K: 525tds käivitus?
K: 525tds käivitus?
jama nimelt selles,et külmaga käivitades ei taha kohe pöördeid üles võtta . kulmalt käivitades läheb küll käima aga lõgiseb kuskil 400 pöörde peal , kõik silindrid on ilusti järel,tossu ei aja . lõgiseb mingi 3-6 sekundit ja siis sureb välja . vahest lõgiseb 400 pöörde peal mõni sekund ja siis äkki viskab pöörded 1100 peale nagu külmalt olema peab. lapatsit vajutad või ei aga sellest midagi ei muutu.
filtrid vahetatud , edasi liigub hästi , õli ei võta ja küttekulu ka väga norm.
äkki keegi oskab midagi head soovitada kust asjale lähenema peaks . küünald nagu vigased olla ei saa ,sest siis ei lähex ta ju käimagi.
auto siis 525tds ,94 , e 34
filtrid vahetatud , edasi liigub hästi , õli ei võta ja küttekulu ka väga norm.
äkki keegi oskab midagi head soovitada kust asjale lähenema peaks . küünald nagu vigased olla ei saa ,sest siis ei lähex ta ju käimagi.
auto siis 525tds ,94 , e 34
Kusjuures enda auton pm. sarnased sümptomid. Ainult lõgistab ~ 600 pöörde peal ja maks 1-2 sekundit ning siis kohe ilusti käib. Välja küll pole veel kordagi surnud. Samuti ka kontrollitud eelsüüteküünlad ning vahetatud uute vastu ja kõik toimisid. Kuna ennast see väga ei häiri ja tavaliselt jamab ainult niimodi, kui terve öö või kauem on seisnud, niis pole ka kusagile abi järgele pöördunud. Ise arvan, et pikemalt seistes lihtsalt vaju küte alla kuigi palju, või satub mingil määral õhku küttesüsteemi. Kui probleemile saate jälile andke teistele ikka ka teada.
no küte võib ju ka alla vajuda aga keegi ütles et kui paak kõrin täis panna , siis polevat tal kuhugi vajuda . kas õige jutt seda ei tea ,(las keegi kinnitab või lükkab ümber)endal teeb seda nalja ka täis paagiga . ja ainul hommikul kui auto seisnud naca pikemalt. ja mida külmem seda rohkem jamab...
Re: K: 525tds käivitus?
mul oli ka sama häda.vahetasin ära ketid ja kõik korras.probleem tuleneb vist sellest et pumbanurk jääb hilisex ja samuti ka nukkvõll,ideejärgi peaks nende paikarihtimine selle häda kaotama.diagnoos võiks olla selline et käivitamisel on pihustamisnurk ja nukkvõll vale kylmast peast on silindri täitumine kehva ning kytust pihustataxe ka hilja(just kylmast peast jääb puudu) ja auto jäxab vaevu vaevu eelsyytekyynaldega käia kuni silinder soeneb.endel kirjutas:jama nimelt selles,et külmaga käivitades ei taha kohe pöördeid üles võtta . kulmalt käivitades läheb küll käima aga lõgiseb kuskil 400 pöörde peal , kõik silindrid on ilusti järel,tossu ei aja . lõgiseb mingi 3-6 sekundit ja siis sureb välja . vahest lõgiseb 400 pöörde peal mõni sekund ja siis äkki viskab pöörded 1100 peale nagu külmalt olema peab. lapatsit vajutad või ei aga sellest midagi ei muutu.
filtrid vahetatud , edasi liigub hästi , õli ei võta ja küttekulu ka väga norm.
äkki keegi oskab midagi head soovitada kust asjale lähenema peaks . küünald nagu vigased olla ei saa ,sest siis ei lähex ta ju käimagi.
auto siis 525tds ,94 , e 34