E34 pöörded 90-ga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ega tds-i ja bensuka pöördeid pole eriti mõtet võrrelda ka. Diislit ju ei saagi pöördesse ;)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

marko323 kirjutas:mul oleks 525 differ pakkuda kui huvitab

mis aasta oma? ja kas see ühtib 100% minu autoga? ega ülekande arvu vahet ei tea mu praegusega? Mis korras see on ja mis hinnaga. ja mis ja mis koosluses ta täpselt on? Aa ja kus asub.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

See ühtib 100% sinu autoga ja ülekanne on natuke kiirem, ehk siis pöördeid on vähem 90-ga sõites ;) (kuskil 2400 pööret)
Kasutaja avatar
Janek_T
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 30.11.2006 21:51 45
Asukoht: Tallinn/Mustamäe

Postitus Postitas Janek_T »

mul on 525i 88a ja pöörded on 3000 alles siis kui kiirus 122km/h
Kasutaja avatar
mel76
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 22.10.2006 14:03 16
Asukoht: Jyväskylä

Postitus Postitas mel76 »

alts20 kirjutas:kui nii kiire differ panna siis ei jõua see 2,0 enam küll kuskile minna. Originaalis ongi need näitajad sellised nagu teema algataja kirjeldas ja see ongi normaalne. Muide automaadil on difri ülekanne erinev.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.
Hmm....kas peaks ka môtlema siis difri vahetusele......Mul samamoodi 90 pealt pöörded alla 2000 rpm-i.Tegu siis e34-ga m50b20 mootoriga.(aasta1992)
Bmw 520 i 110kw
Kasutaja avatar
melx
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 23.04.2006 10:24 47
Asukoht: Võru/Tartu

Postitus Postitas melx »

Autox 520 ja aasta 1991 (moto 110 kw) pöörded 3000 ja kiirus 110 km/h
http://www.carrating.org/car.php?11919" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
http://www.carrating.org/car.php?19514" onclick="window.open(this.href);return false; Müüdud
Uus liikur e39 530d M-pakett
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Pilt
Manuaalkastiga 535-l ja 530 V8-l peaks seis maanteel selline olema.
Kasutaja avatar
vitali21
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 15.07.2006 20:32 49
Peamine sõiduk: Bmw 730d
Telefon: 56936468

Postitus Postitas vitali21 »

ei tea mul 520o 89 a 95kw 100kmh siis pööred peaaegu 3000.
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

Minul 518 ja kiirusel 100 km/h spido järgi on 2600 p/min.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

tehase andmetel ongi 2.0 pöörded nii k6rged
http://www.e34.de/e34/tests/Test-520i24v-3.jpg
Vasta