Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuna enda autol vajavad pihustid vahetamist ja on olemas teised korralikud pihustid mis sai kontrollitud täna ja olid korras tekkis küsimus et kas sellel juhtmega pihustil peaks kuidagi kontrollima takistust et olla tema töös täiesti kindel?
KUi juhtmega pihustis peaks midagi juhtuma siis ,hakkaks sul armatuuris tuli põlema või vilkuma ja tõmme kaokas ära, pöörded tõusevad kõrgeks!
Kontrollid seda pihustit nadu teisigi,kas avaneb õige surve juures ja kas pihustab ühtlaselt, muud ei midagi!
selline kysimus et endal oli algul auto ostes yks pistik lahti miis läheb kyttefiltri juurde ja kui selle kinnni panin siis hakkas pihusti tuli põlema ,aga mingit vahet pole kas on kyljes v mitte ja minek ka normaalne ja auto käiks nagu ilusti ,milles asi
rappu kirjutas:selline kysimus et endal oli algul auto ostes yks pistik lahti miis läheb kyttefiltri juurde ja kui selle kinnni panin siis hakkas pihusti tuli põlema ,aga mingit vahet pole kas on kyljes v mitte ja minek ka normaalne ja auto käiks nagu ilusti ,milles asi
Millal viimati kütusefiltrit vahetasid? Üks kollane tuli tähendas vett süsteemis. Filtri alt saab sel juhul vee välja lasta.
Ei hakanud uut teemat tegema ja seega kurdan enda muret siin. Nimel hakkas eile hommikul tööle sõites autol (525TDS) pihusti kujuline tuli põlema (aegajalt ka kustub korraks). Uurisin siit foorumist küll aga päriis õiget vastust nagu ei leidnud. Mitmes teemas on kirjutatu et kui JUHTMEGA PIHUSTI läbi läheb siis tõusevad pöörded, mootor ei lähe pöördesse, pöörded kõiguvad ja tagant võib hakata musta ajama. Minul aga selliseid nähtuseid pole, st käivitub ilusti, pöördesse läheb, pöörded on normis (ei kõigu) ja tagant musta ka ei aja. Ainuke mis on, on see et autol pole jõudu.
Kas viga võiks olla ikkagi selles Juhtmega pihustis, või mida tasuks veel kontrolida?