Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
otsinguga ei õnenstunud vastust leida, seega kurdan oma mure siia
käigud on kahtlaselt kanged, jõuga peab lausa suruma sisse, auto seisis sügisel paar nädalat paigal ja peale seda hakkas jama pihta. tihedama sõitmisega läks küll paremaks, kuid siiski ei ole asi õige, viimasel ajal veel teeb sellist nalja et külmalt on käigukast üllatavalt kerge, ja peale väikest sõitu lähevad uuesti kangeks. külgepidi liigub vabalt aga edasi-tagasi oleks nagu mingi takistus. on kellelgi kogemusi selles suhtes?
BMW e34 520i '91 --> VOLVO V40 '97 --> BMW e39 523i '99
ei taha küll offtopicut teha aga kas keegi teab palju maxab synkrode vahetus ??? nimelt mul seda raiumis mure pole .... k2iguvahetus on megapehme ja k2ik j22b sisse aga mega loks on sees kui kangi vasakule ja paremale liigutada nagu oleks vabak2ik (kuigi suvaline k2ik on sees).kui mootor ei toota siis olen ka proovinud k2iku vahetada ilma sidurita .... ja vahetabki et las siis targemad r22givad milles asi v6iks olla
tahaks sellest loksumisest vabaneda .... olen mitu korda k2ike mooda pannud.keegi teab palju selle hovastiku ja synkrode vahetamine maksma l2eb ??? kuna ise olen t2ielik tohman autode pealt siis ei oska ka midagi ise teha.
endal täpselt sama jama, et käigud käivad raskelt.. Lisaks sellele on läbi kangi tunda kerget värinat või hõõrdumist madalamatel pööretel ja samas on kuulda ka mingit häält. Õlitase normis..
Kui vahegaasiga saab vahetada ja ilma vahegaasita probleemid, siis sünkrode viga, aga kangi loksule ei mõju sünkrod midagi, see ikka hoovastiku või kahvlite kulumisest .
Tiit525 kirjutas:Kui vahegaasiga saab vahetada ja ilma vahegaasita probleemid, siis sünkrode viga, aga kangi loksule ei mõju sünkrod midagi, see ikka hoovastiku või kahvlite kulumisest .
kas midagi sassi ei aja äkki
kui sünkrod korras siis saab ka mu meelst väga ilusti vahegaasiga hakkama
Tiit525 kirjutas:Kui vahegaasiga saab vahetada ja ilma vahegaasita probleemid, siis sünkrode viga, aga kangi loksule ei mõju sünkrod midagi, see ikka hoovastiku või kahvlite kulumisest .
kas midagi sassi ei aja äkki
kui sünkrod korras siis saab ka mu meelst väga ilusti vahegaasiga hakkama
Loe tähelepanelikumalt, vahegaasiga saab vahetada nii korras kui peetis sünkrodega, kirjutasin, et ILMA vahegaasita probla kui sünkro viga
Eastsider kirjutas:Võibolla oskab keegi öelda umbkaudu, kui kalliks läheb sünkronisaatorite vahetus 89 aasta e34 bmw 525l. Ehk siis m20b25.
Kasutatud kasti eriti ostma ei kutsu, kuna ilmselt on sarnased jamad kiired tulema.
Üks sünkronisaator maksab u 1000 krooni. Sinu kastis on neid vist 4 tk, kas kõik vahetust vajavad ei tea. Liida juurde nüüd autolt kasti maha võtmise ja tagasipanemise hind ning siis kasti enda laialivõtmine. Viimase hind algab vist kuskil 2-3-4 tuhande juures - oleneb tegijast.
Suht kallis lõbu, teades, et kasutatud kaste müüakse alates 500 eegist.
Sünkronisaatorite kulumine ei sõltu kasti vanusest vaid sõiduvõtetest.
panen enda pada ka siia sekka äkki oskab keegi aidata nimelt mul ka käigud lähevad raskelt sisse ja mida ma olen avastand siis käigukasti ja sealt kust kardaan hakkab, tilgub õli läbi !!! et mis seal läbi võib olla või ära kustund ! ?