Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
välimuselt suurt vahet polegi aga 2,0 on 92/95kw tavaline mootor aga 2,7 on siis 525e variant (õkonoomne) ja pöördeid läheb suht vähe välja, kuid jõudu on juba madalatel pööretel aga kw 2.0-ga võrdselt. 2.0-st peaks ikka parem olema. 2.7 mootorit võib võrrelda 2,5 motoga kuid on veits erinev. (kepsud väntvõll jne.)
Tippkiirus peaks 2,7-l olema suurem kuna sellel on hästi kiire differ ja usun, et ka kiirendus, kuna jõudu on tunduvalt rohkem. Vähemalt arvan nii, pole neid võidu tegemas näinud
Roland325 kirjutas:Tippkiirus peaks 2,7-l olema suurem kuna sellel on hästi kiire differ ja usun, et ka kiirendus, kuna jõudu on tunduvalt rohkem. Vähemalt arvan nii, pole neid võidu tegemas näinud
Unista edasi. See on puhtalt linnasõidu ökoautoks ehitatud. Kiire on differ ainult selle pärast, et mootor üle 4500rpm ei lähe!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu enne ütlesin, et täpselt ei tea, pole näinud neid võidu tegemas aga kiirendus peaks ikka parem olema. Olen saanud sõita mõlemiga ja 2.7 variant ikka tunduvalt jõulisem.
Ma vist küsisn valesti ma pean silmas kub mootor oleks aretamisek sobilikum kas 2.0 2.7. Ega maei tahagi tavaliiste mootoriga 2 sekist kiirendust?
mul lhtsalt oleks võimalik saad hetkel 2.0 ja 2.7?
sellest kah see küsimus?
Roland325
Kiirendusmootoriks tavaline 2,7 ega ka 2.0 küll nüüd ei kõlba
Viimati muutis tegelinski123, 17.01.2007 00:00 44, muudetud 1 kord kokku.
Isiklik soovitus 2.0
Aga kui raha pole küsimus siis osta kohe M30B35 neid liigub küll ja pimpida annab ka lihtsalt(juppe saada)v kui juba siis juba- 5.0