E34 Touring amordipadi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

E34 Touring amordipadi

Postitus Postitas laur84 »

kas tõesõna saab amordipatja vahetada ainult koos tugilaagriga. kumb paneb enne ees kobisema kas amordipadi või läbilöögipuks
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma arvan, et eesmine ülemine amordi tugilaager ei hakkagi väga häält tegema. Või siis peab ta juba väga silmnähtavalt ribadeks olema.
Enda kogemus ütleb seda, et kõva kobinat ees võivad teha stabikakondid ja amordid ise. Läbilöögipuks samuti vaevalt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

sai kõik kohad läbi kakutud, kondid pea uued, sarniirid need kobedad, õõtsapuksid korras, kobin tuleb ülevalt ja kui panna näpp amordi kinnitus mutri külge üleval, siis autot õõtsutades on nõks tunda. kahtlus ongi amordi padi miski pärast
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

a põhi asi hetkel see et kas BMW-l ees padi ja laager ühestükis või neind ainult müüakse komplektina. Ühel audil saime eile püstakud stopperite pingutamisega kinni, aga kahjuks see auto sellist luksust ei oma.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõrvale kuuldava heli suhtes kahtlustaks ikkagi enne amorte. Seda enam, et need paistavad Sul ka vanad olema. Pealegi on amort odavam, kui see ülemine padi.
Ja tõsi on, et kogu krempel ühes tükis, st. kummipuks koos pöördlaagriga.
Ja neid on E34-l kahte erinevat sorti ka veel. Amordi kolvivarre kinnitus on neil erineva diameetriga ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

aga äkki on su juttus ikkagi iva sees, sest kui pidurdada siis ots vajub vist sinna nurka liiga alla ka ja tekitab sellise kiskumis efekti. oskad sa äkki pakkuda miski ligilähedase amordi paari hinna
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

u. 1000.- tükk olid Sachsid Autopartneris.
Valdek müüb Sulle nõks suurema raha eest juba Bilsud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

laur84 kirjutas:aga äkki on su juttus ikkagi iva sees, sest kui pidurdada siis ots vajub vist sinna nurka liiga alla ka ja tekitab sellise kiskumis efekti. oskad sa äkki pakkuda miski ligilähedase amordi paari hinna
Sama kiskumise pull oli ka mul, süüdlaseks oli ribadeks tugilaager. See muidugi ei tulnud välja ennem kui sai püstak lahti võetud. Muidu oli kah kerge kolks tunda vajutades. Lõbus oli muidugi see, et esinduses maksab laager ~1900 eek. Ei olnud just meeldiv uudis esmaspäeva hommikul kell üheksa, hea oli et istusin parasjagu :P Lohutuseks sain vähemalt United motorsi kirjadega pastaka :lol: Vahetamist tahab ka teise poole tugilaager, kuna seegi mõrane.
Nii et minu soovitus on mõlemad püstakud lahti katkuda, vaadata mis seal tegelikult läbi on. Eelnevalt veenduda muidugi et kõikvõimalikud varuosad mida vaja võib minna on vähemalt saadaval kohe.
Õige lähenemine on tegelikult asjale sellinne et nii amort, vedru kui tugilaager vahetatakse kõik korraga.

terv
erich
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

ma sain täna ise ka kinnitust et amort seda ei tee, ja ikkagi laager koos padjaga( sõber automehhaanik). see unitedi 1900 äkki veits kallis ja prooviks 1400-g salome-st. mulle tundub et mul muidu ees punased vedrud, kui jäigad need muidu.
laur84
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 01.03.2007 23:27 27
Asukoht: Kohila-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas laur84 »

a üks küsimus veel, et vin koodis ei saa ju olla interneti lehtede kohaselt 10-s koht olla 0 aga mul on. http://www.vehicleidentificationnumber.com/carfax2.html
sellised lehed sõimavad mu vin-i
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Carfax tahab USA VIN-i seal on Sinu mainitud kohal valmistusaasta. Euroopa VIN-is on see positsioon kasutamata.
Mul nt. algab nii: WBA HE11 060 G Exxxxx
http://www.avtosdelka.ru/carsinfo/vin.php?car=BMW
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=14
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta