E39 525D, jõudu pole ja ajab valget suitsu tagant

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
mortx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 07.01.2006 20:50 53

E39 525D, jõudu pole ja ajab valget suitsu tagant

Postitus Postitas mortx »

Tere,

autoks on E39 525D, 2001 aasta lõpp. Juhtus eile selline asi, et sõidu ajal kadus autol jõud järsku ära, võtsin siis hoo maha ning seejärel lõi summutist suure pahmaka valget suitsu välja. Keerasin süüte välja, lasin natuke aega seista. Mõtlesin, et ehk on midagi ülekuumenenud, kuna sõit toimus Leedus kiirteel, keskmiselt 150km/h.
Peale poolt tundi seismist on käivitades sama lugu, tühikäigul pöörded väga ebühtlased ning masin jõnksutab, kui gaasia anda, lööb jälle suitsu välja ning pöörded tõusevad väga vaevaliselt.
Jahutusvedeliku tase oli normis ning õli puhas.
Masin on korraliselt UM hooldatud, alati isegi enne ettenähtud service aega ning viimane hooldus oli umbes 1000km tagasi.
Kuna Leedus on täna vaba päev, siis tuleb ainult homseni oodata, kuid samas oleks hea teada, mis võiks olla variandid?
Sõber siin arvas, et kõik sümptomid viitavad turbole...

Tänud,

Rait
BMW 525D E39 2001
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Kui minu autol turbo laiali lendas olid täpselt samad sümptomid. Ega mootori juurest kolinat või muud vöörast heli kuulda ei ole?
mortx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 07.01.2006 20:50 53

Postitus Postitas mortx »

Mirko1 kirjutas:Kui minu autol turbo laiali lendas olid täpselt samad sümptomid. Ega mootori juurest kolinat või muud vöörast heli kuulda ei ole?
Mingit kõrinat tegi küll. Samas, kas turbo probleemiga tühikäigul peaks masin jõnksutama?
Läbisõit viitab samas ka turbole, peaaegu 140000km.
BMW 525D E39 2001
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Turbo, endal sama asi läbielatud.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

525D ja 530D Põhiprobleem TURBO!
Vähemalt sümtomid viitavad sellele!
mortx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 07.01.2006 20:50 53

Postitus Postitas mortx »

Hetkel jääb ainult loota, et turbo viga, see oleks vist tõenäosustest kõige soodsam variant. Homme hommikul vaatavad kohalikud turboeksperdid asja üle, siis selgub lõplik tõde.
Tänud vastuste eest!
BMW 525D E39 2001
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

mortx kirjutas:Hetkel jääb ainult loota, et turbo viga, see oleks vist tõenäosustest kõige soodsam variant. Homme hommikul vaatavad kohalikud turboeksperdid asja üle, siis selgub lõplik tõde.
Tänud vastuste eest!
:shock: Soodsam variant? Mis need ülejäänud siis oleks?
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Turbo vahetus ei ole sugugi odav lõbu!
mortx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 07.01.2006 20:50 53

Postitus Postitas mortx »

Kehvem variant oleks kõver mootoriplokk.
Pakuti varianti, et pannakse remonditud turbo, selle hinnaks öeldi umbes 8K EEKi. Uue hind ligi 2K EURi. Odav see kindlasti ei ole, kuid siiski odavam kui uus mootor.
BMW 525D E39 2001
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Ise ei hakanud riskima ja läksin uue turbo peale välja, osatakse ikka ühe väikese asja eest hinda küsida. Päris 2k eurot ta ei maksa, sinna 23 000 krooni kanti!
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

mortx kirjutas:Kehvem variant oleks kõver mootoriplokk.
Pakuti varianti, et pannakse remonditud turbo, selle hinnaks öeldi umbes 8K EEKi. Uue hind ligi 2K EURi. Odav see kindlasti ei ole, kuid siiski odavam kui uus mootor.
Nojah, sinna pane veel uus õli, filter ja töö ka otsa - saadki mingi 11K kokku. Oma arust kah odav mitte pole.
Kõverat plokki polegi enne kuulnud, ilmselt väga levinud viga ikkagi pole...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
mortx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 07.01.2006 20:50 53

Postitus Postitas mortx »

Tänud info eest! Auto korras ning sõidab ilusti. Turbo tehti korda ning kogu asi läks koos õlide, filtrite ja tööga maksma 1880LTL (~8500EEK). Garantii on pool aastat ilma läbisõidupiiranguta.
Ainuke asi, et katalüsaator(id?) võeti ära, kuna olid teised õlist läbiimbunud. Kas pikemas perspektiivis oleks mõttekas uus/uued panna või kannatab ka ilma sõita?
BMW 525D E39 2001
Vasta