K: 525tds käivitus?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
endel
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20.11.2006 17:19 28
Asukoht: vuljandi

K: 525tds käivitus?

Postitus Postitas endel »

jama nimelt selles,et külmaga käivitades ei taha kohe pöördeid üles võtta . kulmalt käivitades läheb küll käima aga lõgiseb kuskil 400 pöörde peal , kõik silindrid on ilusti järel,tossu ei aja . lõgiseb mingi 3-6 sekundit ja siis sureb välja . vahest lõgiseb 400 pöörde peal mõni sekund ja siis äkki viskab pöörded 1100 peale nagu külmalt olema peab. lapatsit vajutad või ei aga sellest midagi ei muutu.
filtrid vahetatud , edasi liigub hästi , õli ei võta ja küttekulu ka väga norm.
äkki keegi oskab midagi head soovitada kust asjale lähenema peaks . küünald nagu vigased olla ei saa ,sest siis ei lähex ta ju käimagi.

auto siis 525tds ,94 , e 34
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

kui kaua umbes jamama peab kuni auto sõitma saad ?
ma ei tea kas asi selles võib olla aga mu isa vanal autol e28 oli sarnane jama ei auto suri sarnaselt välja, vahetas küünlajuhtmed ja probleem lahenes :roll:
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

MuiduMees kirjutas:kui kaua umbes jamama peab kuni auto sõitma saad ?
ma ei tea kas asi selles võib olla aga mu isa vanal autol e28 oli sarnane jama ei auto suri sarnaselt välja, vahetas küünlajuhtmed ja probleem lahenes :roll:
Jutt on siiski diislist :lol: .
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Kusjuures enda auton pm. sarnased sümptomid. Ainult lõgistab ~ 600 pöörde peal ja maks 1-2 sekundit ning siis kohe ilusti käib. Välja küll pole veel kordagi surnud. Samuti ka kontrollitud eelsüüteküünlad ning vahetatud uute vastu ja kõik toimisid. Kuna ennast see väga ei häiri ja tavaliselt jamab ainult niimodi, kui terve öö või kauem on seisnud, niis pole ka kusagile abi järgele pöördunud. Ise arvan, et pikemalt seistes lihtsalt vaju küte alla kuigi palju, või satub mingil määral õhku küttesüsteemi. Kui probleemile saate jälile andke teistele ikka ka teada.
endel
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20.11.2006 17:19 28
Asukoht: vuljandi

Postitus Postitas endel »

no küte võib ju ka alla vajuda aga keegi ütles et kui paak kõrin täis panna , siis polevat tal kuhugi vajuda . kas õige jutt seda ei tea ,(las keegi kinnitab või lükkab ümber)endal teeb seda nalja ka täis paagiga . ja ainul hommikul kui auto seisnud naca pikemalt. ja mida külmem seda rohkem jamab...
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

ravia kirjutas:
MuiduMees kirjutas:kui kaua umbes jamama peab kuni auto sõitma saad ?
ma ei tea kas asi selles võib olla aga mu isa vanal autol e28 oli sarnane jama ei auto suri sarnaselt välja, vahetas küünlajuhtmed ja probleem lahenes :roll:
Jutt on siiski diislist :lol: .

krt on jah..ei pannud enne tähele.. :)
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Mul täpselt sama auto ja täpselt samad sümptomid ainult et välja ei sure.

Käivitad siis 3-4 sekki on pöörded 500 ja siis sah sah sah tõusevad ja langevad õigesse vahemikku.

Pole midagi ette võtnud kuna see ainult külma mootoriga.

K.
4.8iS
senka
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 26.10.2006 01:51 19

Re: K: 525tds käivitus?

Postitus Postitas senka »

endel kirjutas:jama nimelt selles,et külmaga käivitades ei taha kohe pöördeid üles võtta . kulmalt käivitades läheb küll käima aga lõgiseb kuskil 400 pöörde peal , kõik silindrid on ilusti järel,tossu ei aja . lõgiseb mingi 3-6 sekundit ja siis sureb välja . vahest lõgiseb 400 pöörde peal mõni sekund ja siis äkki viskab pöörded 1100 peale nagu külmalt olema peab. lapatsit vajutad või ei aga sellest midagi ei muutu.
filtrid vahetatud , edasi liigub hästi , õli ei võta ja küttekulu ka väga norm.
äkki keegi oskab midagi head soovitada kust asjale lähenema peaks . küünald nagu vigased olla ei saa ,sest siis ei lähex ta ju käimagi.

auto siis 525tds ,94 , e 34
mul oli ka sama häda.vahetasin ära ketid ja kõik korras.probleem tuleneb vist sellest et pumbanurk jääb hilisex ja samuti ka nukkvõll,ideejärgi peaks nende paikarihtimine selle häda kaotama.diagnoos võiks olla selline et käivitamisel on pihustamisnurk ja nukkvõll vale kylmast peast on silindri täitumine kehva ning kytust pihustataxe ka hilja(just kylmast peast jääb puudu) ja auto jäxab vaevu vaevu eelsyytekyynaldega käia kuni silinder soeneb.
Vasta