaid kettaid kui ja siis ventileeritavad tavaliste vastu küll.
bmw 525i 1990.
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

mehed kas te sõidate ainult raadil.
bmw 525i 1990.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

peedu. kirjutas:heh lähvad siiski vast 750/540 kettad. ja nende lennuvälja katsetega tean isegi- jooksutasin oma disla kella järgi 220 ni ja siis hakkas rada lõppema ning võttis selja higiseks kui pidurid hakkasid kaduma :D
Natuke loogiline ju et kui 220 ega sõidad ja siis tahad 200 :shock: meetriga hoo maha saada siis muidugi lähevad kettad siniseks ja pidurid kaovad ära.
Liikluseeskirja järgi on meil ikkagi kiiruse piirangud ja need ei ole 220 :evil: .
Tava tingimustes ei ole sul vaja 220 pealt 0-ni pidurdada (vähemalt mitte eestis). Muidugi kui hing nii ihkab siis võid ju osta endale tuuning kettad ja klotsid http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... 0&search=1
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

ei no muidugi ainult raadil laseme ja manteel ka alla 180 ei sõida... krt küll pidurid võiks nagu olla autol väga head mitte hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid. täna tegin oma teist autot Opel Vectra 1,7 diislit mis ei ole kunagi suuri kiiruseid saanud ega saa ka aga sinnagi läksid suuremad pidurid ning tagumised trummlid lendasid prügikasti sest elu armas ja sooviks ikka ohutult sõita kuna neid krdi ettekeerajaid ja muid lolle on ikka liiga palju.


EI POOLDA LIIKLUSES KIHUTAMIST !!!
525tds
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

peedu. kirjutas:ei no muidugi ainult raadil laseme ja manteel ka alla 180 ei sõida... krt küll pidurid võiks nagu olla autol väga head mitte hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid.


EI POOLDA LIIKLUSES KIHUTAMIST !!!
Minul on küll pidurid väga head, ei ole mingid hädapäraseid pidurdusvajadusi rahuldavad käkid. Tahtsin lihtsalt öelda et üldiselt on bmw-l head piduri, kui sul ei ole siis on tehniliselt midagi viga!
Ära solvu iga asja peale ;)
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

peedu. ära nüüd põlema mine. selleks ju see foorum on et kõik avaldavad oma arvamust jne.
bmw 525i 1990.
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

tuli meelde. sõitsin eelmisel nädalal ringi bmw millel südames v12 ka 700 sajane ikka suur ja jõhker pill kompul bensu kulu oli ikka valus vaadata vot ei oska nüüd öelda millest tulenevalt olid selle buumeri pidurid ka viletsad kuigi kettad läikisid kui peeglid.
bmw 525i 1990.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

ei tegelikult vabandan. just jõudsin koju ja terve päev tegin töökojas vectrale pidureid. mitu korda läks vaidluseks et miks ma panen mitmeid tuhandeid odavale autole suuremadesse piduridesse kui samasugused vectrad sõidavad originaaliga. jus mul siis on kindlam tunne sõita ja tahan raha raisata... hull olen :lol: ei aga tegelikult läks mel see teema algsest veidi liiga kõrvale.

nüüd võiks rääkida sellest millised pidurid taha saaks panna sest esimesed juba leidsin siitsamast foorumist. Pean sellest foorumist lugu ja vabandan kui liialt ärritusin.
525tds
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

tagumised võta näiteks e34 540 touringu omad, need ka ventileeritavad ja ka suport vähe tõsisem kui sedaanil. Samas lähevad ka ju 750 vms omad.
Võta terve komplekt samalt autolt on lihtsam.
Ja mõtle ka piduri peasilindri peale kui oluliselt pidureid paremaks teed.

terv
erich
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

erikred kirjutas:tagumised võta näiteks e34 540 touringu omad, need ka ventileeritavad ja ka suport vähe tõsisem kui sedaanil.
täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.

Mis puudutab nende upgrade vajalikust siis ma ise olen ka seisukohal, et
tehasepoolt pandud kõlbavad väga hästi normaalseks liiklemiseks.
Ka äkkpirdurduse korral kui järgid kehtivaid kiiruspiiranguid ikka.
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

muidugi kui on uhke velg siis on nukker neid pisemaid kettaid kodarate vahelt vaadata. eks on hea teada milliseid kettaid "suuremaid" saab buumerile panna. :!:
bmw 525i 1990.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Kui 730´ga sai ühe korra 200km -> 0km pidurdatud siis esimesel korral sai hakkama ilusti, aga teisel korral sama katset tehes muutus pedaal süldiks jala all. Sellest tegin lihtsalt järelduse, et selliste kiirustega ei tasu sõita tänavaliikluses ja hoian edaspidi kiiruse korras (katsed tegime suletud alal). Tavaliikluses ei ole veel tekinud olukorda kus originaal pidurid alt veaks.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

abimees kirjutas:muidugi kui on uhke velg siis on nukker neid pisemaid kettaid kodarate vahelt vaadata. eks on hea teada milliseid kettaid "suuremaid" saab buumerile panna. :!:



njah eks suur ketas ilusam jah.. endal suvevelg 18 tolli bbs
525tds
Vasta