E34 Tds-i turborõhk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

E34 Tds-i turborõhk

Postitus Postitas peedu. »

mitu bar-i originaalis on ja palju kannataks juurde keerata ?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

1.2 oli (kui mäletan õieti). Juurde keeramisest ei tea midagi, ei tunne ise küll puudust sellest.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Äkki oskaks keegi täpsustada kah, et mis pöörete juures selline rõhk peaks olema, sest endal kah just turboga "maadlemine" käsil?
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

krt ma ei usu hästi et 1,2 on.. veits palju ei ole või ?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Krt kuskil oli teemaks ka turbod ja sealt jäi nagu meelde et td 0.9 ja tds 1.2.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

kas keegi kinnitaks seda juttu ?
525tds
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

jutt õige
Majorov
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 12.03.2006 13:56 04
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Majorov »

mul 325tds ja turboröhu näidik olemas. ja viskab mingi 1.25 ära ikka :D
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Majorov kirjutas:mul 325tds ja turboröhu näidik olemas. ja viskab mingi 1.25 ära ikka :D
1.2 on jah normaalne tds'il, aga mis pöörete juures seda hetkel ei tea.
Äkki oskab keegi targem rääkida.
Endal kah kell peal aga üle 1 bar ei ole veel läind, ei ole küll kella täpsuses kindel. Pean laskma kuskil üle kontrollida.
Kella järgi 1 bar saavutab kuskil 2400-2500 pöörde juures täisgaasiga ja püsib lõpuni, vähemalt 4 käigu lõpuni, viiendaga pole julgend niikaugele lasta siin eesti kuumaastikul.

terv
erich
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

mind huvitaks siiski et kas ja kui palju võiks juurde keerata rõhku. kas 1,5 bar-i peale oleks veel ok arvestades et originaal 1,2. Ja kas seda "varrast" tuleb keerata lühemaks või pikemaks et rõhk tõuseks ?
525tds
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

et äkki keegi teab mõne sõna öelda. homme hommikul läheb töökotta ja siis oleks hea käsud kätte anda.
525tds
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

krtp ole ammu tegelenud aga noh varrast vist tuleks lyhemaks teha siis tuleks rohkem rõhku, aga vaat,et liigapalju ei lyhenda kuna autole võib tekkida fuelcut, ehk siis liigapalju rõhku mõne anduri arvates ja asi nende jaoks muutub ohtlikuks ja siis tõmmatakse kyttepeale vool tagant ära, enda autol on see jama aga pole viitsinud tegeleda :P
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

kas siis kindlalt lühemaks või vist ? et rõhku suurendada.
525tds
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

kas 1,5 bar kannatab veel või tekib fuelcut ? ehk siis 0,3 juurde .
525tds
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

peedu. kirjutas:kas 1,5 bar kannatab veel või tekib fuelcut ? ehk siis 0,3 juurde .
vot 525tdsi puhul ma ei tea aga 1.3 bari juures tekib juba 524tdl fuelcut. sa võid proovida :)
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

sellina asi ka et kui ma paigaldan siit http://www.autohai.ee/ chipi siis mida ta muudab ? annab kütet peale ? tõstab rõhku ? igaks juhuks enne chippi ei julge vist rõhku keerata, äkki pärast läheb liiga rajuks mootori jaoks pärast :?
525tds
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

peedu. kirjutas:sellina asi ka et kui ma paigaldan siit http://www.autohai.ee/ chipi siis mida ta muudab ? annab kütet peale ? tõstab rõhku ? igaks juhuks enne chippi ei julge vist rõhku keerata, äkki pärast läheb liiga rajuks mootori jaoks pärast :?
kytet vist annab veitsa rohkem ja korrigeerib vist paremini mootoritööd.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

mul sai juba pumbast peale antud, seega eks vist nüüd vaja chip panna siis näeb palju rõhku tuleb. kui ikka vähe siis peab vast rõhku ka veel kruttima. ei tea kas kuskil netiavarustes pole kellelegi silma jäänud palju tds-ist on üldse võimalik välja pigistada ilma suuremate modimisteda ?
525tds
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

peedu. kirjutas:mul sai juba pumbast peale antud, seega eks vist nüüd vaja chip panna siis näeb palju rõhku tuleb. kui ikka vähe siis peab vast rõhku ka veel kruttima. ei tea kas kuskil netiavarustes pole kellelegi silma jäänud palju tds-ist on üldse võimalik välja pigistada ilma suuremate modimisteda ?
Otsi.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

olen vaadanud aga pole nagu silma midagi erilist jäänud.
525tds
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

vihjeks võib öelda et kammi soome foorumeid

terv
erich
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

niipalju hetkel leidsin et normaalseks loetakse 0,95-1,15 bar, kahjuks ei olnud seal kirjas mis hetkel tekib fuel cut, nii et eks see jääb sulle proovimiseks. Arvata on et enne 1.3 bari kindlasti mitte, kui järgida 2.4td näidet siis võiks fuel cuti tõesti tekkida alles kuskil 1,5 bari juures.
Aga kui järgida soome meeste vanasõna siis alla 2 bar on vastutuult sõitmine :P
see aga eeldab suuremat turbot, suuremat jaoturpead pumbas mis annaks piisavalt kütust et suuremat turbot ringi ajada ja aju remappimist dünostendis. Muidugi ei tohi ka unustada coolerit. Kokku päris kopsakas summa. Huvitav millal mõni eestlane selle ette võtab??
Aga ilma suuremate muutusteta üle 200hp sealt välja ei võlu, samas on originaaltehnikaga sellise jõu juures sõitmine juba ohtlik mootorile.
Soovitan sul uurida natukene elu turboclubi foorumis ja kindlasti läbi lugeda selline raamat nagu maximum boost. Siis vast saad aru.

Oled sa juba soome foorumeid lugenud? Seal on paar päris lahedat projekti ja parasjagu õpetlikku materjali.

Küsimus ka sulle, kuidas sa pumbast peale keerasid kütust?? Niipalju kui ma lugenud olen siis tds'i pumbal ei saa mehhaaniliselt praktiliselt üldse juurde keerata.

Samas võiks mõni tds'i mees kirjutada veel mis pöörete juures max rõhk neil üles tuleb??

terv
erich
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

soome foorumeid olen lugenud. mingit ulmet ma ei taha, sooviks vaid võtta lihtsate vahendidega(chip, pumbast peale, turborohk) maksimum. mina isiklikult ei andnud pumbast peale vaid seda tegi üks diislimees- asi käib nii et keerad mingid poldid lahti ja siis veidi koputad vastu pumpa ning keerad kinni tagasi- see oli umbes nii nagu ta käib. minul tuleb maksimumrõhk ehk 1,2 bar 2500 pöörde juures. 1. käiguda lõppu lastes tuleb mingi 0,9 ja teisega kohe 1,2
525tds
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

peedu. kirjutas:soome foorumeid olen lugenud. mingit ulmet ma ei taha, sooviks vaid võtta lihtsate vahendidega(chip, pumbast peale, turborohk) maksimum. mina isiklikult ei andnud pumbast peale vaid seda tegi üks diislimees- asi käib nii et keerad mingid poldid lahti ja siis veidi koputad vastu pumpa ning keerad kinni tagasi- see oli umbes nii nagu ta käib. minul tuleb maksimumrõhk ehk 1,2 bar 2500 pöörde juures. 1. käiguda lõppu lastes tuleb mingi 0,9 ja teisega kohe 1,2
See,mis seal koputad,peaks pumbakaan olema,(4polti),kergelt keerad lahti,et tsipa naftat läbi tuleb),kui ma paika seda autol panin,toimisin samamoodi.
525tds jõud
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Mina isiklikult käituks edasi järgmiselt:
1.Kat vahelt välja (mida vähem takistust seda parem, põhimõtteliselt on võimalik et võtab juba rõhu kah varem üles)
2.Chip(see peaks juba ise kah rõhku tõstma sest wg ava jääb liiga väikeseks, tänu sellele võib rõhk tõusta kuni 0.3 bar võrra)
3.Uus suurem cooler(mida külmem õhk seda rohkem ta ise ka kütust veel peale annab)
4.Alles nüüd võib minna wg varda kallale eeldusel et kõik eelnev tehtud. Samas võibki olla vaja varrast lühendada et kompenseerida suuremas cooleris tekkivat rõhulangust.

Rõhu kontrollimiseks on ka veel muid võimalusi(näiteks mbc) aga pole nendega veel nii hästi kursis et oskaks pädevalt kommeenteerida.

samas on jälle see kõik ainult minu arvamus. Loodan et midagi väga puusse ei pannud.
Muidugi soovitan sul ikkagi uurida põhjalikult turboclubi foorumit ja lugeda läbi maximum boost. (äkki oledki juba teinud, ma ei tea ju)
Teoreetiliselt peaks sealt ligi 200hp tulema, aga tont seda teab.

terv
erich
boob
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 13.11.2006 18:22 15
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas boob »

Tartus on üks offroadi võistlusauto, millel chipi ja propaaniga on välja võlutud 250-300hp...
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

kas keegi on kat-i ära lõiganud ning kas see häälele ka mõjus ?
525tds
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

2 nädalat tagasi võtsin enda autol just kati vahelt ära (autoks 1995 a. e34 525 tds). Õigemini peksin kati seest tühjaks, keevitasin uuesti kinni ja panin alla. Ise küll mingit müra suurenemist ei ole tähele pannud, st. hääled jäid küll minuarust täpselt samasuguseks nagu olid enne.
Kasutaja avatar
peedu.
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 07.02.2006 01:13 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas peedu. »

selge.. aga kas minekus mingit muutust oli ?
525tds
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Minekus tekkis väike vahe. Ilma katita muutus nagu natuke erksamaks ning madalamatel pööretel nagu vähe jõulisemaks (vähemalt minu auto), enne oli madalatel pööretel (1500-1900 rmp) kuidagi uimane. Muidugi kõik see võis olla tingitud ka sellest, et kat oli vähesel määral umbes.
Vasta