huvitaks selline asi nagu gaasi peale panek
huvitaks selline asi nagu gaasi peale panek
kas tasub siis åra selline asi autoks on bmw 528 142 kw 97a. kas on siis møtet peale panna ja palju see maksta vøiks
ma võin sulle oma gaasiseadme täis komplekti maha müüa.... aasta otsa kasutasin... siis tasus ära kui pikkasid otsi sõitsin... praegu aga suht lühikesed otsad ja mootor külmalt gaasipeal ei tööta... nädalavahetusel võtan gaasiseadme lõpuni maha ära... kui huvi, siis anna teada
EDIT: komplekti hinnaks tahaks mingi 5k
komplektis on 67L toroidne paak
multiklapp
aurusti mis suudab ära toita kuni 147kw mootori
siis see pihusti mis sisselaskesse käib
igasugu releed ja aju ja paigaldusjuhendi leian ka
EDIT: komplekti hinnaks tahaks mingi 5k
komplektis on 67L toroidne paak
multiklapp
aurusti mis suudab ära toita kuni 147kw mootori
siis see pihusti mis sisselaskesse käib
igasugu releed ja aju ja paigaldusjuhendi leian ka
Viimati muutis hollow, 08.03.2007 18:07 49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
tegelikult sul on õigus. kindlasti on olemas inimesed kes suudavad seda aga ei tee sedaseppa kirjutas:patrik kirjutas:aga kui lasta låtis peale panna saab umbes 8000 eegi eest
parandan oma posti: meil baltimaades pole pädevaid meistreid
ühesõnaga unusta
Kindlast on !!!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ise sõitsin gaasiga pea 3 aastat ,seade oli hollandis peale pandud ja töötas umbes 60 tuhat laitmatult , no siis maksis gaas 4eeku kopikatega aga bena oli ikka üle 10 . lõpux hakkas ka minu seade jukerdama ja abi ei suutnud kuskilt leida . müüsin maha ja asi ants... ise ei arva gaasist küll midagi halba , aga eestis tõesti ei oska keegi neid seadmeid paigaldada ega remontida . peale kõige on gaas mõtetult kallix ka läinud ,
kui gaas oleks 50 % soodsam benast julgex küll soovitada ,hetkel mitte gaas 9 eek bena 12 eek 3 krooni vahe ,ajukas naca ,gaasi läheb ikka rohkem kui bena ,kust to kokkuhoid peaks tulema , ja ega gaasi kuskilt odavalt naabrimehe käest ka ei osta ,et mingigi mõte asjal oleks .
kui gaas oleks 50 % soodsam benast julgex küll soovitada ,hetkel mitte gaas 9 eek bena 12 eek 3 krooni vahe ,ajukas naca ,gaasi läheb ikka rohkem kui bena ,kust to kokkuhoid peaks tulema , ja ega gaasi kuskilt odavalt naabrimehe käest ka ei osta ,et mingigi mõte asjal oleks .
Ikkagi on see gaasiseadme paigaldus eesti suht mõttetu ja säästlikusest pole mõtet eriti enam rääkida. paigalda ploki soendus aitab ka rohkem kütust kokku hoida kui gaasi seade talvel veel eriti.
+gaasi põlemine on intensiivsem kui bensiinil ja temp kõrgem + on vaja teha õli vahetus ja pidi olema mingi spets õli gaasiseadmega masinatele mis talub rohkem temppi.
+gaasi põlemine on intensiivsem kui bensiinil ja temp kõrgem + on vaja teha õli vahetus ja pidi olema mingi spets õli gaasiseadmega masinatele mis talub rohkem temppi.
olles ise sõitnud aasta aega gaasipeal, siis võin öelda kohe ära, et gaasi temp. ei ole nii palju kõrgem, et see isegi temperatuuri näidikul oleks näha... samuti ei olnud seda ülevaatuspunktis näha kui nad oma varda õli sisse lykkasid... vahe vist oli 2 kraadi
küll aga on silindris sees see asi tiba kuumem... yhesõnaga rohkem kuuma saavad väljalaske klapid ja kollektor...
minul läks tänu gaasiseadmele eelmine mootor vahetusse kuna gaasiga sõites ei ole pöörete piirajat ja talvellihtsalt 1 käiguga kogemata kaas põhja vajutada ja pöörded yle 9500rpm'i lasta ei mõju mootorile hästi... kui mootor sai maha võetud ja lahti kistud, siis oli ka näha mis teeb gaasiga sõitmine klappidele... kõik väljalaske klapid olid korralikult põlenud ja ei sulgunud korralikult... sisselaske klapid olid küll silindri poolselt küljelt põlenud aga sulgusid korralikult vähemalt
kokkuhoid gaasiga sõites on ainult maanteel ja seda ka + temperatuuriga... kuna -10 kraadise kylmaga on gaasipaagis ~-28 kraadi külma ja gaas on vedelas olekus... siis teda kulub ka rohkem ja mootor peab olema soe kui gaasipeale lylitada... külma mootoriga ei jää mootor käima... aga maanteed mööda 500 krooniga 500km läbida on kokkuhoid... linnas kulus gaasi aga niipalju rohkem et bensuga oli sama kallis sõita aga gaasi tanklaid on vähem ja see muutus ebamugavaks... samuti bensuga liikus auto paremini edasi.
samuti mis kõigerohkem kannatada saavad gaasiga sõites on kyynlad... lisaks tuleb syyde keerata nii piisavalt palju hilisemaks, et plahvatust ei toimuks sisselaske kollektoris... mina lasin küll ylesurve klapi peale panna... aga nii mõnigi kord sai kapotialt paari jumakat kuuldud... eriti kui veel käivitada gaasipealt.
Lamda tahab koguaeg otsad anda gaasiga sõites... samuti on soovitatav kord nädalas sõita vähe pikem ots bensu peal, et pihustid kinni ei jääks...
Üldiselt kus ei soovita gaasiseadet paigaldada on firma GAZNET minul paigaldati seadet tiba yle 4 kuu ja nemad ise seda korralikult käima ei saanudki... nii et ma lõpuks tegin nendega kokkuleppe hinna ja seadistasin ise tagumiku järgi asja sedasi ära, et ta enamvähem töötas.
küll aga on silindris sees see asi tiba kuumem... yhesõnaga rohkem kuuma saavad väljalaske klapid ja kollektor...
minul läks tänu gaasiseadmele eelmine mootor vahetusse kuna gaasiga sõites ei ole pöörete piirajat ja talvellihtsalt 1 käiguga kogemata kaas põhja vajutada ja pöörded yle 9500rpm'i lasta ei mõju mootorile hästi... kui mootor sai maha võetud ja lahti kistud, siis oli ka näha mis teeb gaasiga sõitmine klappidele... kõik väljalaske klapid olid korralikult põlenud ja ei sulgunud korralikult... sisselaske klapid olid küll silindri poolselt küljelt põlenud aga sulgusid korralikult vähemalt
kokkuhoid gaasiga sõites on ainult maanteel ja seda ka + temperatuuriga... kuna -10 kraadise kylmaga on gaasipaagis ~-28 kraadi külma ja gaas on vedelas olekus... siis teda kulub ka rohkem ja mootor peab olema soe kui gaasipeale lylitada... külma mootoriga ei jää mootor käima... aga maanteed mööda 500 krooniga 500km läbida on kokkuhoid... linnas kulus gaasi aga niipalju rohkem et bensuga oli sama kallis sõita aga gaasi tanklaid on vähem ja see muutus ebamugavaks... samuti bensuga liikus auto paremini edasi.
samuti mis kõigerohkem kannatada saavad gaasiga sõites on kyynlad... lisaks tuleb syyde keerata nii piisavalt palju hilisemaks, et plahvatust ei toimuks sisselaske kollektoris... mina lasin küll ylesurve klapi peale panna... aga nii mõnigi kord sai kapotialt paari jumakat kuuldud... eriti kui veel käivitada gaasipealt.
Lamda tahab koguaeg otsad anda gaasiga sõites... samuti on soovitatav kord nädalas sõita vähe pikem ots bensu peal, et pihustid kinni ei jääks...
Üldiselt kus ei soovita gaasiseadet paigaldada on firma GAZNET minul paigaldati seadet tiba yle 4 kuu ja nemad ise seda korralikult käima ei saanudki... nii et ma lõpuks tegin nendega kokkuleppe hinna ja seadistasin ise tagumiku järgi asja sedasi ära, et ta enamvähem töötas.
Kuidas saab olla -10 kraadi juures gaasiballoonis -28 kraadi?
See ei ole võimalik ,sest balloonis ei toimu gaasi aurustamist ,vaid gaas läheb vedelfaasis reduktor-aurustisse. Seal toimub gaasi üleminek vedelast olekust gaasilisse mootori jahutusvedelikust saadava soojuse arvel. Sellepärast peab olema jahutusvedelik saavutanud umbes 30 - 40 kraadi sooja ,vastasel korral tekib reduktori külmumine ,mootorisse võib sattuda gaas vedelas olekus ja tekib gaasi ülekulu. Miks klapid põlevad ära gaasi kasutamisel? Gaasi põlemine kestab kauem ,kui bensiinil . Seetõttu liigub veel põlev heitgaas läbi väljalaskeklappide.
See ei ole võimalik ,sest balloonis ei toimu gaasi aurustamist ,vaid gaas läheb vedelfaasis reduktor-aurustisse. Seal toimub gaasi üleminek vedelast olekust gaasilisse mootori jahutusvedelikust saadava soojuse arvel. Sellepärast peab olema jahutusvedelik saavutanud umbes 30 - 40 kraadi sooja ,vastasel korral tekib reduktori külmumine ,mootorisse võib sattuda gaas vedelas olekus ja tekib gaasi ülekulu. Miks klapid põlevad ära gaasi kasutamisel? Gaasi põlemine kestab kauem ,kui bensiinil . Seetõttu liigub veel põlev heitgaas läbi väljalaskeklappide.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Seda on küll lahe lugeda, et tänu gaasiseadmele lähevad pöörded ebanormaalselt suureks. Normaalne tavakasutaja tänavasõiduautol (võistlusautodel kuuldavasti kütusena gaasi ei kasutata) piirajalähedasigi pöördeid nagunii ei pruugi, seega vast läks mootor vahetusse ikka ühel teisel põhjusel.hollow kirjutas:minul läks tänu gaasiseadmele eelmine mootor vahetusse kuna gaasiga sõites ei ole pöörete piirajat ja talvellihtsalt 1 käiguga kogemata kaas põhja vajutada ja pöörded yle 9500rpm'i lasta ei mõju mootorile hästi...
Kaalusin ka ise möödunud suvel gaasiauto soetamist põhjusel, et seda tüüpi autot mis huvitas, normaalse diiselmootoriga ei ole Jõudsin veendumusele, et gaasi hind on liiga kõrge, et üldse tasuks hakata seadet paigaldama. Sinna juurde siis kõik see muu jutt, et gaasiseadmega auto ei tööta normaalselt jne. Nagu juba öeldud võib mingi kasu tulla väga suurte läbisõitude juures, kuid suure tõenäosusega nullib selle kasu ära (bensiini) pihustite, bensiinipumba ja muu 100 asja mittetöötamisest tingitud jamade kõrvaldamine.